אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)
אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

אביתר ברוכיאן: "אשמח מאוד אם ניאבק על מקום בפלייאוף העליון"

אביתר ברוכיאן, לעונה נוספת בנורדיה, הרביעית שלו במועדון, מוסיף: “הכי חשוב שנוכיח שאנחנו מתאימים לליגה א'”

פורסם בתאריך: 17.7.17 11:54

ההכנות של בית"ר נורדיה לקראת העונה הראשונה של המועדון בליגה א’ העלו בשבועות האחרונים הילוך, כשמיד לאחר חתימתו של המאמן עמית ברבש על חוזה לעונה נוספת, הוא החל, ביחד עם המנהל המקצועי משה בן ארוש, לעבוד על בניית הסגל.

אחת הבשורות הגדולות בנושא זה הגיעו השבוע מכיוונו של הקשר אביתר ברוכיאן, שחתם לעונה נוספת, הרביעית שלו במועדון, והוא למעשה היה בין ההחתמות הראשונות שעשתה נורדיה עם הקמתה לפני ארבע שנים.

הקשר, שגדל כידוע בבית"ר ועבר איתה ימים יפים, לא מצא את עצמו במשך תקופה ארוכה, עד שנחת בנורדיה לשיקום הקריירה – ומאז הוא שם.

“אני מאוד שמח להמשיך בנורדיה”, אומר ברוכיאן בראיון ל”ספורט כל העיר”. “עברתי כברת דרך ארוכה. זה לא שחשבתי שלא אמשיך, אבל אני שמח שזה לא נעצר פה ושאני אלבש את המדים של נורדיה עוד עונה. אני מאושר ונהנה מהרגע”.

שקלת לעבור לקבוצה אחרת?
"לא היו לי הצעות רלוונטיות. כל הזמן ידעתי שאני רוצה להמשיך, ואני שמח שהמועדון רצה אותי ומעריך אותי. המו”מ נסגר בכמה דקות, חתמתי מיד. אני כבר מחכה לפתיחת האימונים, כי זה משהו שחסר לי. אני מחכה כבר לאתגר הבא. ממה שאני מבין ליגה א’ היא ליגה חזקה מאוד, קשוחה ואגרסיבית. יש קבוצות שבאות לשחק כדורגל ויש כאלה שפחות, אבל הכי חשוב שנוכיח שאנחנו מתאימים לליגה, כי יש לנו את היכולת והכישרון. ליגה א’ זו רמה גבוהה יותר מליגה ב’, אבל אני מקווה שהמגרשים לא יאכזבו אותנו. צריך מתקנים ראויים כדי להפגין כדורגל חיובי".

מהן המטרות שלך לעונה הבאה?
"מהבחינה הקבוצתית אני לא ממש יודע לאן המועדון מכוון. באופן אישי אשמח מאוד אם נאבק על מקום בפלייאוף העליון, ואם פתאום נראה שהשד לא נורא כל כך ושאפשר לעשות עוד מאמץ ולהתמודד על העלייה, אז זה יהיה מצוין. מקווה שניתן סיבה להנהלה להשקיע עוד טיפה משאבים, למרות שיש המון קבוצות טובות שמשקיעות כסף ורוצות לעלות ליגה. ברמה האישית, אני מתכונן לתת מאה אחוז ומקווה שנפגוש קבוצות מליגת העל בגביע המדינה, בשביל החשיפה והעניין".

אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

מאושר להמשיך בנורדיה – ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

 

בעונה החולפת ידע ברוכיאן לא מעט עליות וירידות. אם בשנתיים הראשונות בנורדיה הוא היה שחקן הרכב ונחשב לאחד הכוכבים, הרי שבעונה האחרונה הוא מצא את עצמו עולה מהספסל בלא מעט משחקים. “אם אין מאבק על ההרכב אז זה לא שווה כלום”, מבהיר ברוכיאן שאין בליבו כעס. “זה טבעי שיש מאבקים על ההרכב, וזה מוציא את הטוב ביותר מהשחקן. גם בליגה א’ יהיה מאבק על ההרכב, ולפעמים אמצא את עצמי על הספסל ולפעמים בהרכב, אבל אם אשב בחוץ אנסה להוכיח תמיד שאני שווה הרכב”.

איך היחסים שלך עם עמית ברבש?
"לפני שחתמתי על החוזה שוחחתי עם עמית, ואני שמח שאני והוא באותו ראש. הייתי איתו גם בהפועל קטמון וגם בנורדיה, ואני מכיר אותו גם מחוץ למגרש. הוא מכוון גבוה ויודע להוציא מאיתנו הרבה. עמית מאוד מקצועי ואני שמח שהוא ממשיך. הוא גם ירושלמי, משלנו, ומכיר את השחקנים מצוין. אני יכול רק לאחל לי, לעמית ולקבוצה שנעמוד בציפיות ובמטרות שיציבו לנו".

תן מסר לאוהדים לפני שהעונה נפתחת.
"אין לי כבר מה לבקש מהם, הם כל פעם מפתיעים אותנו מחדש. אני מקווה שיצטרפו אלינו עוד ועוד אנשים. גדולים ממני כבר אמרו שכשיש קהל, אז כיף יותר לשחק כדורגל. הם דוחפים אותנו כל הזמן לשחק טוב יותר ונותנים לנו עוד ועוד מוטיבציה במשחקים. הם יבואו לעודד אותנו ואנחנו נדאג לתת את השואו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר