חוצה את הכביש - אנתוני וורן (צילום: ניר קידר)
חוצה את הכביש - אנתוני וורן (צילום: ניר קידר)

מאדום לצהוב: אנתוני וורן חתם לעונה אחת בבית"ר

החלוץ הצרפתי ממוצא יהודי חתם על חוזה לעונה אחת. בעונה שעברה כבש במדי הפועל 13 שערים אך לא סייע לקבוצה להישאר בליגה

פורסם בתאריך: 14.6.17 17:33

אנתוני וורן, חלוץ הפועל ירושלים בעונה שעברה ומלך שערי הקבוצה עם 13 כיבושים, חתם בבית"ר על חוזה לעונה אחת עם אופציה של הקבוצה להארכת ההתקשרות. וורן, יהודי צרפתי שנחשב לישראלי, החל את דרכו בישראל בעונת 2013/14 במדי מ.ס. אשדוד מליגת העל. הוא לא קיבל יותר מדי קרדיט ורשם רק שמונה משחקי ליגה במדי אשדוד, שבהם כבש שער בודד. לאחר מכן הוא עבר להפועל וכבש במדי הקבוצה 22 שערים ב־69 משחקים, אך לא הצליח לסייע לקבוצה להינצל בעונה האחרונה מירידה לליגה א'.

 

הסיכום מול וורן הגיע בעיקר בשל כישלון המגעים שניהלה בית"ר עם אלי אלבז, חלוץ הפועל כפר סבא בעונה שעברה, שאמנם נחשב לשחקן חופשי אך הפועל חיפה, שבה גדל וממנה הושאל לכפר סבא בעונה האחרונה, דורשת עליו דמי שחרור גבוהים בסך של כחצי מיליון שקל.

יצוין כי הסיכום מול וורן מצטרף לרכש נוסף שכבר הגיע השנה לבית"ר. רק ביום שני האחרון חתם בקבוצה הקשר ציון צמח, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל עכו, ואף סייע לקבוצה לחזור לליגת העל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, תוך שהוא כובש 8 שערים ליגה ומבשל עד 12.

פרט לצמח, חתמו גם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו מבני סכנין וגם אמיר עגייב, כך שהקישור של בית"ר משופע כעת בשחקנים וצפויה מלחמה גדולה על חולצת ההרכב ואפילו על כל דקה על המגרש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר