בריכת בית טיילור (צילום: שידלו אמיר)
בריכת בית טיילור (צילום: שידלו אמיר)

המאבק הצליח? הוקפא הליך הפינוי של מתנ"ס ובריכת בית טיילור

חברת שיכון ובינוי, בעלת הקרקע שעליו פועל מתחם הספורט בקרית היובל, שיגרה מכתב למינהל יובלים שבו היא מודיעה על הקפאת הליך הפינוי. במקום מתוכנן להיבנות פרויקט נדל"ני

פורסם בתאריך: 24.7.17 12:54

הוקפא פינוי המתנ"ס ובריכת בית טיילור בקרית היובל. במכתב שהגיע לידי "כל העיר" ונשלח על ידי עו"ד פז רימר, המייצג את בעלי הקרקע חברת שיכון ובינוי למינהל יובלים נכתב בין השאר כי "מתכבדת מרשתי להודיע כי היא מכבדת את בקשת המינהל הקהיתי ודיירי האזור, ולפיכך, הקפיאה באופן זמני את דרישתה לפינוי המתחם, עד לקבלת החלטה אחרת אצל מרשתי". בהמשך נכתב כי "הקפאת הליך הפינוי היא הליך זמני אשר ניתן לבקשתכם".

בריכת בית טיילור (צילום: ליזי זהר)

בית טיילור (צילום: ליזי זהר)

כזכור, כפי שפורסם לפני כחודש וחצי ב"כל העיר" מתחם הספורט בית טיילור ברחוב זנגויל בקרית היובל ירושלים היה בסכנת סגירה לאחר שחברת שיכון ובינוי פעלה לפנות את המקום תוך 90 יום למקום. בשטח מתוכנן להיבנות פרויקט מגורים של 200 יחידות דיור. המתחם כולל בריכה, גני ילדים, חדרי חוגים ואולם קהילתי שבו נערכים בין השאר אירועי שבתרבות.

עו"ד יוסי חביליו, יו"ר עמותת צחור ומי שמייצג את מינהל יובלים בנושא, מוסר: "אני שמח שחברת שיכון עובדים נעתרה לבקשתנו, האיום המיידי הוסר ובית טיילור ימשיך לשרת את תושבי קרית היובל והאזור. אנחנו מקווים שזהו צד ראשון בדרך להגיע לסיכום סופי עם חברת שיכון עובדים ועיריית ירושלים, שיאפשר את המשך פעילות בית טיילור ומתקניו גם בעתיד לטובת הציבור. המנהל הקהילתי ואני נמשיך לפעול להבטיח זאת".

 

עו"ד יוסי חביליו (צילום: תומר אפלבאום)

עו"ד יוסי חביליו (צילום: תומר אפלבאום)

 

ממינהל יובלים נמסר: "אנו מודים לדירקטוריון שיכון ובינוי נדל"ן בע"מ, על שיתוף הפעולה. המסר שלנו היה ברור: לא ייתכן שמעל ראש התושבים יקודמו תכניות ללא התייחסות לצורכי הציבור ובשקיפות מלאה. אנו מודים לתושבים על שותפות הדרך והאמון ומבטיחים שנמשיך לעמוד לצד התושבים גם בהמשך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דןד מןנשיין ביבי

    הכח זה נדל״ן לא חשוב צרכים קהילתיים. תבינו שבחיים כסף מדבר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר