בית"ר נורדיה במשחק נגד קרית מלאכי (צילומים: נמרוד גליקמן)
בית"ר נורדיה במשחק נגד קרית מלאכי (צילומים: נמרוד גליקמן)

נורדיה: "אפשר לומר שאנחנו עם רגל וחצי בליגה א'"

בנורדיה חוגגים את התיקו נגד קרית מלאכי ביום שישי ומתכוננים למשחק העלייה נגד בית שמש. הבלם דור אלקבץ: "אנחנו צריכים להכריע את המשחק כבר בהתחלה"

פורסם בתאריך: 2.4.17 12:46

תיקו שכולו ניצחון. כך מגדירים בבית"ר נורדיה את ה־1:1 שהשיגה הקבוצה במשחק העונה נגד מכבי קרית מלאכי ביום שישי.
"התוצאה מצוינת בשבילנו", מדגיש מאמן נורדיה עמית ברבש בשיחה עם "כל העיר". "שיחקנו מול קבוצה ביתית מצוינת, והיתה חווית כדורגל מבחינת אווירה. היו דקות קשות בסיום, אבל לא נבהלנו. אפשר לומר שאנחנו עם רגל וחצי בליגה א'".

הבלם דור אלקבץ מוסיף כי "ידענו שתיקו ישרת אותנו מצוין אבל רצינו לנצח. היה משחק לא פשוט בכלל, כי קרית מלאכי קבוצה טובה והם היו צריכים את הניצחון. זה כמעט ברח לנו בסיום והיו רגעים לא קלים, אבל בשורה התחתונה, שהיא הכי חשובה, הצלחנו להעביר את ההכרעה למשחק סיום העונה נגד בית שמש באצטדיון טדי".

עמית ברבש, מאמן בית"ר נורדיה ירושלים

עמית ברבש (צילום: ינון פוקס)

המשחק נגד עירוני בית שמש יתקיים ביום שישי הקרוב, 7.4, באצטדיון טדי (14:30), ובקבוצת האוהדים הצהובה מעריכים כי כ־3,000 אוהדים יגיעו למשחק, שצפוי להיות משחק העלייה לליגה א'.

"אנחנו צריכים להכריע את המשחק כבר בהתחלה", אומר אלקבץ, "גם כדי שיהיה לנו קל יותר וגם כדי לתת לקהל הנפלא שלנו לחגוג כמו שצריך".

לעומת אלקבץ, המאמן ברבש לא רגוע. "יש לבית שמש שחקנים טובים", הוא אומר, "הם יראו הרבה קהל ותקשורת ויעשו הכל כדי לגנוב את הכותרות. אנחנו חייבים לבוא דרוכים ומוכנים, כי כבר קראו דברים בכדורגל. אסור גם לשכוח שרק לפני כשלושה שבועות הם עקצו את קרית מלאכי".

דור אלקבץ, נורדיה ירושלים

דור אלקבץ (צילום: ינון פוקס)

בנורדיה, כאמור, נמצאים כבר עם הפנים קדימה, אל המשחק ביום שישי הקרוב, אך בקבוצה עדיין זועמים על התנהגותם של אוהדי קרית מלאכי, שבסיום המשחק ביום שישי האחרון השליכו אבנים לעבר אוהדי נורדיה.
"כאחד שמגיע מאזור הדרום צפיתי את ההתנהגות הזו", אומר הבלם אלקבץ, שמוסיף: "למרבה הצער יש אנשים שרוצים לקחת את החוק לידיים, וזה לא הפעם הראשונה שדברים מסוג זה קורים בקרית מלאכי".

"לא ברור לי למה הם התנהגו ככה ועל מה הטענות שלהם", מוסיף ברבש, "אולי הפריע להם שעלינו ליגה ושאנחנו קבוצה יותר טובה. חשוב לי להדגיש שרוב הקהל שלהם התנהג נפלא, וההנהלה שלהם קיבלנו אותנו בכיף ובאהבה. חבל שיש קומץ שהפריע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר