גן הילדים שממנו ברח הילד (צילום: אבי מזרחי)
גן הילדים (צילום: אבי מזרחי)

מחדל בקייטנה בקטמון: הצוות לא הבחין, בן 4 ברח מהגן

ל"כל העיר" נודע כי הילד טיפס על גדר הגן שבמינהל הקהילתי גינות העיר, הלך כקילומטר עד צומת סואן ועלה לרכבו של אדם זר. המשטרה פתחה בחקירה. העירייה: "אנו רואים בחומרה את המקרה"

פורסם בתאריך: 12.7.17 19:36

ל"כל העיר" נודע כי ילד בן 4, שהיה בקייטנת קיץ הפועלת במינהל הקהילתי גינות העיר בקטמון, ברח מהגן לאחר שטיפס על הגדר, צעד כקילומטר והגיע עד צומת סואן ברחוב יוחנן בן זכאי. אביו של הילד מספר כי בצומת הוא "תפס טרמפ" עם אדם זר, שלמרבה המזל החזיר אותו הביתה בבטחה. האב הגיש תלונה במשטרה.

 

גן הילדים (צילום: אבי מזרחי)

הילד טיפס מעל הגדר, גן הילדים, היום (צילום: אבי מזרחי)

 

 

אבי מזרחי, אביו של הילד בן ה-4, מספר ומתאר בשיחה עם "כל העיר": "הוא פשוט עלה על כיסא, יצא לחצר, ומשם אל מחוץ לגן. מדובר על לוגיסטיקה לא קלה לילד בגיל שלו".

כאמור, לאחר שבנו יצא מהגן, הוא הלך כקילומטר, עד שהגיע לצומת ראשי ועמד על מפתן הכביש. איש זר שהיה ברכבו, ראה אותו משוטט לבדו, עצר לו, דובב אותו והכניס אותו לרכבו. על פי ההנחיות של הפעוט הנהג הזר הביא אותו הביתה בשלום.

מזרחי ממשיך ומספר כי "לצוות הגן לקח הרבה זמן עד שהם הבחינו שבני נעלם. כשהם הבחינו שהוא לא בגן אז יצאו לחפש אותו, וכשלא מצאו הם התקשרו לאמא שלו ואמרו לה שהילד שלנו נעלם מהגן והם לא מוצאים אותו. איך קורה דבר כזה? ברגע שאשתי שמעה את זה היא באה בריצה לגן. ואני מיד אחריה. רק אחרי שהגעתי לגן קיבלתי טלפון מהבן הגדול שהילד בבית ואיש זר הביא אותו הביתה".

 

הצומת שאליו הגיעה הילד (צילום: אבי מזרחי)

הצומת שאליו הגיעה הילד (צילום: אבי מזרחי)

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את המקרה שהתרחש בקייטנת הקיץ של מינהל קהילתי גינות העיר בבית יהודית. עם תום האירוע הוזמן לגן קצין בטיחות עירוני והצוות החינוכי נקרא לשיחת בירור ותחקור המקרה. בעקבות שיחת הבירור כלל המעורבים באירוע מהצוות החינוכי קיבלו אזהרה לתיקם האישי. בשל היכרות הצוות החינוכי עם ילדי הגן משנת הלימודים ופניות רבות של הורים שביקשו שהצוות ימשיך ויסיים עם ילדי הגן את קייטנת הקיץ, הוחלט על המשך הפעלת הקייטנה כסדרה. חשוב להוסיף כי בטיחות הילדים המשתתפים בפעילויות הקיץ מוצבת כערך עליון בכלל המגזרים בחינוך הירושלמי וכי אנו רואים באירוע זה אירוע חריג שתוחקר וטופל נקודתית".

מהמשטרה נמסר: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה במסגרתה נחקרו מעורבים ועדים, והחקירה נמשכת בשיתוף גורמי הרווחה".

מנגד, במינהל הקהילתי גינות העיר טוענים כי "האמת שונה לחלוטין" והם בעצמם הגישו תלונה נגד ההורים.

לתגובה המלאה של מנהל המינהל הקהילתי שייקה אל עמי לטענות. 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רובי

    מר בן עמי
    אתה וצוות הקייטנה אשמים ובגדול התלונה שלך מגוכחת ההורים מטילים יהבם על אחריות הבנק גם אם ילד בן 4 מכיר ת'קוד ויודע 4שפות מה הקשר עצם העובדה שצוות הקייטנה מאפשר לפעוט להגיע לקוד ולפתוח ת'שער זו רשלנות על מנת להסיר אחריות ולהמנע מעונש כבד החלטת להשתמש בקילשאה ההגנה הטובה ביותר היא התקפה
    תתבייש אתה וצוות הקייטנה שלך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר