יוסי ליפקין: "יהיה חבל מאוד אם בני סיוון יעזוב"

ספונסר קטמון, שהציע את המתווה החדש לאיחוד תחת השם הפועל ירושלים, משיב לספונסר השני של המועדון שאמר "אם הקבוצה המאוחדת תיקרא הפועל ירושלים לא אהיה שם"

פורסם בתאריך: 4.6.17 11:48

"יהיה חבל מאוד אם בני סיוון יעזוב. הוא בחור מצוין", כך, במשפט אחד מגיב השבוע איש העסקים יוסי ליפקין, אחד משני הספונסרים העיקריים של קטמון, לדבריו של סיוון, הספונסר השני של הקבוצה, באתר "כל העיר" בשבוע שעבר.

כזכור, בשיחה עם אתר "כל העיר" בשבוע שעבר התייחס סיוון למתווה לאיחוד שהציע ליפקין, ובעיקר לסעיף שמתייחס לשם הקבוצה המאוחדת, שמבחינת ליפקין לא יכול להיות שם אחר מלבד הפועל ירושלים.

 

"כשאתה משנה את השם להפועל ירושלים, אתה הופך להפועל ירושלים, ולדעתי לא אהיה שם, אם זה יהיה שמה של הקבוצה", אמר סיוון ל"כל העיר". "אני לא רוצה לנבא, אבל אם הקבוצה המאוחדת תיקרא הפועל ירושלים, עם כל הכבוד, לא אהיה שם. אני נכנסתי לקטמון, אני לא אוהד הפועל ירושלים, לא מסתיר את זה ומעולם לא הסתרתי".

בני סיוון (צילום: מיטל סולומון)

בני סיוון (צילום: מיטל סולומון)

 

כך או כך, בקטמון שומעים את כל הדיבורים על איחוד אפשרי עם הפועל ולא מתעלמים מכך, אבל גם לא מפסיקים לרגע את ההכנות לקראת העונה הבאה. הקבוצה, כידוע, כבר החתימה את המאמן ליאור זדה, שביחד עם המנהל המקצועי שי אהרון והמנכ"ל אורי שרצקי עמלים כבר על בניית הסגל לעונה הבאה.

לקבוצה ישנם מספר שחקנים חתומים שימשיכו לעוד עונה, כשהבולטים שבהם הם השוער אוהד סיידוף, הכישרון הצעיר אריאל הדר, החלוץ מיקו ממן (שלמרות שמחזיק בחוזה לא בטוח שיישאר כי יש לו הצעות מליגת העל, נ"ג) וגם החלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו, שחתם לפני כשבוע על חוזה לעונה נוספת.

בנוסף אליהם, בקטמון ינסו להשאיר את אבירם ברוכיאן בקבוצה, כשהדבר תלוי בעיקר בשאלה אם הקשר יקבל הצעה מבית"ר לחזור הביתה או לא. בנוסף, הקשר עוז צבאג צפוי לחזור לקבוצה אחרי חצי שנת השאלה, כך לפחות אומר בני סיוון, הספונסר של קטמון שמקורב מאוד לצבאג. "עוז חוזר", אומר סיוון ל"ספורט כל העיר". "החלום שלי שהוא ייתן עונה גדולה".

באשר לרכש, בקטמון מתרכזים בשלב זה בשחקני הגנה, עקב האכילס של הקבוצה בעונה שעברה. ל"ספורט כל העיר" נודע כי הבלם הברזילאי ניבאלדו לא ימשיך בקבוצה משני טעמים עיקריים, גילו המתקדם (37) והעלויות הגבוהות שלו. גם אורי פסו צפוי שלא להמשיך, זאת לאחר שהבלם דרש באחרונה שדרוג בשכרו, דבר שלא ממש מקובל על אנשי קטמון.

עובד על רכש - שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

עובד על רכש – שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

 

לפיכך, הצוות המקצועי מחפש בשלב זה ארבעה בלמים – שני בלמים בכירים, כשהשם החם הוא יוגב הזוהרוי (לרמן). כזכור, לבלם ישנה גם הצעה מהפועל תל אביב, אבל בקטמון לא מרימים ידיים ומנסים להחזיר את השחקן לקבוצה. לרמן עצמו, חשוב לציין, עדיין לא קיבל החלטה והוא מתחבט בזהות הקבוצה הבאה שבה ישחק. פרט ללרמן, בקטמון מחפשים אחר בלם זר שישלים את לרמן.

פרט לכך, בקטמון רוצים להחתים גם שני בלמים צעירים לגיבוי. לשם כך הצפינו בשבוע שעבר המנכ"ל שרצקי והמנהל המקצועי אהרון לחיפה, שם הם נפגשו עם מאמן מכבי חיפה גיא לוזון ועוזרו אסף נמני. בשיחה קיבלו שרצקי ואהרון המלצות על עמנואל אושי (19), בלם זר ניגרי, ששיחק בקבוצת הנוער של הפועל באר שבע בעונה האחרונה. שם נוסף שעלה הוא זה של עאיד חבשי, בן 22, שכרטיסו שייך למכבי חיפה. בעקבות ההמלצות שקיבלו, פתחו אהרון ושרצקי במו"מ עם שני הבלמים.

במקביל, בקטמון פתחו במגעים גם עם ריף מסיקה, קשר הפועל אשקלון, שהיה מועמד להצטרף כבר בחלון ההעברות של ינואר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר