יוגב לרמן (צילום: אורן בן -חקון)
יוגב לרמן (צילום: אורן בן -חקון)

לרמן מסמן מטרות: "נוכל להיאבק על מקום בליגה הבכירה"

הבלם, שחזר לקטמון אחרי עונה בקרית שמונה, מוסיף: "חוזר למקום שמרגיש לי כמו בית". איש העסקים יוסי ליפקין סייע במימון חוזהו

פורסם בתאריך: 16.6.17 00:35

קטמון התחדשה בתחילת השבוע ברכש משמעותי ראשון לקראת העונה הקרובה – הבלם יוגב לרמן, בן 25, מהשחקנים המצטיינים של הקבוצה לפני שנתיים (עונת 2015/16), ששיחק בעונה החולפת בהפועל קרית שמונה מליגת העל. לרמן, חשוב לציין, גם ויתר על שם המשפחה שאימץ לעצמו בעונה שעברה "הזוהרוי", וחזר לשמו המקורי.

לרמן, שחתם על חוזה לעונה אחת, הוא הרכש שבו חשקה קטמון מהרגע הראשון, כשיש לציין כי הבלם העדיף את ההצעה של קטמון על פני הצעה מהפועל תל אביב, שירדה כזכור לליגה הלאומית.

 

לא בכדי מודה אהרון לליפקין, הספונסר של קטמון, שרק הודות להשתתפותו במימון שכרו העדיף לרמן את ההצעה של קטמון על זו של הפועל תל אביב.

לרמן עצמו התראיין לאתר הרשמי של קטמון ופנה אל אוהדי הקבוצה: ״אוהדי הפועל קטמון ירושלים היקרים, אני שמח להגיד שאני חוזר למקום שמרגיש לי כמו בית, אומנם העברתי רק עונה אחת בקבוצה אבל החום והאהבה שקיבלתי היו בלתי ניתנים להחלפה עבורי. נכון שהיו לי הצעות נוספות אבל החלטתי לחזור למקום שבו אני יכול להיות מאושר. יש רגעים שאתה פשוט יודע מה הדבר הנכון עבורך. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לשי אהרון וליוסי ליפקין, שעשו הכל כדי שהמהלך הזה יוכל לצאת לפועל. אני מחכה כבר שהעונה תתחיל ומאמין שנוכל להגשים את הפוטנציאל של הפרויקט המיוחד הזה ולהיאבק על מקום בליגה הבכירה".

אחרי החתמתו של לרמן, מסמנים בקטמון שתי מטרות – בלם, כשאופציית הארכת החוזה של אורי פסו חזרה להיות בראש הרשימה בשל רצונו הגדול של המאמן ליאור זדה, וקשר אחורי זר.

מי שעזב את קטמון הוא הקשר אור ואקנין, שחוזר אחרי עונת השאלה לבית"ר, שלה שייך כרטיס השחקן שלו. "כנראה שאשחק בעונה הקרובה בבית"ר", אומר ואקנין ל"ספורט כל העיר". "אני מוכן לעבוד קשה כדי להיות שם כינור ראשון".

 אורי כהן (צילום: אורן בן-חקון)

אורי כהן (צילום: אורן בן-חקון)

אורי כהן: "אני המגן השמאלי הכי טוב בלאומית"

המגן, שממתין להצעה מקטמון, מוסיף "עליית ליגה היא לא מילה גסה"

בעוד בקטמון מתעסקים בשלב זה בעיקר ברכש, שחקני הסגל מהעונה שעברה עדיין לא קיבלו הצעות מהקבוצה. אחד מאותם שחקנים הוא אורי כהן, המגן השמאלי של קטמון, שסיים את העונה האחרונה עם שמונה בישולים.

"אהיה שחצן ואומר – אני המגן השמאלי הכי טוב בלאומית", מדגיש כהן בראיון ל"ספורט כל העיר". "פתחתי את העונה בצורה טובה מאוד, אולי פתיחת העונה הכי טובה שהיתה לי מאז שאני זוכר את עצמי, לקראת הסוף, היו לי פציעות, שברתי את האף במשחק נגד עירוני נשר, יצאתי מההרכב אבל נלחמתי לחזור וסיימתי את העונה עם שמונה בישולים".

ולמרות זאת עדיין לא קיבלת הצעה רשמית להמשיך בקבוצה?
"בקטמון אומרים שאני יקר. אבל הבהרתי לאורי שרצקי שניתן להגיע להסכם תוך 10 דקות. יש לי הצעות מקבוצות אחרות, אבל קטמון בעדיפות ראשונה מבחינתי. אני אוהב את המועדון ואוהב את הקהל".

כהן, כאמור, הוא לא היחיד שלא קיבל בינתיים הצעה להמשיך. באותה סיטואציה נמצאים כמעט כל שחקני העונה שעברה, בהם גם הבכירים ביותר כמו אבירם ברוכיאן, שי חדד ואוהד סיידוף.

"אבירם ברוכיאן ושי חדד הם שחקנים משמעותיים לליגה הזאת וקטמון צריכה להשאיר אותם. המנהיגות שלהם טובה לשחקנים הצעירים כמו אריאל הדר, מיקו ממן וג'ורג' אקפביו. אני חושב שגם אוהד סיידוף צריך להמשיך. הוא שוער מנוסה מאוד שהציל אותנו הרבה פעמים. מעבר לכך, הוא נמצא במועדון כבר כמה שנים ואני מקווה בשביל שני הצדדים שהוא ימשיך".

מי שכנראה חוזר הוא עוז צבאג.
"אם אני הייתי מנהל את קטמון הייתי מחתים קודם כל את עוז. הוא סמל של ממש, שכל קבוצה חייבת בסגל".

בינתיים בקטמון מתעסקים בעיקר ברכש. מה דעתך על ההחתמה של יוגב לרמן?
"זאת הצהרת כוונות של ממש. מדובר בבלם שהוכיח את עצמו מאוד בקטמון ושיחק בעונה שעברה בליגת העל. זאת החתמה מצוינת שתמשוך לקבוצה שחקנים נוספים".

כהן ממשיך ומתייחס גם למאמן ליאור זדה ומציין כי "אני חושב שהיום הוא מאמן טוב יותר ממה שהוא היה בקדנציה הראשונה שלו בקבוצה. יש לו ניסיון בליגה הלאומית והוא עשה תוצאות טובות עם הפועל רמת גן. אני חושב שהחיבור הזה טוב מאוד, כי ליאור לא ירשה לעצמו להיכשל והוא יכול להיות המאמן שיוביל את הקבוצה להגשמת החלום – לליגת העל. אבל כדי שזה יקרה קטמון צריכה להשקיע מההתחלה. אי אפשר בכל שנה לבנות על רכש בחלון ההעברות של ינואר".

מה לא עבד לכם בתחילת העונה שעברה?
"היתה לנו בעיה קשה בעמדת הבלמים. בינואר, עם ההגעה של ניבאלדו ופסו, הבעיה נפתרה והם שינו את כל הקבוצה. פסו, לדעתי, ברמה אחת מעל הליגה הלאומית, וניבאלדו הביא שינוי גדול עם הניסיון שלו. עד שהם הגיעו חטפנו גולים לא מחויבי המציאות. בליגה לאומית ללא מרכז הגנה חזק היא קבוצה ללא חוט שדרה, וזה בעייתי. כשבאו ניבאלדו ופסו, יחד עם הסגל המצוין שהיה, הכל נראה אחרת, הגענו לפלייאוף וסיימנו במקום הרביעי. אני חושב שאם בקטמון ישמרו על הקיים בתוספת רכש משמעותי כמו לרמן, אז עליית ליגה היא לא מילה גסה".

אתה מדבר על עלייה של קטמון ונראה שאתה שוכח את הפועל תל אביב?
"אני חושב שהסגל שרץ בשנה שעברה במכבי נתניה הוא הרבה יותר טוב מזה שבונה הפועל תל אביב. אני לא רואה שם שחקנים כמו דיא סבע וערן לוי, שהם שוברי שוויון בלאומית. אני גם לא בטוח בכלל שהפועל תל אביב תהיה העולה הראשונה. הם בונים קבוצה מחדש ואני חושב שלא יהיה להם קל להתחבר. הם אולי נחשבים לפייבוריטיים, אבל הליגה הלאומית לא קלה בכלל. לכן קטמון, כמו קבוצות אחרות בליגה, צריכות להכניס להן לראש שהמלחמה היא על שני כרטיסים לליגת העל ולא רק על כרטיס אחד. לשם קטמון צריכה לשאוף, בין אם אשאר ובין אם לא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר