דודו דהאן (צילום: דרור ארצי, ג'ני)
דודו דהאן (צילום: דרור ארצי, ג'ני)

דודו דהאן: "אנחנו מחכים לאורי אלון, בינתיים כלום לא זז"

ייפוי הכוח שקיבל דהאן מיוסי סאסי הסתיים. סוכן השחקנים, כמו כל אנשי המועדון, נמצא בעמדת המתנה

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:13

חוסר ודאות מתאר את המצב השורר בקרית היובל, וזה עוד בלשון ההמעטה. ביום חמישי האחרון (15.6), פג כידוע מועד יפויי הכוח שנתן בעלי הפועל יוסי סאסי לסוכן השחקנים בהווה ושחקן העבר דודו דהאן, על מנת שזה יביא רוכש ו/או קבוצת משקיעים שייקחו מידיו את הבעלות על הקבוצה.

 

מכיוון שהמועד חלף ורוכש או משקיעים עדיין אין בנמצא, גם בשל העובדה שהבעלים של הפועל כדורסל אורי אלון היה עסוק עם הקבוצה בפלייאוף ובפיינל פור של ליגת העל, כל האפשרויות, כך לדברי דהאן, עדיין פתוחות. דהאן, יש לציין, קיבל בינתיים ארכה של שמונה ימים – עד ליום שישי הקרוב למציאת רוכש לקבוצה.

"אנחנו מחכים לאורי אלון, אבל בינתיים כלום לא זז", מסביר דהאן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "בשיחות איתו הוא אמר שהוא רוצה את הפועל. אז אנחנו מחכים. אם אביא מישהו אחר יגידו שטרפדתי לאורי אלון, אז אני ממתין לראות מה קורה. להבנתי, אורי אלון מדבר על לקנות את הפועל, בלי קשר לאיחוד, אבל כרגע כלום לא זז, הכול נעצר. נמתין לו עד אחרי גמר הפיינל פור. אם הוא לא יפנה עם הצעה, נתקדם הלאה. מבחינתי יש אופציות, גם של רוכש וגם של הקמת קבוצת ניהול".

אופציית יוסי ליפקין עדיין על השולחן?
"אני הראשון שיקנה מנוי אם הוא יקנה את הפועל. אני רוצה שתהיה לי קבוצה לאהוד וכרגע אין לי. לא קבוצה ולא שחקנים. אין כלום".

חוסר הוודאות שאותו מתאר דהאן הוא מנת חלקם גם של השחקנים, כשבעיקר אמורים הדברים לגבי שחקני הבית, שכרטיס השחקן שלהם שייך להפועל.

יוסי ביטון (צילום: אורן בן חקון)

יוסי ביטון (צילום: אורן בן חקון)

 

יוסי ביטון, הוותיק שבשחקני הפועל, אומר כי "יש חוסר ודאות מוחלט. ערפל של ממש. אוהדים מתקשרים, רוצים לדעת מה קורה ואין לי תשובות. אני מתפלל שדברים כבר יזוזו לכיוון חיובי, שלא נישאר באוויר. אני מאמין שבשבוע הבא כולנו נדע לאן זה הולך, כי אנחנו, השחקנים, צריכים גם להתפרנס".

אתה מעודכן במגעים למכירת הקבוצה או לאיחוד עם קטמון?
"הכל קורה מתחת לרדאר וגם אני לא יודע מה הכיוון. אני מקווה שמתבשל משהו טוב, אבל במידה ולא, קודם כל צריך לדאוג להפועל. צריך להתחיל ולהכין קבוצה לעונה הבאה, כי בכל מקרה זה לא משהו שקורה ביום אחד. במידה ונישאר בליגה א' בלי איחוד, חייבים לחשוב רק על עלייה. אם נישאר שם יותר מעונה אחת, נישאר שם הרבה זמן ואסור שזה יקרה. מלא קבוצות שירדו לליגה חזרו מיד לליגה הלאומית, ואלו שלא נתקעו שם. אסור שליגה א' תהיה חלק מהנוף של הפועל. צריך לחזור מיד וזה לא בשמים, לא בתקציבים מטורפים. אמנם יש לי הצעות מקבוצות בליגה הלאומית, אבל אני לא ממהר. אני רוצה קודם כל לראות מה קורה בהפועל. לא אעזוב את הספינה במצבה, ואם אחליט להישאר עם הקבוצה בליגה א', זה יהיה רק לצורך עלייה".

אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

 

גם אופיר עזו, שהפך בשלהי העונה שעברה לעוזר המאמן של דוד מרטן, מתאר חוסר ודאות. "הערפל סביב הקבוצה מאוד מלחיץ", הוא אומר ומוסיף ש"יש הרגשה מאוד לא טובה, במיוחד שאנחנו יודעים שבתמונה נמצא אורי אלון, שזו יכול להיות הזדמנות פז עבור הפועל. כרגע לא קורה כלום. יוסי סאסי לבד לא יכול להעמיד קבוצה. כולי תקווה ואמונה שיהיו בקרוב התפתחויות לטובה ויבואו אנשים שימשכו את הקבוצה קדימה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר