ציון זקן, אביתר ברוכיאן, דניאל דרעי ודור אלקבץ מבית"ר נורדיה (צילומים: ינון פוקס)
ציון זקן, אביתר ברוכיאן, דניאל דרעי ודור אלקבץ מבית"ר נורדיה (צילומים: ינון פוקס)

גורם בנורדיה לקראת משחק העונה: "התרגשות? אני לא נושם"

שישי, 14:30, בית"ר נורדיה נגד קרית מלאכי במשחק העונה של ליגה ב' דרום ב'. לנורדיה מספיק תיקו, אבל בקבוצה מדגישים: "נגיע כדי לנצח"

פורסם בתאריך: 26.3.17 10:47

המשפט 'משחק של עונה שלמה', הפך בשנים האחרונות לקלישאת ספורט די חבוטה, שבאה לתאר משחק מכריע. קלישאה או לא, משחק על עונה שלמה זו כנראה הדרך הטובה ביותר לתאר את המשחק הקרוב של בית"ר נורדיה נגד מכבי קרית מלאכי (שישי, 14:30, קרית מלאכי).

ועכשיו ההסבר: שני מחזורים לסיום העונה, לנורדיה שלוש נקודות יתרון על פני קרית מלאכי ברשות טבלת ליגה ב' דרום ב'. יודגש כי בליגות הנמוכות, במקרה של שוויון נקודות, שובר השוויון הראשון הוא מספר הניצחונות שהשיגה כל קבוצה – ובמקרה של נורדיה וקרית מלאכי, לשתיהן כיום 19 ניצחונות, כך שניצחון של קרית מלאכי יעלה אותה למקום הראשון.

"התרגשות? אני לא נושם", מתאר גורם בנורדיה את מצבו בשיחה עם אתר "כל העיר ירושלים", כשהוא מתייחס למשחק הקרוב נגד קרית מלאכי. "תהיה שם מלחמה משריקת הפתיחה ועד לסיום. אמנם תיקו יספיק לנו, אבל אני בטוח שאנחנו נלך על ניצחון, כי אנחנו קבוצה מספיק טובה ומספיק איכותית כדי לנצח בכל מגרש בליגה הזו".

"זה רגע גדול למועדון שלנו ויש התרגשות ודריכות לקראת המשחק", מוסיף היו"ר איציק אלפסי. "אנחנו מתכוונים ללכת הכי רחוק בכדורגל הישראלי, וזה רגע אחד גדול מיני רבים נוספים שאנחנו מקווים לחוות. עברנו הרבה תהפוכות העונה, אבל אנחנו בעמדה שרצינו להיות בה. אנחנו נגיע למשחק במטרה לנצח ולעלות ליגה. הקבוצה מאוד ממוקדת ומאוד מפוקסת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר