מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)
מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)

חורף חם בארנה: הפועל תפגוש את גלאטסראיי ובאיירן מינכן ביורוקאפ

הפועל תשחק בבית ב' ותפגוש גם את רג'יו אמיליה האיטלקית, בודצ'נוסט הסרבית, ופוניבז' הליטאית. המאמן קציקאריס לאחר ההגרלה: "יש בבית שלנו כמה שמות אטרקטיביים"

פורסם בתאריך: 6.7.17 17:23

הגרלת משחקי שלב הבתים של היורוקאפ לעונה הקרובה התקיימה לפני שעה קלה. הפועל, שכזכור הגיעה בעונה שעברה עד למעמד חצי הגמר, הוגרלה לבית ב', שם היא תפגוש את גלאטסקריי הטורקית, באיירן מינכן הגרמנית, רג'ו אמיליה האיטלקית, פוניבז' הליטאית ובודוצ'נוסט המונטנגרית.

"בשלב הזה של העונה אין הגרלה טובה או נוחה", ציין מאמן הפועל פוטיס קציקאריס לאחר ההגרלה. יתר הקבוצות בבית, בדיוק כמונו, טרם השלימו את בניית הסגלים ולכן קשה לחזות מה יהיה. עם זאת יש בבית שלנו כמה שמות אטרקטיביים ואני בטוח שלאוהדים צפויה חווית כדורסל משובחת בארנה. המטרה היא קודם לעבר את השלב הזה ולהתקדם משם".

כפי שמציין המאמן היווני של הפועל, עדיין מוקדם לדעת איך יראו הסגלים של יריבותיה של הפועל ומוקדם לנתח את יחסי הכוחות, אך הנה בכל זאת סקירה קצרה על היריבות של האדומים בעונה האירופית שפתח.

נפתח בגלאטסריי, שדורגה בקבוצת האיכות הראשונה (הפועל כידוע דורגה רק בקבוצת האיכות השלישית). הקבוצות הטורקיות, כידוע, לא לקחו חלק בעונה שעברה אבל בעונה האחרונה וחזרתם למפעל בהחלט מרימה בו את הרמה. לגלא היסטורייה עשירה, כשרק לפני שנה היא זכתה ביורוקאפ.

אורי אלון: "סיפור הכדורגל לא רלוונטי כרגע"

הטורקים, חשוב לציין, נמצאים בעיצומם של שינויים משמעותיים בסגל, זאת בשל הירידה מהיורוליג (דבר שהוביל לקיצןץ משמעותי בתקציב), כשבין העוזבים בולטים ניתן למנות את המאמן הוותיק ארגין עתמאן, שבמקומו מונה ארמן קונטר. גם הסגל צפוי לעזוב מתיחת פנים רצינית, כשבין אלו שלא ימשיכו בקבוצה נמצאים אלכס טיוס, סינאן גולר, ג'ון דיבלר, אוסטין דיי ואחרים.

מקבוצת האיכות השנייה קיבלה הפועל את באיירן, שרוצה לחזור לקדמת הבמה אחרי שנתיים לא מוצלות הן ברמת הליגה הגרמנית והן ברמת היורוקאפ. את באיירן מאמן סשה ג'ורג'ביץ' הסרבי ובקבוצה עשוי להמשיך גם מאיק צירבס, שאותו אתם מכירים מהקדנציה הקצרה במכבי תל אביב.

מקבוצת האיכות הרביעית הצטרפה לבית ב' רג'ו אמיליה, סגנית אלופת איטליה בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה לא השתתפה הקבוצה ביורוקאפ, בשל החלטת איגוד הכדורסל באיטליה, אך עונה לפני כן היא הודחה בסיבוב הבתים השני. את הקבוצה מאמן מסימיליאנו מנטי וסגל הקבוצה רחוק בשלב זה של הקיץ מלהיות ברור.

פוניבז' היא סגנית אלופת ליטא וסגנית מחזיקת הגביע המקומי, כשגם ביורוקאפ היא רשמה הצלחה יחסית כשהצליחה לעבור את שלב הבתים הראשון. כמו רג'ו אמיליה, גם פוניבז' עדיין לא יודעת איך יראו פניה, כשאפילו מאמן אין לקבוצה.

מקבוצת האיכות האחרונה הוגרלה לבית ב' בודוצ'נוסט, אלופת מונטנגרו 11 פעמים ברציפות, כשיש לציין כי הליגה המונטנגרית הוקמה לפני 11 עונות. למרות ההצלחה במונטנגרו, באירופה חווה הקבוצה קשיים לא פשוטים ובעונה שעברה היא הודחה כבר בשלב הבתים הראשון עם מאזן של שמונה הפסדים ואפס בטור הניצחונות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר