מגרש הספורט החדש בבקעה (צילום: רותי קניזניק)
מגרש הספורט החדש בבקעה (צילום: רותי קניזניק)

בקעה: מדוע תלמידי תל"י גאולים לא משחקים במגרש החדש?

המינהל הקהילתי, שמפעיל את המגרש, מבקש מבית הספר תל"י גאולים לשלם עבור השימוש. מנגד בוועד ההורים לא מוכנים להשתתף בעלויות. העירייה: "על בית ספר להשתתף בעלויות הנדרשות"

פורסם בתאריך: 20.6.17 15:20

לאחרונה נחנך מגרש הכדורגל החדש בשכונת בקעה, אולם הורי תל"י גאולים טוענים כי המינהל הקהילתי לא מאפשר לתלמידים לשחק במקום, הצמוד לשטח בית הספר ונמצא באחריות המינהל.

דלית רוזנצוויג, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר, מספרת כי "המינהל הקהילתי דרש מאיתנו לשלם עבור עלויות האחזקה – 130 שקל לשעה. אין מצב, אנחנו לא נשלם את זה. לא יכול להיות שבשעות אחר הצהריים המגרש יושכר לחוגים במקום שתלמידי בית הספר יוכלו להשתמש בו. בסופי שבוע הוא פתוח לכולם, מי שרק רוצה מוזמן, ורק ילדי בית הספר לא יכולים להשתמש בו. האולם ספורט שלנו בבית הספר הוא מזעזע, מורכב משתי כיתות ללא אוורור. לילדים עומד מול העיניים מגרש כדורגל חדש שהם לא יכולים להשתמש בו. במינהל הקהילתי הציעו לנו כפתרון שהילדים ינקו פעמיים בשבוע את המגרש, או לחילופין להכניס חוגים לבית הספר. אנחנו לא מוכנים להתניה הזאת. אנחנו רוצים שהמגרש ייפתח לטובת ילדי תל"י גאולים בשעות בית הספר". 

מגרש הספורט החדש בבקעה (צילום: רותי קניזניק)

מגרש הספורט החדש בבקעה (צילום: רותי קניזניק)

מנגד, אומרת ברכה אדלשטיין, יו"ר המינהל הקהילתי בבקעה: "עלות המגרש עומדת על 6,000-5,000 שקל בחודש. המגרש שייך לעיריית ירושלים, ואנחנו התבקשנו לתפעל אותו. זה לא מגרש פרטי. בכל המקומות בעיר יש השתתפות בעלויות של מי שמשתמש במגרש. יש לנו מסמך מיחידת הספורט של ירושלים על תשלום פר שימוש לשעה במגרש, באה הנהלת בית הספר ואמרה אין לנו כסף לשלם. יש כל מיני דרכי תשלום, הצענו להם לקיים משא ומתן, אבל ההורים דורשים לקבל את המגרש בחינם".  

מגרש הספורט החדש בבקעה (צילום: רותי קניזניק)

מגרש הספורט החדש בבקעה (צילום: רותי קניזניק)

 

***

 

וידאו – מרכז ספורט חדש נחנך בעמק הארזים 

הר חומה: קומפלקס ספורט ענק יוקם בשכונה 

המהפך של המנהלת רוני אוחנה בבית הספר גואטמלה בקרית מנחם 

 

***

 

 מהעירייה נמסר בתגובה: "מגרש הכדורגל מופעל על ידי מינהל קהילתי בקעה רבתי. הפעלת המגרש ותחזוקתו כרוכה במשאבים החלים על המינהל הקהילתי ועל בית ספר להשתתף בעלויות הנדרשות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שכן

    חשבון פשוט – שעתיים השכרה ביום ב130₪ יניבו מעל ל5000₪ לחודש. שהמנהל יפתח את המגרש לשימוש התושבים ובית הספר ללא תשלום. חוגי ופעילויות אחרות שמכניסות כסף- שישלמו את השכירות הנ״ל. בקלות יגיעו לכיסוי העלויות. באופן עקרוני מדובר בשטח לטובת הציבור ועלות אחזקתו צריכה לבוא מהארנונה שאנו משלמים ומתקציב ציבורי ולא מגביה נוספת מהתושבים. זה משאב ציבורי שצריך לעמוד פתוח לרשות הציבור והנסיון של המנהל לגבות את הגרושים האלה הוא פסול ומאכזב וגם עמדת העיריה שגויה. משאב שהוקם לתועלת התושבים חייב להיות פתוח לשימושם ואי ההבנה של המנהל את תחושת התושבים בעניין הזה תמוהה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר