(צילום אילוסטרציה: עופר וקנין)
(צילום אילוסטרציה: עופר וקנין)

שוק מחנה יהודה: אכיפת החניה מתוגברת בלילות

העירייה החלה לתגבר את אכיפת החניה ברחובות הסמוכים למתחם הבילויים של שוק מחנה יהודה בלילות, כנגד רכבים שאינם בעלי תו תושב

פורסם בתאריך: 3.4.17 21:55

ל"כל העיר" נודע כי בשבועות האחרונים מתגברת העירייה בשעות הערב והלילה את אכיפת החניה ברחובות הסמוכים למתחם הבילויים שוק מחנה יהודה, וזאת כנגד רכבים שאינם בעלי תו תושב וחונים בכחול-לבן.

עבור הבליינים הקצתה העירייה את חניוני השוקניון וכיח, בתשלום מוזל וחד פעמי של 20 שקלים.

מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

המהלך יוצא לפועל בעקבות תלונות של תושבים על בליינים שחונים במקומות החניה שלהם. "אנו מודים על האוזן הקשובה של רשות החניה בעירייה וכל השותפים לקידום תגבור האכיפה בשעות הערב והלילה בשכונות", אומר ד"ר אופיר לנג, יו"ר המינהל הקהילתי לב העיר. "הדבר יתרום ליצירת האיזון הנכון בין קידום עסקים ופעילות הבליינים לבין מתן מענה למצוקת החניה לתושבים המתגוררים באזור. בנוסף, בשנה האחרונה נערכו הסדרי חניה חדשים בלב העיר, לצד פתיחת חניונים במחיר סמלי עבור המבקרים בסביבה והחל מהשבוע שעבר גם עבור תושבי השכונה".

מהעירייה נמסר: "באזור שוק מחנה יהודה ושכונת נחלאות קיימת מצוקת חניה קשה לתושבי האזור ולפיכך הוקצו מקומות החניה בשעות הלילה לתושבים בלבד כאשר במקביל מתבצעת אכיפה. לטובת המבלים באזור נפתחו חניוני שוקקניון וכיח בתשלום מוזל וחד פעמי של 20 שקלים החל מהשעה 8:00 עד השעות הקטנות של הלילה. עיריית ירושלים רואה ערך רב בשמירה על המרקם העדין באזור השוק, לרווחתם של תושבי האזור, בעלי העסקים, והמבקרים בשוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר