אוהדי בית"ר פותחים עונה (צילום: גיא אדרי)
אוהדי בית"ר פותחים עונה (צילום: גיא אדרי)

וידאו – בית"ר פותחת עונה עם הרכש הנוצץ בניון

טירוף בבית וגן: מאות אוהדים צעדו מרמת בית הכרם לעבר מגרש האימונים של הקבוצה

פורסם בתאריך: 25.6.17 16:49

היום, א', ערכה בית"ר את אימון הפתיחה הרשמי של העונה. מאות אוהדים צעדו מרמת בית הכרם לעבר מגרש האימונים של הקבוצה בבית וגן.

 

(צילום: גיא אדרי)

 

מוקדם יותר היום, לקראת אימון הפתיחה הרשמי ערכה בית"ר מסיבת עיתונאים מיוחדת, לרגל הגעתו של יוסי בניון, שיאן ההופעות בנבחרת ישראל והאיש שהיה בקבוצות גדולות באירופה ליברפול, ארסנל וצ'לסי. אתמול (שבת) ערך בניון את אימונו הראשון בבית וגן

אלי אוחנה, שמחזיק בזכויות הניהול, פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני רוצה לברך את יוסי ברמה האישית. הוא אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. שחקן שעבר הרבה בקריירה שלו. הוא יכול לשפר אותנו מקצועית. אנחנו חושבים ומאמינים שהוא הגיע למקום הנכון. עם הוותק, הניסיון והרעב שלו לכדורגל. יוסי מצטרף כי אנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לנו מקצועית ולהפוך לקבוצה טובה יותר ומנוסה יותר. אנחנו נזדקק לניסיון שלו במהלך העונה. זה לא מהלך שיווקי".

 

יהלום בבית וגן - יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

יהלום בבית וגן – יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

 

בניון, שלא הסתיר את התרגשותו מהגעתו לירושלים, סיפר על התחושות: "אני שמח מאוד להיות פה. אני רוצה להודות לכל אנשי המועדון על האמונה בי. אני באמת מאמין שאני יכול לתרום לקבוצה, קודם כל מקצועית אך גם חברתית. אני מקווה שתהיה לנו עונה מהנה ביחד. בעונה שעברה הקבוצה שיחקה כדורגל נפלא שהלהיב את הקהל ואני מקווה שאני יוכל לתרום. אני אעשה את המקסימום. אני רוצה להודות למכבי תל אביב על העונה האחרונה, ניתנה לי הזכות לשחק במועדון כזה ואני מודה להם ומאחל להם בהצלחה. אני מחכה למשחק הראשון. הרבה אמרו לי שלא משנה מה אתה עובר בקריירה, אבל אם אתה לא עובר בבית"ר ירושלים אתה מפספס משהו".

 

שרון מימר ויוסי בניון (צילום: בית"ר ירושלים)

שרון מימר ויוסי בניון (צילום: בית"ר ירושלים)

 

מספר 15 החדש בצהוב ושחור הוסיף ואמר: "זה סוג של סגירת מעגל. אני מקווה שאפרוש בבית"ר ירושלים, זו הכוונה שלי. אם אוכיח את עצמי השנה וירצו אותי עוד כמה שנים אני אשמח. כשהייתי צעיר תמיד אמרתי שבית"ר ירושלים זה המועדון האהוב עליי ובפרט אלי אוחנה, שהיה האליל שלי. אז מבחינתי לשחק בבית"ר ירושלים ולעבוד עם אלי זו סגירת מעגל מדהימה".
יחד עם בניון, הרכב הקבוצה כולל את עידן ורד, חן עזרא, ז'אורז'יניו, אמיר עגייב, ציון צמח, אבישי כהן ויעקב בריהון, שיתחרו על שני מקומות בהרכב.
***
בית"ר באקסטזה: "זו הגשמת חלום לשחק עם אישיות כמו בניון" 
יהלום בבית וגן 
ארבעה שחקני רכש תוך שבוע – פנים חדשות בבית"ר 
***
כמה זמן מגרש יקבל בניון? "לא יודע למה, אבל יש לי תחושה שאני השחקן היחידי בעולם ששואלים אותו על דקות", אמר בניון. "בשום מקום לא ראיתי דבר כזה. זה תמיד החלטות מקצועיות. אם המאמן ייתן לי כמה דקות, בדקות האלו אני אעשה כל מאמץ כדי לשכנע את המאמן שאני צריך לשחק יותר. אני מקווה שיהיו לי הזדמנויות להוכיח את עצמי בבית"ר ירושלים".
שרון מימר, מאמן הקבוצה, ציין  במסיבת העיתונאים: "יש לנו בסיס טוב, וכל הצירופים הם עם מטרות ללכת קדימה. המטרה היא לשדרג את הקבוצה. אני מרוצה מכל השחקנים שהגיעו. יש לנו כמה עמדות שאנחנו רוצים לחזק. זה לא אומר שהקבוצה לא מספיק טובה, היא טובה". על בניון הוא אמר כי "היתרונות של יוסי פרוסים לפנינו. יש לו מה לתרום. הדברים יימדדו במגרש. לא גיל, לא צבע, שום מדד אחר לא יקבע. רק מה שיקרה על המגרש. אני מברך את יוסי ושיהיה לו בהצלחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר