מלון טריפ ירושלים בת שבע (צילומים: אסף פינצ'וק)
מלון טריפ ירושלים בת שבע (צילומים: אסף פינצ'וק)

מרכז העיר: נחנך מלון חדש בהשקעה של כ־30 מיליון שקל

במלון, "טריפ ירושלים בת שבע", 11 קומות ו־79 חדרי אירוח במגוון גדלים, מסעדה ובר-קפה על הגג

פורסם בתאריך: 5.7.17 18:17

העיר ירושלים התחדשה השבוע בבית מלון חדש – "טריפ ירושלים בת שבע" – שממוקם בין הרחובות קינג ג'ורג' ושמואל הנגיד במרכז העיר, בבניין שהיה נטוש כשמונה שנים. יצוין כי היקף ההשקעה בשיפוץ המבנה והפיכתו לבית מלון מודרני הושקעו כ־30 מיליון שקל.

במלון 11 קומות והוא מכיל 79 חדרי אירוח במגוון גדלים כולל סוויטות מרווחות. מהנהלת המלון נמסר כי "חדרי המלון משקיפים לעבר מזרח ירושלים: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר. במלון ישנה מסעדה, בר קפה על הגג, טרקלין לאורחי VIP, אולם התכנסות, חדר כושר וחניון צמוד".

המותג "טריפ" שייך לרשת בתי המלון העולמית "וינדהאם", כשזהו המלון הראשון והיחיד שפועל כיום בישראל ושייך למותג "טריפ".

המלון נמצא בבעלות היזם ראובן אלה, שבבעלותו גם מלון הספא "כרמים" בירושלים, מלון "דניאל" בהרצליה ושבעה מלונות בגרמניה. בנוסף, בימים אלו מקים אלה בשותפות עם רשת ישרוטל את מלון העסקים "פאבליקה" בהרצליה, שעתיד להיפתח בחודש ספטמבר השנה.

חדר אירוח במלון טריפ ירושלים בת שבע (צילום: אסף פינצ'וק)

חדר אירוח במלון טריפ ירושלים בת שבע (צילום: אסף פינצ'וק)

 

***

***

אדריכלית ומעצבת המלון דנה אוברזון מציינת השבוע כי "הקונספט העיצובי שגובש למלון עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה חדשה, עכשווית בירושלים המודרנית. המלון הוא סיפור של חיבור בין תקופות, של מסע בזמן, דרך הפריטים, הפרטים והחומרים תחושת המסע מקבלת ממד של חלל".

על ניהול המלון אחראית רשת "לשם מלונות", הזכיינית של רשת "וינדהאם" בישראל, אשר מנהלת בתי מלון שונים ברחבי ישראל, בהם רמדה חדרה, רמדה נתניה ורמדה נצרת.

אבי שוויקי, בעלים שותף ומנכ"ל "לשם מלונות": "מלון 'טריפ ירושלים בת שבע' הינו מלון אורבני ייחודי בעל סטנדרטיים בינלאומיים. בית המלון נותן מענה לזוגות, בודדים וקהל עסקי, שמחפשים אחר נופש ברמה גבוהה במלון, שממוקם מרחק הליכה ממגוון האטרקציות התיירותיות שמציעה העיר. העובדה שהמלון שייך לקבוצת 'וינדהאם' העולמית, מבטיחה לנופשים נופש חווייתי במלון מוקפד עם תודעת שירות יוצאת דופן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שהיה שם(בענפ המלונאות ותיירות)

    אני מאוד מקווה שאותו/אותם בעל/בעליי בית-המלון יקלוט/יקלטו/יקבל/יקבלו לעבודה עובדים יהודיים-ישראליים ויתנו להם יחס-ראוי ויחס טוב שהריי בדרך-כלל הם קולטים ומקבלים לעבודה אנשים " " מ-תחתית המדרגה ו-מ-תחתית הסולם והלוואי ואתבדה

  2. ישראלית.

    יאמר לזכותם של בעלי מלון בת שבע טריפ שהם מעסיקים עובדים על סמך מקצועיותם הרבה, תודעת השירות הגבוהה והחריצות. באמת לא משנה אם אלה עובדים יהודים או ערבים, כי כולנו דבר ראשון בני אדם לפני שאנחנו יהודים או ערבים, טפשים או חכמים וכו'. זוהי תגובה לפוסט הגזעני שנכתב למעלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר