אלי אוחנה, שרון מימר, אלי טביב (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)
אלי אוחנה, שרון מימר, אלי טביב (צילומים: אורן בן חקון, שרון בוקוב)

"למימר יש חלק גדול בתבוסה, אבל איפה האחריות של טביב ואוחנה?"

בבית"ר מנסים להתאושש מהתבוסה המבישה בבולגריה והביקורת מופנית בעיקר למאמן אבל גם לבעלים ולמחזיק זכויות הניהול: "דן וחסוס עזבו והשאירו חור גדול"

פורסם בתאריך: 23.7.17 11:50

סוף שבוע קשה ודיכאוני עבר על בית"ר. התבוסה נגד באטב פלובדיב וההדחה מאירופה כבר בסיבוב המוקדמות השני ממש לא היו בתוכניות של אף אחד ועיקר חיצי הביקורת מופנים כרגע לעבר הטריו המוביל – הבעלים אלי טביב, נציגו ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה והמאמן שרון מימר.

עיקר הביקורת קשורה למשחק ההגנה של בית"ר ובעיקר לעובדה שלא הובא מחליף איכותי לחסוס רואדה. ביקורת נשמעת גם על ההרכב שאיתו פתח המאמן מימר, שבחר מערך הרפתקני עם בלם חסר ניסיון (מיקי סירושטיין) לצד ויתור על העוצמות של קלאודמיר פריירה בקישור.

מימר, יש לציין, לקח אחריות על המערך שאיתו פתח ובראיון שנתן ביום שישי לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים "בדרך למגרש" הוא אמר: "חשבתי שאנחנו מספיק טובים כדי להכריע את המשחק בתחילתו ופתחתי אותו עם אוריינטציה התקפית, אך לצערי זה לא עבד. קיבלתי החלטה לא טובה. זו אכזבה אדירה וזה היה משחק שלא מתאים לרמה שלנו ולאירופה. כעת נמשיך קדימה".

הבעיה היא שכרגע נראה שהסגל הנוכחי של בית"ר לא מתאים גם לליגה המקומית. חסרונם של חסוס רואדה ודן איינבינדר, כך לדברי גורמים במועדון, בולט מאוד, בעיקר העובדה שלשניהם לא הובא מחליף איכותי מספיק.

"מי שאשם שאין בלם אחרי שרואדה עזב זה אלי טביב", מדגיש גורם בבית"ר. "היה צריך להנחית פה בלם טוב גם אם זה במחיר של חצי מיליון יורו. הקבוצה נחלשה מאוד מהשנה שעברה. דן וחסוס עזבו והשאירו חור גדול באמצע ובמרכז ההגנה. מימר? הוא דרש כל הזמן שיגיע בלם ולא הגיע, אז מה הוא יכול לעשות? למימר יש חלק גדול בתבוסה, אבל איפה האחריות של טביב ואוחנה? שניהם מבינים בכדורגל והם היו צריכים לדאוג לכך שיגיע בלם ברמה גבוהה".

גורם שני בבית וגן מוסיף: "חסר לנו בלם, אז מה שרון יכול לעשות? להוציא 200 אלף יורו מהכיס שלו ולהביא בלם? זה זועק לשמיים שאנחנו חייבים בלם, כי חסוס היה בורג מאוד חשוב".

אותו גורם מדגיש כי "שרון יודע שיש לו חלק גדול במה שקרה בבולגריה והוא לא בורח מאחריות, אבל הוא לא לבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר