מפגש חינוך (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מפגש חינוך (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מפגש מנהלים לסיכום שנת הלימודים החולפת בעיר

ביום ראשון האחרון התקיים מפגש מקצועי לסיכום השנה החולפת והוצגו הדגשים לזו שבפתח

פורסם בתאריך: 12.7.17 20:28

במפגש עבודה מקצועי למנהלי בתי הספר במעלה אדומים, שהתקיים באחרונה, סוכמה שנת הלימודים החולפת והוצגו המטרות והדגשים לשנת הלימודים הבאה.

במהלך המפגש הוחלט כי בשנה הבאה יושם דגש על פרויקט הלוויין ועל פרויקט הסייבר, וכמו כן הובטח כי יוקם מרכז סייבר ומרכז למצוינות ומנהיגות צעירה.

יפעת נדב, מנהלת בית הספר "אופק ברנקו וייס", קראה למנהלים ולצוותים החינוכיים להיראות בפארקים ובמקומות ציבוריים גם בתקופת החופש הגדול. נדב אמרה כי "השליחות שלנו לא מסתיימת בסוף שנת הלימודים, חשוב שנשמור על קשר עם התלמידים גם בתקופת הקיץ".

בני אדרי, מנהל תיכון "אורט דקל ולינאי", ציין כי יוביל בשנה הבאה תוכנית של ארוחה משפחתית בימי שישי בערב, אשר תשלב את הנוער הדתי והחילוני בבית הספר.

במפגש נכחה גם אינה זלצמן, מפקחת מחוז ירושלים במשרד החינוך, שהחמיאה לפעילות החינוכית בעיר: "אין כמו מעלה אדומים בגלל המעורבות של כל אנשי החינוך ובהובלת ראש העיר. זוהי העיר שבה אפשר להגשים חלומות. התחושה שלי היא שהנוער של מעלה אדומים הוא נוער איכותי אודות להשקעה".

ראש העיר, בני כשריאל נתן סקירה מקיפה על העשייה החינוכית וההישגים בשנה החולפת ומנה את הפרויקטים שיקבלו משנה תוקף בשנה הבאה. כשריאל שיבח את פעילות המכון להדרכת הורים בעיר וציין כי "נשקיע יותר בפעילות המכון. ללא שיתוף של ההורים ומתן כלים נאות להורים לא נצליח".

בנוסף בישר כשריאל שבבית הספר תל"י אלמוג, יוקם בשנה הקרובה אולם ספורט ויוחלפו מעבדות מחשבים במספר בתי ספר.

כשריאל הוסיף כי "אני שם עדיפות וחשיבות רבה בשנה הקרובה לתוכנית המעברים בין בתי ספר יסודיים לחטיבות הביניים ובין החטיבות לתיכונים. הדגש על המעברים חשוב גם מבחינה נפשית והוא תורם להצלחת התלמידים ומוכנותם לאתגר הצפוי להם בהמשך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר