שמעון קופר (צילום: מוטי מילרוד)
שמעון קופר (צילום: מוטי מילרוד)

רוצח נשותיו שמעון קופר חשוד שניסה לעקוץ קשישה בת 94 מהכלא

קופר, שנשלח לשני מאסרי עולם בגין רצח נשותיו, נעצר עם בת זוגו החדשה, ששימשה כמטפלת של הקשישה הערירית. השניים חשודים שניסו לעשוק את כספה ורכושה של הקשישה המתגוררת בירושלים

פורסם בתאריך: 17.7.17 14:02

אסיר העולם שמעון קופר, המרצה עונש של שני מאסרי עולם בכלא בגין רצח בנות הזוג שלו בעבר, חשוד בניסיון לעשוק את רכושה של קשישה ערירית, בת 94, המתגוררת בירושלים. יחד עם קופר חשודה במעשים בת זוגו הנוכחית, המשמשת כמטפלת של הקשישה. 

במשטרה מספרים כי ראשיתה של החקירה לפני מספר חודשים עם דיווח במשטרה מקשישה כבת 94 ערירית המתגוררת בירושלים בגפה, לפיו קיבלה לתיבת הדואר שלה מעטפה הממוענת אליה ובה מסמך שבו נכתב שכל רכושה, נכסיה וכספה יועברו בחלקם לידי קופר, שנשפט לשני מאסרי עולם בכלא ובת זוגו, תושבת ירושלים, העובדת כמטפלת של הקשישה.

שמעון קופר (צילום: מוטי מילרוד)

שמעון קופר (צילום: מוטי מילרוד)

החקירה נפתחה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של המשטרה, החלה בשלב ראשון כחקירה סמויה במהלכה פעלו החוקרים לאיסוף ממצאים, ראיות וגביית עדויות, והיום, עברה החקירה לגלויה עם מעצרם של שני החשודים וחקירתם. אתמול, ראשון, הגיעו חוקרי היחידה המרכזית לכלא איילון שם מרצה קופר שני עונשי מאסר עולם שהורשע בגין רצח בנות זוגו, ועצרו אותו ואת בת זוגו, תושבת ירושלים עת שבאה לבקרו בבית הכלא. מחקירת המשטרה עולה כי החשודה מזה כשנה הינה בת זוגו של קופר עת ששוהה בכלא. במקביל לכך היא עובדת מזה תקופה כמטפלת בקשישה כבת 94 המתגוררת בירושלים בגפה ואינה מצויה בקשר עם בני משפחתה, ונוצרו ביניהם יחסי קרבה. במהלך התקופה שיתפה החשודה את הקשישה בקשריה עם קופר, לה סיפרה כי הוא נמצא בארה"ב. קופר, לפי החשד, אף נהג לשוחח עם הקשישה בתדירות רבה מהכלא וביניהם נרקמו יחסי קרבה.

במשטרה מציינים כי "בהמשך עלה חשד כי החשודים פעלו בצורה שיטתית שנמשכה לאורך זמן במטרה לייצר מערכת יחסים של קירבה לקשישה וזה על פי החשד יהווה הבסיס להעברת רכושה על שמם. כאמור, אתמול, ראשון, הגיעו חוקרי היחידה המרכזית לכלא כשבידיהם צווי מעצר וחיפוש ועצרו בפתח הכלא את החשודה שבאה לביקור וכן את החשוד. במקביל בוצע חיפוש בתאו של קופר ובביתה בירושלים. השניים הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעושק, ניסיון קבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף וקשירת קשר לביצוע פשע. בהמשך יובאו בפני בית המשפט להארכת מעצרם".

לאורך כל החקירה עמדו חוקרי הימ"ר בקשר עם בתה של הקשישה והיא עודכנה בפרטים. מהמשטרה נמסר כי "עברו של החשוד שבגינו הורשע פעמיים על ידי בית המשפט יש בו משום העלאת המסוכנות וחשד לתכנון מקדים ומתוחכם בה נקט יחד עם החשודה. ניצול מצבה הרגיש של קשישה ערירית על מנת לקבל ממנה במרמה את רכושה הינו מהאירועים החמורים שבגינן פתחה המשטרה בחקירה ועצרה את החשודים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר