האוניברסיטה העברית בהר הצופים (צילום: אורן בן-חקון)
האוניברסיטה העברית-קמפוס הר הצופים (צילום: אורן בן-חקון)

בשורה לסטודנטים בדירות שותפים: תשלום ארנונה אישי

החלטה עירונית חדשה: סטודנטים ששילמו ארנונה לא צריכים לחשוש עוד מעיקולים ומחובות בגלל שותפיהם שלא שילמו

פורסם בתאריך: 2.7.17 09:27

בשורה לסטודנטים המתגוררים בדירות שותפים בעיר. העירייה החליטה שלא להפעיל אכיפה כנגד סטודנטים ששילמו ארנונה בדירות שותפים בעוד השותפים האחרים צברו חוב. לפי המהלך החדש לא תתקיים עוד תלות כלכלית בתשלומים משותפים, וכך סטודנטים יקבלו תשלום ארנונה אישי – ואלו לא צריכים לחשוש עוד מעיקול חשבון הבנק או ממהלכי אכיפה אחרים כמו בעבר. המנגנון החדש עתיד להיכנס לתוקף בעוד כשנה, לאחר הטמעת מערכות חדשות לגבייה.

 

עד למעבר למתכונת החדשה כדי להתמודד עם התופעה בשנה הקרובה, העירייה תעמיד מוקד פניות ייעודי לבעיית עיקולי הארנונה בדירות שותפים, שידע לתת מענה לסטודנטים ששילמו את חלקם היחסי אבל קיבלו התראה לעיקול או שחשבונם כבר עוקל.

ראש העיר ניר ברקת: "סוף לבירוקרטיה. לא אאפשר יותר מצב בו סטודנט ששילם יהיה ערב לחובות של שותפיו לדירה. מי ששילם את הארנונה לא יצטרך לחשוש מהליכי אכיפה. אנו פועלים כל העת לקצר את הבירוקרטיה ולהקל על הצעירים והסטודנטים בעיר וכך נמשיך".

שלומי יחיאב, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית, מציין כי "מדובר במהפכה. נגמר עידן העיקולים לסטודנטים ששילמו את חלקם בחוב הארנונה, והחל משנה הבאה גם ייפסקו כל ההתחשבנויות בין הסטודנטים. אנחנו מודים לכל הגורמים המעורבים בעיריית ירושלים, ובראשם ראש העיר על ההקשבה לקולם של הסטודנטים, על הובלת השינוי החשוב ועל שיתוף הפעולה הפורה, על אף כל האתגרים הבירוקרטים הרבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר