רוצה את הכרטיס ליורוליג - אורי אלון (צילום: ניר קידר)
רוצה את הכרטיס ליורוליג - אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אלון: "סיפור הכדורגל לא רלוונטי כרגע, בעוד חודש אדע יותר"

בעלי הפועל כדורסל לוקח צעד אחורה בנוגע לרכישת קבוצת הכדורגל. בינתיים, איש העסקים יוסי ליפקין לא מוותר על רעיון האיחוד והשבוע הוא נפגש עם יוסי סאסי בנושא

פורסם בתאריך: 22.6.17 13:54

אורי אלון לא מתכוון בשלב זה לרכוש את הפועל או להיכנס בסיטואציה כזו או אחרת למועדון. בשיחה עם "ספורט כל העיר" השבוע מציין בעלי הפועל בכדורסל כי "סיפור הכדורגל לא רלוונטי כרגע, עוד חודש אדע יותר. בהמשך? באנגלית אומרים 'Never Say Never' (לעולם אל תגיד לעולם לא, נ"ג)".

 

אלון מוסיף ומתייחס גם לחשיפת "ספורט כל העיר" אודות הפגישה שקיים במלון הילטון תל אביב עם בעלי ה פועל יוסי סאסי ועם נציגי קטמון ירון דוויק ומרכוס גרשקוביץ' ואומר: "זאת אחת הסיבות שבגללן קיבלתי את ההחלטה שקיבלתי. הבעיה היא במי שהדליף".

אלון, חשוב לציין, הוא לא השחקן היחיד על המגרש. בתמונה נמצא, כידוע, גם סוכן השחקנים דודו דהאן, שביום שישי שעבר, שעות אחדות לאחר שפג תוקפו של הסכם הבלעדיות שקיבל למציאת רוכש או קבוצת ניהול להפועל, פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו, שבו מסר כי "לאחר שיחה שלי עם יוסי סאסי, וכאקט לשיתוף פעולה ולרצון טוב, הוחלט על הארכה של שמונה ימים להסכם, דהיינו עד ל־23 לחודש הקרוב".

 

יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

בנוסף, גם אופציית איש העסקים יוסי ליפקין עדיין על השולחן. ביום ראשון האחרון נפגש ליפקין עם סאסי במסעדת "אנג'ליקה" במרכז העיר, לשיחה שארכה כשעתיים. בפגישה נכחו גם יו"ר הפועל צחי בזיז ומרכוס גרשקוביץ', שהיה בעבר חבר הוועד המנהל של קטמון ועדיין מעורב בנעשה בקבוצה. בנוסף, ל"ספורט כל העיר" נודע כי יו"ר הוועד המנהל של קטמון, ירון דוויק, היה מתואם עם ליפקין וקיבל עדכון מיד בסיום הפגישה.

"אחרי השיחה עם סאסי אפשר לומר שיש אצלי אופטימיות זהירה", אומר ליפקין בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף ש"האופטימיות שלי נובעת מכך שאני רואה שסאסי רוצה לצאת, ואם בעבר לא היו לבעיות שהציף פתרונות, היום מצאנו פתרונות. הבאתי לסאסי בפגישה את כל החומר שהכין עו"ד רועי רוזן ביחס למתווה המוצע – שבו העמותה שמנהלת את הפועל נשארת ומפסיקה את הפעילות של קבוצת הכדורגל".

ליפקין מוסיף ומתייחס גם לאפשרות שהאיחוד שמוצע במסגרת המתווה שלו יתרחש כבר השנה ואומר: "אפשר לעשות הכל, אבל ישנם דברים בירוקרטים לא בטוחים וצריך גם את ההתאחדות. בכל מקרה, אם זה לא יקרה השנה, זה יקרה שנה לאחר מכן. חשוב לציין שאני בכלל לא מגדיר זאת כאיחוד. הפועל קטמון תקרא הפועל ירושלים, וזה מהות הכל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר