יחידת השיטור העירוני (צילום עיריית מעלה אדומים)
יחידת השיטור העירוני (צילום עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: יחידת השיטור העירוני מתגברת נוכחות בימי חופשת הקיץ

היחידה צפויה לפעול בחופש הגדול שבעה ימים בשבוע, במשך כל שעות היממה ותתמקד במוקדי בילוי של בני הנוער

פורסם בתאריך: 29.6.17 14:08

יחידת השיטור העירוני של מעלה אדומים נערכת לתגבור פעילותה במהלך החופש הגדול. היחידה צפויה לתת מענה בכל שעות היממה, ובעיקר בשעות הלילה המאוחרות ובסופי שבוע. נוכחות השיטור העירוני תתוגבר בפארקים, בבריכת השחייה העירונית ובמוקדי הבילוי של הנוער, ותפעל לשמירה על הסדר הציבורי, הרכוש הציבורי ומניעת שימוש באלכוהול.

מהעירייה נמסר כי "יחידת השיטור העירוני תאכוף עבירות רעש, ונדליזם, עבירות בתחום בעלי חיים, שימוש באלכוהול במרחב הציבורי, אבטחת אירועים עירוניים, הפרעות מנוחה, עבירות תנועה לרבות אופניים חשמליים, ועוד. פעילות היחידה מתפרשת על פני שבעה ימים בשבוע, לאורך כל שעות היממה".

עוד מציינים בעירייה כי "היחידה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם כל גורמי האכיפה והביטחון במעלה אדומים ובתיאום מלא עם כולם. הניסיון מלמד כי פעילותה של יחידת השיטור העירוני גורמת לעלייה באיכות החיים של התושבים".

היחידה, חשוב לציין, מראה נוכחות במשך כל השנה, כשבמהלך השנה האחרונה היא טיפלה בעשרות פניות בנושא של בעלי חיים משוטטים ורשמה למעלה מ־70 קנסות לבעלי כלבים שלא אספו את צואת כלביהם.

ראש העיר בני כשריאל: "השיטור העירוני מסייע לשוטרים לשמור על איכות החיים של התושבים בכל מה שנוגע למניעת וונדליזם, השחתת רכוש ציבורי, הגברת פיקוח על עבירות. אני מברך את יחידת השיטור העירוני ומאחל לה הצלחה רבה בפעילותה בחודשי הקיץ. ברצוני לאחל לבני הנוער חופשה מהנה ובטוחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר