ביחסים טובים עם גרשון - אורי אלון (צילום: ניר קידר)
ביחסים טובים עם גרשון - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אלון נפגש עם סאסי וראשי קטמון בכוונה לאחד

בפגישה שנערכה אתמול בהילטון ת"א נכחו אלון, סאסי, דוויק, גרשקוביץ, דהאן, והשושבין דיין

פורסם בתאריך: 30.5.17 11:02

האם האיחוד בין הפועל לקטמון תחת אורי אלון, הבעלים של הפועל כדורסל, מתחיל לקרום לו עור וגידים? אתמול, לפני משחקה של הפועל כדורסל בנהריה, התקיימה במלון הילטון ת"א פגישה רבת משתתפים, שבמרכזה יוסי סאסי, הבעלים של הפועל כדורגל, ואורי אלון, כשבנוסף לשניים גם מישל דיין השושבין שהביא את אלון לפגישה, סוכן השחקנים, דודו דהאן, וכן מרכוס גרשקוביץ וירון דוויק מהצד של קטמון. משתתפים בפגישה העידו כי היא התנהלה ברוח טובה מאוד. סאסי הגיע לפגישה וכבר בתחילתה שלף לעברו של אלון, "מה קרה הפעם"?, אלון השיב לו ואמר, "אתן לך הצעה יפה, מקווה שהפעם תיקח אותה".

דודו ויוסי סאסי, בעלי הפועל ירושלים (צילומים: פרטי, עידו צימרמן)

דודו ויוסי סאסי (צילומים: פרטי, עידו צימרמן)

אחד המשתתפים בפגישה מתאר כי "אנחנו בתחילת הדרך. בגדול הכותרת של המפגש הזה היתה שנוצר חיבור בין אורי אלון ליוסי סאסי וזה כבר טוב. מבחינת הכוונות, הפגישה מעידה על כוונות טובות של אורי. הם לא דיברו על כסף, אורי רק מצפה שהצדדים לא יערימו קשיים. זה הכול. כשסאסי אומר לאורי, 'אני אחראי על החובות', לסאסי יש דבר אחד בראש ולאורי יש משהו אחר. מחר, כשזה יעלה על דף, עלולות המחלוקות לצוץ". גורם נוסף: "מדובר בפגישה, לא ראשונה למרבית הפלא, בין סאסי לאלון. הם נפגשו כבר פעמיים בעבר, אולם הפעם יש תחושה של היסטוריה, אולי גם של פריצת דרך באוויר". אחר מוסיף ואומר, "הולך להיות משהו גדול, משהו אדיר. תהיה קבוצה אחת, תקציבים מטורפים, הפעם זה באמת מטורף. אם זה אכן יקרה, אורי ייקח את הפועל כדורגל, כמו את הכדורסל, וזה כבר לא הפועל ולא קטמון. זאת תהיה אופרה אחרת לגמרי".

מרכוס גרשקוביץ (צילום: פרטי)

מרכוס גרשקוביץ (צילום: פרטי)

גורם בקטמון אומר ל"כל העיר" כי "בגדול, לקחנו צעד אחד אחורה. נתנו את ברכת הדרך לאורי אלון לנהל את המו"מ שלו. אם הוא יצליח, מה טוב, אם לא, אנחנו נחזור חזרה למסלול שלנו". בקטמון יודעים לספר כי האווירה ביניהם לסאסי היא נעימה מאוד ואף מפרגנת כלפי ראשי קבוצת האוהדים. לסיכום אומר אחד הנוכחים בפגישה, "אלה ימים קריטיים. אורי טס חזרה לארה"ב, והוא יחשוב על הדברים, יבחן את החומר ובעוד כמה ימים כולנו נהיה יותר חכמים. מה שבטוח, את הצ'אנס הזה צריך למצות הפעם עד תום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר