בני סיוון ואבירם ברוכיאן (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)
בני סיוון ואבירם ברוכיאן (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)

סיוון: "לא אהבתי את הגישה של קטמון בנושא של אבירם ועוז"

בני סיוון, הספונסר של קטמון שמקורב לברוכיאן ולצבאג, לא אהב את הדרישה מהם לקצץ: "לקחתי חצי צעד אחורה"

פורסם בתאריך: 30.6.17 09:00

ביום רביעי האחרון, אחרי משא ומתן לא פשוט, חתם אבירם ברוכיאן על חוזה לעונה נוספת בקטמון, הרביעית שלו במועדון האוהדים. "אנו שמחים שאבירם ממשיך איתנו", אמר המנהל המקצועי שי אהרון לאתר הרשמי של הקבוצה והוסיף ש"אין מחלוקת על תרומתו המקצועית".

 

ברוכיאן עצמו אמר לאחר החתימה: "אני שמח וגאה להמשיך להיות חלק ממשפחת הפועל קטמון ירושלים. בתקופה האחרונה לא הסתרתי את רצוני לשוב למקום בו גדלתי מתוך רצון לסגירת מעגל מקצועית ואישית. אני מודה לאנשי המועדון שתמכו בי והכילו את הרצון הזה. ברגע שהבנתי שזה לא יקרה, לא היה לי ספק כי אמשיך במקום שפתח לי את הדלת והלב והפך לבית אמיתי. אני נחוש ורעב מאי פעם להחזיר לקהילת הפועל קטמון ירושלים על המגרש ובטוח שכולנו נעשה הכל כדי שהעונה הזאת תהפוך לבלתי נשכחת".

למרות השמחה הגדולה, לא כולם אהבו את הדרך שבה התנהלו המגעים מול ברוכיאן ומול עוז צבאג, שצפוי לחתום בימים הקרובים, אשר התבקשו לקצץ לא מעט בשכרם כדי להמשיך. ביקורת נוקבת מותח השבוע הספונסר בני סיוון, שמקורב מאוד לברוכיאן ולצבאג, שאומר ל"ספורט כל העיר": "לא אהבתי את הגישה של קטמון בנושא של אבירם ועוז. אני לא מנהל את קטמון ולא הבעלים, אבל ההתייחסות לשניהם לא היתה הוגנת. יש דברים מעבר לכסף בחיים. עוז הוא השחקן הכי אהוב ומזוהה עם קטמון, והייתי צריך לנהל לגביו משא ומתן מה מגיע לו ומה לא. אז בסדר, הוא לא שחקן הרכב, אבל יש דברים נוספים. גם בעניין של אבירם היו דיונים, ואני לא חושב שבכלל היו צריכים להתקיים דיונים בעניינם. מה ששניהם נתנו לקטמון, לא הרבה שחקנים נתנו. היתה הרבה קטנוניות בעניינם. אי אפשר לקחת את עוז ולומר, הוא מתוכנן להיות מחליף לכנף שמאל, והתקציב לשחקן כזה הוא איקס. כי גם אם עוז אכן מתוכנן להיות מחליף, לא צריך לדבר עליו במושגים כאלה".

 

עוז צבאג (צילום: אורן בן-חקון)

עוז צבאג (צילום: אורן בן-חקון)

 

חשוב לציין כי את הדברים הללו אומר סיוון בעקבות טענות שעלו בקרב חלק מאנשי המועדון שאמרו "בני לא משחרר כספים כפי שהוא נהג לעשות בעבר".

סיוון מסביר כי ההתנהלות מול ברוכיאן וצבאג בהחלט קשורה: "כשקרה מה שקרה עם אבירם ועוז לקחתי חצי צעד אחורה. ועם כל מה שנאמר, אני לא חושב שיש מישהו שנתן בקטמון את מה שאני נתתי בעשר השנים האחרונות, וגם השנה נתתי סכומים לא מבוטלים, גם אם לא כמו בשנים עברו".

מקטמון נמסר: "אין סיבה שבני צריך לחוש פגיעה. הוא איש מכובד, אהוב ומוכר תודה בקטמון".

כך או כך, בקטמון ממשיכים לעבוד על השלמת הסגל, אך בקבוצה שבים ומדגישים כי השנה, בניגוד לשנתיים הקודמות, הם לוקחים את הזמן ולא ממהרים. "ההיסטריה בשנה שעברה להגיע למחנה האימונים עם סגל מלא לא הוכיחה את עצמה", מדגיש גורם בקטמון ומוסיף ש"הגישה של ליאור זדה כיום היא הגישה הנכונה, והיא אומרת בוא נבחן את השחקנים שאנחנו רוצים, לא נתפשר, וגם אם נחתים שחקנים אחרי המחנה, זה בסדר. ולמרות זאת, חשוב לומר ש־70-60 אחוז מההרכב כבר חתום".

בין אותם השחקנים נמצא גם אורי פסו, שחתם ביום שישי שעבר על חוזה לעונה הקרובה.

קיבל חוזה חדש - פסו (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il).

חתם על חוזה חדש – אורי פסו (צילום: גיא יצחקי, באדיבות katamon.co.il).

 

בנוסף, בקטמון מציינים כי השוער ברק לוי ממכבי תל אביב סגר את תנאיו בקבוצה, אך מה שמעכב בינתיים את החתימה זה "פערים קטנים מול מכבי תל אביב".

שוער ראשון עדיין אין, אבל מחליף כבר יש. אבירם זיאת, אקס הפועל, שחתם לעונה אחת.

שחקן נוסף שקרוב מאוד לחתימה הוא ירואן טסלר, המגן השמאלי ההולנדי של הפועל רמת גן בעונה החולפת, שזדה לוחץ מאוד להחתימו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר