אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)
אלעד ורון (צילום: עמרי עזרא)

עצומה כנגד 'קפה פריז' והצעצוע': גנו בפומבי את מעשיו של אלעד ורון

עשרות חתמו על העצומה של המרכז לנפגעות אונס, שבה קריאה לגינוי מעשיו של ורון, ששותף בשני העסקים. מ'קפה פריז' ו'בר הצעצוע' נמסר בתגובה: "אנו מגנים כל מעשי אלימות והטרדה. ורון אינו פעיל בעסקים מזה חודשים"

פורסם בתאריך: 24.7.17 16:46

"חתמו ודרשו מה'צעצוע' ומ'קפה פריז' לגנות בפומבי את אלעד ורון ומעשיו", זוהי הכותרת של עצומה שיזם מרכז הסיוע לנפגעות אלימות מינית בירושלים, שבאה בעקבות גזר הדין של ורון, איש העסקים וחיי הלילה, שניתן לפני כשבוע וחצי בבית המשפט המחוזי בעיר שבו הוא נשפט לשבע שנות מאסר.

כזכור, לפני כשבוע וחצי הסתיים משפטו של ורון בבית משפט המחוזי, שגזר על ורון שבע שנות מאסר לאחר הרשעתו בביצוע מעשה סדום בעובדת ובמעשים מגונים בעובדת נוספת. בנוסף נגזר על ורון מאסר על תנאי לתקופה של שנתיים והוחלט עוד כי ורון יפצה את אחת העובדות ב־60 אלף שקלים ואת העובדת הנוספת ב־20 אלף שקלים.

בעצומה, שיזם המרכז לנפגעות אלימות מינית בירושלים, נכתב: "אלעד ורון הורשע בביצוע מעשה סדום ובמעשים מגונים בעובדות שעבדו תחת מרותו ב'קפה פריז' ו'בר הצעצוע'. למרות ההרשעה בתקיפה מינית, ורון עדיין מחזיק באחוזים מהבעלות על 'בר הצעצוע' ו'קפה פריז' ועדיין מתפרנס מהעסקים בהם ביצע את הפגיעה מינית בעובדותיו. חמור מכך, 'קפה פריז' ו'בר הצעצוע' עדיין לא גינו בפומבי את המעשים הנוראיים הללו!

"לעסקים אלו יש אחריות כלפי העובדות שלהם וחובה מוסרית כלפי הלקוחות, על כן אסור להם לשתוק נוכח מעשים חמורים אלו. גינוי פומבי של מעשי אלעד ורון, יעביר מסר ברור של מרחב בטוח עבור העובדות והלקוחות הפוקדים אותם".

עוד נכתב בעצומה כי "אנחנו נאבקות עבור מרחב ציבורי בטוח לנשים בירושלים, והתנערות ממעשיו של אלעד ורון וגינויים תהיה צעד בדרך להפיכת מקומות הבילוי בירושלים למרחב כזה".

מ'קפה פריז' ו'בר הצעצוע' נמסר בתגובה: "אנו מגנים כל מעשי אלימות והטרדה באשר הם, כלפי נשים, גברים ובכלל. ככה אנו מנהלים את העסקים ואלו הסיבות שהובילו אותנו להיות העסקים המועדפים על עובדים נאמנים ומהמובילים בירושלים מעל לעשור. אלעד ורון יצא לחופשה על מנת לטפל בענייניו, הוא אינו פעיל בעסקים מזה מספר חודשים ואף מנהל מגעים עם רוכשים למניות שברשותו. לצערנו, כל ההכפשות והשיימינג כלפי העסקים הם פגיעה בפרנסתם של עשרות עובדים על לא עוול בכפם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר