אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)
אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)

שבע שנות מאסר לאלעד ורון שביצע עבירות מין בעובדות שלו

בית המשפט המחוזי בעיר גזר שבע שנות מאסר על ורון, איש עסקים וחיי לילה ירושלמי, שהורשע בביצוע מעשה סדום בעובדת ובמעשים מגונים בעובדת נוספת. בנוסף, נגזר על ורון לפצות את המתלוננות

פורסם בתאריך: 13.7.17 10:30

בית המשפט המחוזי בעיר גזר שבע שנות מאסר על אלעד ורון, איש העסקים וחיי הלילה, שהורשע בביצוע מעשה סדום בעובדת ובמעשים מגונים בעובדת נוספת. בנוסף נגזר על ורון מאסר על תנאי לתקופה של שנתיים, ועוד הוחלט כי ורון יפצה את אחת העובדות ב-60 אלף שקל ואת העובדת הנוספת ב-20 אלף שקל. 

עו״ד נורית לנגנטל, מפרקליטות מחוז ירושלים, אמרה: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וקבע כי העבירות בוצעו תוך ניצול המתלוננות במקום העבודה שבבעלותו של הנאשם והטיל עליו עונש מאסר ממושך. בגזר הדין ציינו השופטים כי חוויית ההשפלה וחוסר האונים שהיו מנת חלקן של המתלוננות גרמה להן לסבל אשר ימשיך ללוות אותן תקופה ממושכת. הפרקליטות מחזקת את ידי המתלוננות ותמשיך לפעול בנחישות כנגד מי שמנצל את כוחו וסמכותו ופוגע מינית".

 

אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)

אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)

 

 

עו"ד אריאל עטרי

כזכור, בית המשפט המחוזי הרשיע בחודש אפריל את ורון, בעבירות של מעשה סדום, בעבירה של מעשה מגונה ובעבירה של מעשה מגונה תוך ניצול מרות ביחסי עבודה. העבירות שבהן הורשע ורון, על ידי הרכב השופטים דוד מינץ, עודד שחם ואביגדור דורות, מתייחסות לשתי עובדות שעבדו בברים "הצעצוע" במרכז העיר ו"קפה פריז" ברחביה. הרכב השופטים ציין בהכרעת הדין כי הוא רוחש אמון בעדותן של המתלוננות, ובהתייחס לחוסר האמון שנתנו בגרסתו של ורון הם הגיעו לכלל מסקנה כי התביעה הוכיחה מעל לכל ספק סביר את אשמתו של ורון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר