הורים עם תינוק (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שירות חדש בתחנות טיפת החלב בעיר: ליווי תזונאי למשפחות

במסגרת תוכנית חדשה עשרות תזונאים ותזונאיות ילוו משפחות צעירות בנושא תזונה בריאה ללא עלות

פורסם בתאריך: 26.6.17 09:46

עשרות תזונאים ותזונאיות, שעברו מיונים והכשרה מיוחדת, ילוו משפחות צעירות מכלל המגזרים בטיפות החלב בעיר, ללא עלות. מיזם שהחל לפעול בחודש האחרון, מציב תזונאים ותזונאיות מוסמכים בעשרות טיפות חלב בעיר, שמציעים שירותי ייעוץ והכוונה בהתאמה אישית למשפחות מכלל המגזרים.

בעירייה מציינים כי במפגשים התזונאים והתזונאיות מייעצים בשינוי הרגלי אכילה, לאילו מרכיבים לשים לב, מה מומלץ לאכול, וכו'. עד כה עשרות משפחות כבר קיבלו ייעוץ, ובעיריית ירושלים מספרים כי עד סוף השנה יזכו לקבל את שירות הייעוץ התזונאי מאות משפחות בעיר.

 

***

כללית: תוכנית לבריאות נשים בגיל המעבר בעיר 

הדסה: ניתוח ייחודי לשחזור שד

הטור של רותי זינדל-אוכמן: למקומות, היכון, מרתון? 

 

***

 

המיזם הוא רק חלק מתוכנית הבריאות "ירושלמים בוחרים בריא", שהחלה לפעול בעיר בחודשים האחרונים ומשותפת למשרד הבריאות ולעיריית ירושלים. מטרת התוכנית היא להעלות את נושא הבריאות בעיר ולהפוך אותה לערך נגיש לכלל התושבים. למעשה, התוכנית מפגישה בין מגוון עולמות הנוגעים לאורח חיים בריא, כושר ותזונה, על פי מודל ייחודי שהותאם לציבור הירושלמי, בין אם מדובר על לקוחות טיפת החלב או אנשי הגיל השלישי, באמצעות המינהלים הקהילתיים, מרכזי הצעירים ורכזי השכונות. לקראת המהלך העירייה אף ערכה שאלונים בקרב כ־5,500 תושבים בעיר שבחנו צרכים ודגשים מיוחדים בנושא.

בעירייה מוסיפים ואומרים כי כדי לרתום לפרויקט את כלל תושבי העיר – יפעלו מגוון תוכניות נוספות וביניהן: הכשרת משפחות רווחה לאורח חיים בריא, הכשרת נאמני תזונה בשכונות, ניידות בריאות להסברה, הגברת פעילויות הספורט בבתי הספר, בסמינרים ובישיבות, תוכניות דגל לגמילה מעישון, מאבק בשומן הטראנס, חוגי ריצה למנהלים ומורים, סדנאות למטפלות ולמבשלות במשפחתונים, ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר