מעלה אדומים בתמונה בני כשריאל באירוע השנתי של פרויקט פר"ח (צילום עיריית)
מעלה אדומים בתמונה בני כשריאל באירוע השנתי של פרויקט פר"ח (צילום עיריית)

אירוע שנתי לחונכים ולילדים של פרויקט פר"ח בעיר

האירוע התקיים ביום ראשון האחרון ובו הציגו הילדים והחונכים את פרויקטים שמשקפים את הפעילות השנתית שלהם

פורסם בתאריך: 8.6.17 12:06

אשכול הפיס במעלה אדומים אירח ביום ראשון האחרון את האירוע השנתי של פרויקט חונכות (פר"ח) בעיר. האירוע נערך בהשתתפות ילדי פר"ח והוריהם, הסטודנטים החונכים, נציגי בתי הספר שהשתתפו בפרויקט, ראש העיר בני כשריאל ועוד רבים אחרים, והוצגו בו פרויקטים אשר הכינו ילדי פר"ח והחונכים שלהם בשבועות האחרונים במטרה לשקף את התהליך שעברו יחד בשנה האחרונה.

כידוע, פר"ח הוא פרויקט חונכות ארצי המערב סטודנטים בפעילות עם ילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית. החונך מעניק לילד תשומת לב אישית ובכך מסייע לילד לממש את הפוטנציאל הגלום בו, לפתח הערכה עצמית חיובית ולשגשג. מדי שנה משתתפים בפרויקט כ־20 אחוז מכלל הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל, שמקבלים בתמורה לפעילותם מלגת לימודים חלקית או נקודות זכות אקדמאיות. חונכי וחניכי פר"ח מגיעים מכל זרמי החברה הישראלית, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, מקרית שמונה ועד אילת.

יצוין כי פרויקט חונכות פר"ח פועל במעלה אדומים כבר 21 שנה ברציפות ומהווה הזדמנות ליצירת קשרים משמעותיים בין סטודנטים בעיר לילדי בתי הספר היסודיים.

חני גבאי, רכזת פר"ח בעיר, מציינת השבוע כי "היה מרגש לראות את כל הילדים גאים במעשה ידיהם ואת החונכים גאים לא פחות".

מפר"ח מרחב ירושלים נמסר כי "היה מאוד מרגש לראות את העשייה היפה. זהו אירוע שיא של קשר שהיה כל השנה. במעלה אדומים נעשית עבודה מצוינת, כשהרשות המקומית משתפת פעולה בצורה מיטבית ומרגשת. זוהי זכות גדולה לילדי העיר ותושביה".

ראש העיר כשריאל, שנכח כאמור באירוע, בירך בו הילדים והחונכים וציין כי "מעלה אדומים ניצבת בעשירייה הראשונה בארץ בעשייה חינוכית ובהישגים בחינוך. תרומת הסטודנטים להעצמה האישית של כל ילד וילד גדולה מאוד והילדים שלנו רוכשים השכלה, ידע וערכים. זו מערכת שיתופית מצוינת וערכית. כל ילד יכול לבחור לעשות מה שטוב לו ולהצליח. אסור להתעצל ולא להאמין ביכולת אלא להאמין, לרצות ולעשות דברים שיובילו להישגים ויצירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר