בר טימור (צילום: ניר קידר)
בר טימור (צילום: ניר קידר)

מתחת לאף: אורי אלון גנב ממכבי תל אביב את בר טימור

סוכנו של הגארד כבר סיכם את התנאים מול מכבי, אבל אז התערב אלון ובמהלך בזק השאיר את טימור באדום

פורסם בתאריך: 12.7.17 11:27

יום רביעי בבוקר. מהדורות החדשות ואתרי הספורט השונים מדווחים על הרכש החדש של מכבי תל אביב – בר טימור, שסגר עם הצהובים על חוזה לשנתיים הקרובות ולמעשה היה הקונטרה של מכבי להחתמה של יוגב אוחיון בהפועל.

שלוש שעות מאוחר יותר, בשעה 11:00 לערך, הפציע לו הסמיילי המפורסם באינסטגרם של אורי אלון, כשבנוסף כתב הבעלים של הפועל 'בוא ניקח אליפות שלישית, בר'. דקות ספורות לאחר מכן תוקנו הדיווחים בכלי התקשורת השונים – בר טימור האריך את חוזהו בהפועל. לא סיכם תנאים, לא סגר אותם – פשוט חתם על הארכת חוזה בהפועל.

הסיפור הוא כזה. ההחתמה של אוחיון בהפועל והעובדה שטימור לא הצליח להגיע לעמק השווה מול אלון והמנכ"ל הראל הובילו אותו לנהל משא ומתן גם עם קבוצות אחרות. הפועל תל אביב היתה בתמונה אבל לאחר ההחתמה של אוחיון בהפועל, גם מכבי תל אביב נכנסה למשא ומתן אבי זילברמן, סוכנו של טימור. ברביעי בבוקר הגיעו הצדדים לסיכום על התנאים ונדמה היה שהחתימה היא רק עניין של זמן.

אלא שאז, במהלך בזק, חטף אלון את טימור ממכבי והשאיר את הגארד בהפועל.

ההחתמה של טימור, שגרמה לאושר גדל בקרב האוהדים שלא רצו לוותר על מי שהם מחשיבים כשחקן בית, סוגרת למעשה להפועל קו אחורי עמוס מאוד שכולל את טימור, אוחיון, יותם הלפרין, קרטיס ג'רלס וג'רום דייסון, ושאלת דקות המשחק עם חמישיית שחקנים שכזו תהיה כאב ראש לא פשוט עבור המאמן פוטיס קציקאריס. 

בנוסף, ההחתמה של טימור סוגרת את הפועל עם חמישה ישראלים בכירים, מה שאומר שרפי מנקו צפוי לקבל שחרור בהשאלה בעונה הקרובה, כשבנוסף היא גם סותמת את הגולל על אייזיק רוזפלט, שמחזיק בחוזה בהפועל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר