יואב תבריזי, מאמן נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)
יואב תבריזי, מאמן נוער בית"ר ירושלים (צילום: פרטי)

"אנחנו בית"ר, אנחנו מועדון גדול ונתמודד בכבוד מול כולם"

יואב תבריזי, מאמן קבוצת הנוער של בית”ר, מוכן לעונת החזרה של הקבוצה לליגת העל: “נוכל להתמודד שווה בשווה מול כל קבוצה”

פורסם בתאריך: 17.7.17 12:03

ביום שלישי האחרון, 4.7, פתחה קבוצת הנוער של בית"ר את אימוניה לעונה הקרובה, שבה כידוע היא תשחק בליגת העל, עם סגל של 36 שחקנים.

את קבוצת הנוער ימשיך ויאמן יואב תבריזי, שרשם עונה מוצלחת מאוד עם הקבוצה בליגה הלאומית בעונה שעברה. בשיחה עם “ספורט כל העיר” מדגיש השבוע תבריזי כי “אין ספק שנצטרך לדלל את הסגל, אבל אנחנו לא ממהרים לשחרר. המטרה היא להשאיר סגל של 28 שחקנים, שגם זה הרבה, אך אנחנו צריכים סגל רחב, כי יש שחקנים שצפויים להתגייס ויש כמובן פציעות ואנחנו נערכים לכך”.

כשתבריזי מציין את עניין הפציעות וגיוסים לצבא, הוא מדבר מתוך ניסיון, שכן בעונה שעברה סבלה הקבוצה מלא מעט פציעות, שהשפיעו על היכולת בחלק השני והפחות מוצלח שלה.

בבית”ר, כך נדמה, הבינו כי מחלקת נוער מצליחה מצריכה משאבים, כך שהשנה מקבל תבריזי כוורת מקצועית רחבה, שכוללת את עוזר המאמן ליאון מיאלי, מאמן הכושר שחר כהן, מאמן השוערים אבי דדון וגם פיזיותרפיסט שיעבוד עם הקבוצה.

כמו כן, בבית”ר החליטו כי השנה תקיים קבוצת הנוער מחנה אימונים מסודר, שיתקיים בסופיה שבבולגריה. המחנה, שיהיה בן שבוע אחד, ייערך בין ה־22.8-15.8, כשלושה שבועות לפני פתיחת העונה שצפויה לתאריך ה־9.9.

תבריזי מתייחס גם לעונה שבפתח ואומר: “מצפה לנו עונה לא קלה. ליגת העל לנוער זו אופרה אחרת מאשר הליגה הלאומית שבה שיחקנו. הקבוצות יותר חזקות, אבל אנחנו בית”ר ירושלים, אנחנו מועדון גדול ונתמודד בכבוד מול כולם. יש לנו קבוצה טובה ונוכל להתמודד שווה בשווה מול כל קבוצה וכדי לנצח אותנו קבוצות יצטרכו להקיז דם”.

יצוין כי אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול בבית”ר, שהדגיש כי אחת מהמטרות שלו היא גם פיתוח מחלקת הנוער, עדיין לא נפגש עם תבריזי, אך ל”ספורט כל העיר” נודע שאוחנה מעורב מאוד במה שמתרחש במחלקה והוא קיים מספר פגישות עם עומר עצמוני, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

“אוחנה מגיע אחרי שנים רבות שהוא עבד כמאמן נבחרת הנוער, כך שבהחלט יש לו רצון לקדם את המחלקה ואת שחקני הנוער לקבוצה הבוגרת”, מציין גורם במועדון. “אין ספק שראשי המועדון מבינים את החשיבות של קבוצת הנוער, והראייה לכך היא הגדלת הצוות המקצועי והיציאה המתוכננת למחנה האימון”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר