פעילויות קיץ במוזיאון ארצות המקרא (צילומים עודד אנטמן, יח"צ(
פעילויות קיץ במוזיאון ארצות המקרא (צילומים עודד אנטמן, יח"צ(

מוזיאון ארצות המקרא מציג: אפליקציית מרוץ לכל המשפחה

לכבוד החופש הגדול משיק המוזיאון אפליקציית מרוץ חדשה ומרעננת לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 12.7.17 16:59

חופשת הקיץ כבר בעיצומה ובין אם הילדים נמצאים בקייטנות ובין אם לא, במוסדות התרבות בעיר מציעים להם שלל אפשרויות מהנות לבילוי השעות החמות של היום במקומות ממוזגים. אחד מהמקומות הללו הוא מוזיאון ארצות המקרא, שמציעה בימים אלה פעילות חדשה לקטנטנים אבל לא רק להם.

המוזיאון השיק באחרונה אפליקציית מרוץ חדשה ומרעננת, שבה יוכלו גם הקטנים וגם הגדולים ליהנות תוך הכרת העבר וההיסטוריה, כפי שהם מוצגים בתערוכות השונות. האפליקציה כוללת חידות, משימות ומשחקים אינטראקטיביים, אשר מובילים את המבקרים לאורך הגלריות מחידה לחידה.

אפליקציה אחרת, שפועלת במוזיאון מזה מספר חודשים, מאפשרת למבקרים לסייר באופן עצמאי בתערוכה "בין דוד לגוליית – חידת קיאפה", שמציגה את המקום בו לפי התנ"ך התרחש הקרב המפורסם בין דוד לגוליית. האפליקציה מלווה את המבקרים עם מדריך קולי משעשע לילדים אודות העיר המסתורית שהתגלתה לפני שנים בודדות בחפירה ארכיאולוגית בעמק האלה.

וזה עדיין לא הכל. לכבוד החופש המוזיאון מחזיר לעונה נוספת את שעת הסיפור המוצלחת. "המלך מידאס", "הגיבורה פנדורה", "אטלנטה האמיצה", "יונה הנביא" ודמויות רבות נוספות מתוך אגדות עם מיתולוגיות עתיקות יסעירו את דמיונם של הילדים בקיץ הקרוב. (ימי ד', 16:45. לגילאי 8-4).

לילדים הגדולים יותר, גילאי 12-7, מציע המוזיאון פעילות חווייתית בניצוחה של ד"ר שירלי גרץ, סופרת הילדים, שתשיק את ספרה החדש "גילגמש הצעיר והמסע לשאול". (ד', 19:30-18:00).

מוזיאון ארצות המקרא. רח' סטפן וייז 21, גבעת רם. טל' 02-5611066. 22 שקל לילד מגיל 5, 44 שקל למבוגר.
www.blmj.org.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר