לא קיבל ערבות - איציק כהן (צילום: אורן בן חקון)
לא קיבל ערבות - איציק כהן (צילום: אורן בן חקון)

האם קטמון צריכה להשאיר את איציק כהן בעונה הקרובה?

וגם: האם החלוץ, שכבש 10 שערי ליגה בעונה החולפת, לא צריך לנסות לחזור לליגת העל?

פורסם בתאריך: 28.5.17 11:03

10 שערי ליגה כבש איציק כהן ב-32 משחקים במדי קטמון בעונה החולפת, אך המספר הזה, כך נדמה, לא מספק את ראשי קבוצת האוהדים שהחלו לבדוק אופציות חלופיות בשוק.

 

בנוסף, בקטמון כבר החתימו חלוץ אחד לעונה הבאה – ג'ורג' אקפביו הניגרי, שהצטרף בחלון ההעברות של ינואר והרשים מאוד את ראשי המועדון. וכהן? איתו בינתיים לא דיברו, כשבמקביל בקטמון מעבירים מסרים לפיהם סגל הקבוצה יעבור מהפכה, כשגם חלק מהשחקנים הבכירים עשויים להיחתך מהקבוצה.

אז האם קטמון צריכה להשאיר אצלה את החלוץ? ומנגד, האם כהן לא צריך לחשוב יותר בגדול ולנסות שוב את מזלו בליגת העל?

"אם איציק כהן יקבל הצעה לשחק בליגת העל, הוא חייב לקחת אותה ולא משנה באיזו קבוצה", מדגיש פרדי דוד, מאמן קטמון עד לאמצע העונה החולפת בשיחה עם "כל העיר". "אם אין לו הצעה כזאת, כמובן שקטמון זה מקום טוב מאוד בשבילו. כשאני אימנתי אותו בשנה שעברה, הרגשתי שהוא בהחלט יכול לשחק בליגת העל, הוא קורץ מהחומר הזה, הוא הרי כבר היה שם עם בית"ר ועם נתניה".

מנגד, מאמן עבר אחר של קטמון, אסף נמני, טוען כי "אני רואה את קטמון בשנתיים-שלוש הקרובות בליגת העל. אם הם יעבדו נכון, ישקיעו היכן שצריך ויביאו את הצוותים הנכונים זה יקרה. אם איציק כהן היה בא ושואל אותי מה לעשות, להישאר בקטמון עונה נוספת או לנסות לחזור לליגת העל, חד משמעית הייתי אומר לו להישאר בקטמון. הוא כבש העונה 10 שערים בקטמון והוא עוד לא אמר את המילה האחרונה שם, הוא יכול לתת הרבה יותר. בעונה הבאה, אם הוא יישאר, הוא יהיה פקטור מאוד משמעותי בקטמון. הוא כבר מכיר את הלאומית, יהיה בשל יותר, יהיה לו ולקטמון מעולה ביחד. בדילמה של בין אם לשחק בקבוצה כמו עכו בליגת העל לבין לשחק ולהוביל קבוצה כמו קטמון, רק קטמון, עם כל הכבוד לליגת העל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר