העונה הטובה בהיסטוריה של הפועל - אורי אלון (צילום: ניר קידר)
העונה הטובה בהיסטוריה של הפועל - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אלון: "מרגש לגזור רשתות ביד אליהו ולראות אותו אדום לגמרי"

בעלי הפועל חגג אליפות שנייה בשלוש עונות עם עקיצה לצהובים. עוד הוסיף אלון: "זו העונה הטובה בהיסטוריה של הפועל". ה-MVP דייסון: "זה נהדר! מדהים! אני מאושר"

פורסם בתאריך: 16.6.17 00:24

חגיגה גדולה היתה הערב (חמישי) ביד אליהו, כשהפועל הניפה את צלחת האליפות בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון, כשהיא עושה את זה בתוך שלוש עונות.

 

עונה לא פשוטה עברה על הפועל. זה התחיל מצוין, בעיקר ביורוקאפ, כשהפועל הגיעה עד לשלב חצי הגמר, אבל בליגה הישראלית משהו חרק וההפסדים נערמו (14 בסך הכל), כשבנוסף הפסידה הקבוצה בגמר הגביע למכבי תל אביב. אל הפלייאוף הגיעה הקבוצה במומנטום חיובי ולאחר שהצליחה לסיים במקום השלישי, אבל שוב חוותה נפילה ונקלעה לפיגור 2:0 בסדרת רבע הגמר נגד עירוני נהריה, אך התעוררה בדיוק בזמן כדי לרשום חמישה ניצחונות רצופים ולהניף את הצלחת הנכספת.

לפעמים חלומות מתגשמים - סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

לפעמים חלומות מתגשמים – סטודמאייר (צילום: ניר קידר)

 

"האליפות הזו, שניה בשלוש שנים, היא בשביל הקהל שלנו", התמוגג הבעלים אורי אלון בסיום והוסיף ש"הפעם השניה היא אפילו יותר מתוקה מהראשונה. אנחנו שולטים בכדורסל הישראלי בשלוש השנים האחרונות וזה מדהים כי קיבלתי את הקבוצה עם חובות של מיליונים ובכלל לא ידעו אם תהיה קבוצה או לא. זה יותר מרגש מכל עסק או אקזיט כי אני מביא שמחה לכל כך הרבה אנשים".

"אני חושב שהשיטה בליגה היא לא חכמה וזה מה שקורה, ניצלנו את זה", הוסיף אלון. "אנשים קצת מתבלבלים. עשינו את העונה הכי טובה בהיסטוריה של הפועל ירושלים. פיינל פור יורוקאפ, זכייה באליפות וגמר גביע. לא צריך להכביר במילים".

אלון נשאל על מכבי תל אביב וציין כי "הצלחנו לשבור מחסום מנטאלי. זה מרגש לזכות באליפות ביד אליהו, לגזור רשתות ביד אליהו ולראות אותו אדום לגמרי".

 

המאמן סימונה פיאניג'אני נשם לרווחה ואמר: "עכשיו אני יכול לחייך. אני רואה שאנשים שמחים וזה עושה לי טוב. לראות כל כך הרבה אנשים שמחים לצדי זה רגע מאושר. עשינו משהו מאוד מיוחד העונה ואני חושב שזה מעבר לתואר, כל העונה שלנו היתה מיוחדת. אני גאה בשחקנים שלי ובמה שהם עשו לאורך העונה הזו. מגיע להם לזכות בתואר ואני גאה להיות חלק. זה אחד הרגעים הכי גדולים בהיסטוריה של הפועל ירושלים ואני גאה בזה. היום אפשר לחגוג".

פיאניג'אני, חשוב לציין, נשאל אם הוא ממשיך לעונה נוספת אך התחמק ולא השיב.

 

גם אמארה סטודמאייר נשאר על עתידו בקבוצה ואמר: "בקרוב תהיה החלטה. תישארו מעודכנים". על האליפות אמר הסנטר: "זה מדהים. זה משהו שקשה לדמיין ואתה מבין אותו רק כשזה קורה. לקח לנו הרבה כדי להגיע לנקודה הזו ובסוף עשינו את זה. חלמתי שאשחק בישראל ואזכה באליפות בעונה הראשונה שלי כאן. איזה מדהים זה!".

ענק - דייסון (צילום: עודד קרני ולירון מולדובן - באדיבות מנהלת הליגה)

ענק – דייסון (צילום: עודד קרני ולירון מולדובן – באדיבות מנהלת הליגה)

 

ה-MVP של הפועל בגמר, ג'רום דייסון (30 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), היה מאוד נרגש אחרי שריקת הסיום: "זה נהדר! מדהים! אני מאושר. קשה למצוא את המילים הנכונות כדי לתאר איך אני מרגיש. היו לנו הרבה עליות וירידות לאורך העונה, אבל עשינו את זה. הגעתי לכאן כדי לעשות את החלק שלי ואני מאוד שמח על האליפות הזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר