אלטרנטיבה - מומי דהן (צילום: אורן בן חקון)
אלטרנטיבה - מומי דהן (צילום: אורן בן חקון)

"השמועות לא נכונות, אין שום דיבורים על איחוד עם בית"ר"

מומי דהן, הספונסר של נורדיה ומהאנשים החזקים במועדון, מפריך את השמועות וטוען שגם שיתוף פעולה לא על הפרק; צפו בקמפיין ההצטרפות לעמותת האוהדים

פורסם בתאריך: 22.7.17 18:52

אחרי שבנורדיה פתחו השבוע באופן רשמי את האימונים, מומי דהן, הספונסר ואחד האנשים המרכזיים שעומדים מאחורי הקבוצה מנסה לפתור בעיות אחרות שיש לה: כזכור, בית”ר ירושלים ובעלי הקבוצה אלי טביב תבעו את נורדיה, בטענה שאנשיה משתמשים שלא כחוק בהיסטוריה ובשם בית”ר, ומוכרים מוצרים תחת שם זה. השבוע הגיש עו”ד של נורדיה אסף ריבלין, שהוא גם חבר הוועד המנהל, את כתב ההגנה לבית המשפט.

“אנחנו רשומים כחוק ברשם העמותות כבית”ר ירושלים, וכך גם במרכז בית”ר, והסברנו את זה בכתב ההגנה”, אומר דהן. “ננסה לפתור את הדברים ואם לא נצליח, התביעה הזאת תתברר בבית משפט. זה הסטטוס כרגע”.

בתוך כך נשמעות ברחוב הירושלמי שמועות עקשניות על איחוד או על שיתוף פעולה עם בית”ר, אך דהן מצנן את ההתלהבות: “השמועות לא נכונות. אין שום דיבורים על איחוד עם בית”ר, ואפילו לא על שיתוף פעולה. באופן טבעי נושא האיחוד תמיד ירחף באוויר, כי אנשים חוששים שיקרה מה שקרה להפועל ירושלים והפועל קטמון. כרגע גם אנחנו וגם בית”ר מציבים לעצמנו מטרה להילחם בגזענות ובאלימות, ויש מטרה משותפת לשני המועדונים – אבל זה רחוק מדיבורים על איחוד או שיתוף פעולה. אין שיחות רשמיות בדרגים רשמיים. בזכותנו בבית”ר בכלל עושים את הפעולות האלה, נגד הגזענות והאלימות. אנחנו מהווים אלטרנטיבה ולכן מדברים על זה, וטוב שכך”.

השבוע התחילה הקבוצה להתאמן, איך זה נראה בינתיים?
“אנחנו עדיין בונים את הקבוצה, ונמצאים בשלבים הסופיים. רוב הסגל כבר חתום ואנחנו מתבססים על הגרעין של העונה שעברה, בתוספת כמה שחקנים שהצטרפו ומחזקים אותנו היכן שהיינו צריכים. עדיין לא סיימנו, ואנחנו נמצאים במשא ומתן עם כמה שחקנים כדי שיצטרפו ויחזקו אותנו”.

התקציב גדל מהעונה הקודמת?
“אני מעריך שהתקציב הכולל של המועדון יעלה ב־15 עד 20 אחוז לעומת העונה שעברה. אנחנו מגייסים תורמים וספונסרים כל הזמן. הגדלנו את מספר חברי העמותה ויצאנו בקמפיין נרחב לגיוס חברים נוספים. יפה לראות שיש לכך היענות רבה, ואני מאמין שעוד אנשים טובים, תורמים וספונסרים יצטרפו אלינו ויעזרו לנו להגדיל את התקציב”.

 

ומהן השאיפות לעונה הקרובה?
“המטרה הראשונה היא הצלחתה של הקבוצה הבוגרת. הצבנו לעצמנו מטרה – להגיע לפלייאוף העליון, ואם תהיה אפשרות אז גם לעלות ליגה. המטרה השנייה היא לפתח את מחלקת הנוער, להגדיל את המחלקה ולהוסיף עוד קבוצות. לשם כך צירפנו את איציק ג’אנו. גם הקהילה מאוד חשובה לנו ואנחנו רוצים להיות עוד יותר מעורבים, בפיתוח בתי ספר לכדורגל במנהלים הקהילתיים ובהרחבת הפעילות שלנו בשטח, ברחבי העיר. זו מטרה חשובה לא פחות מאשר הצלחת הקבוצה הבוגרת”.

לדהן יש גם מילה טובה להגיד על העירייה, שעוזרת רבות לקבוצת האוהדים. “העירייה, בראשות ניר ברקת ומנַהל רשות הספורט, איציק קורנפיין, תומכת מאוד ועוזרת בהקצאת תשתיות ובהקמת מגרשים רבים שצצו לאחרונה בעיר. אנחנו מרגישים שיש לנו תמיד דלת פתוחה באגף הספורט, וראש העיר מאוד מעודד אותנו. רואים שזה חשוב לו. אנחנו נמשיך לשחק באצטדיון טדי, כי כרגע יש בעיה עם המגרש החדש בעמק הארזים – הוא לא מגודר ואי אפשר למכור בו כרטיסים. נוסף על כך, היציע שלו מכיל רק 350 מקומות וזה קטן מדי. חשוב לנו להשיג הכנסה מכרטיסים, וגם לבנות דרך האצטדיון הביתי את התדמית שלנו”.

 

***

***

בינתיים, ביום שני האחרון פתחה נורדיה את הכנותיה לקראת עונת 2017/18, כשהאימון הראשון התקיים לעיני כמאה אוהדים, שלא הפסיקו לעודד ולתמוך בשחקנים ואף פרצו בסיום האימון לכר הדשא וחגגו עם השחקנים. בקבוצת האוהדים, שתשחק העונה לראשונה בתולדותיה בליגה א’, התאמנו למעלה מ־25 שחקנים, ולא מעט שחקנים מעניינים השתתפו באימון הבכורה.

“חיכינו לפתיחת העונה. התגעגענו לקהל”, אומר הקפטן ציון זקן ל”ספורט כל העיר” ומוסיף: “הקהל יצר אווירה מדהימה באימון. היה כיף לחזור להתאמן”.

על סגל הקבוצה אמר זקן: “אנחנו עוד צריכים להתגבש. יש לא מעט שחקנים חדשים, אנחנו מראים להם את הקסם של בית”ר נורדיה. מאמין שנעשה עונה טובה גם בליגה א’”.

“התחושה מצוינת וכיפית. האוהדים לא הפסיקו לעודד לאורך כל האימון”, מוסיף המאמן עמית ברבש. “היה כיף לראות שחקנים צעירים חדשים לצד ותיקים. עדיין קשה לראות איזו קבוצה תהיה לנו, אבל אנחנו שואפים לבנות קבוצה דינמית שלא מפסיקה לרוץ ומציגה כדורגל חיובי, בדגש על החלק ההתקפי – לא פחות מההגנתי”.

מלבד הקפטן זקן ושחקנים ותיקים נוספים שממשיכים בקטמון, כמו אביתר ברוכיאן, שי ניסים ואדם מזרחי, נראו כאמור הרבה פנים חדשות באימון וביניהם שחקני הרכש מקרית מלאכי, המגן השמאלי יניב פינק, הבלם אוראל בניטח והקשר ההתקפי ליאור היילה.

בצוות המקצועי של נורדיה ממשיכים לחפש חלוץ, אחרי שהמו”מ עם החלוץ המצטיין מהעונה הקודמת, אליאור משעלי, עדיין לא הבשיל. משעלי, חשוב לציין, מתאמן בימים אלה במכבי הרצליה מהליגה הלאומית ומרשים את הצוות המקצועי שם, כך שהוא עשוי לקפוץ לליגה של הגדולים.

אחד השמות שעלו במסגרת החיפושים הוא של הקשר-חלוץ ירין מהטבי, שגדל במחלקת הנוער של בית”ר ושיחק בעונה החולפת בהכח רמת גן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר