ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

זדה מונה למאמן קטמון: "כבר בינואר הוא היה המועמד המועדף"

על רקע היוזמה החדשה לאיחוד בין קטמון להפועל, המאמן חתם על חוזה לעונה אחת

פורסם בתאריך: 22.5.17 13:15

ההכנות של קטמון לקראת העונה הבאה עלו היום (שני, 22.5) הילוך, כשהקבוצה הודיעה על מינויו של ליאור זדה למאמן הקבוצה.

 

המינוי של זדה, שחתם על חוזה לעונה אחת, לא ממש מפתיע, שכן לדברי גורם במועדון "כבר בינואר דובר על זה שליאור הוא המאמן המועדף עלינו. לא היה סיכום אבל היתה הבנה הדדית שאם ליאור לא עולה עם הפועל רמת גן לליגת העל הוא יהיה בקטמון".

הידיעה על מינוי של זדה מגיעה על רקע היוזמה החדשה לאיחוד בין קטמון לבין הפועל, שאותה מוביל איש העסקים והספונסר של קטמון יוסי ליפקין. כפי שפורסם ב"כל העיר", על פי המתווה שמציע ליפקין, יופרד מועדון הפועל ירושלים מהעמותה שמנהלת אותו, כך שהחובות, ככל שישנם, לא יהיו על שם המועדון. לאחר מכן יתבצע מהלך האיחוד, כששם הקבוצה המאוחדת יהיה הפועל ירושלים – שם שעליו מתעקש ליפקין שטוען כי זהו תנאי הכרחי מבחינתו.

מוביל לאיחוד - יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

מוביל לאיחוד – יוסי ליפקין (צילום: פרטי)

 

כך או כך, עוד לפני מינוי של זדה, ביום שישי האחרון, הוציאה קטמון הודעה רשמית על כך שהמאמן בני בן זקן לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. ההודעה הזו, על אף שהיתה באוויר בשל הרצון להחתים את זדה, הצליחה להכעיס חלק מאוהדי הקבוצה שביקרו את המהלך בקבוצות האוהדים הסגורות וכתבו, בין השאר, "עשו לבני עוול", "החלטה גרועה מאוד" ועוד.

גם חלק משחקני קטמון לא הצליחו להבין מדוע בן זקן לא ממשיך בקבוצה. "בני לא דפק חשבון לאף אחד", אומר אחד מהם, "הוא שמע שמועות שלא רוצים אותו, אבל התעלם וזה לא הפריע לו להוביל אותנו למקום החמישי בפלייאוף העליון, עשה הישג ענק, בטח ביחס לסיבוב הראשון האיום שעשינו עם פרדי".

שחקן שני מציין כי "בני הביא תוצאות. אני לא מבין למה הוא לא ממשיך. אני מקווה שההנהלה יודעת מה היא עושה כשהיא מחתימה את ליאור זדה".

בני בן זקן (צילום: גיא יצחקי - באדיבות katamon.co.il)

ממשיך הלאה – בן זקן (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

 

בן זקן עצמו נשאר ממלכתי ובשיחה עם "כל העיר" הוא אומר: "תודה לקטמון על כל אנשיה ואוהדיה על הזדמנות מקצועית אמיתית. לאורך כל הדרך הרגשתי זכות גדולה לאמן בקבוצת אוהדים מיוחדת ומרגשת, היה לי חשוב לגמול הצלחה בתמורה. אני שמח עבור כולנו שעמדנו במשימה ביחד בנחישות, בצניעות, במקצועיות, ובהנאה. זו היתה חוויה יוצאת דופן מבחינתי ועל כך תמיד אומר תודה".

בן זקן מוסיף כי "המשך העבודה שלי בקטמון היה נתון להחלטת הצוות המקצועי במועדון, הישגי הקבוצה כך גם התחושות מסביב הונחו בפניהם, משנתקבלה ההחלטה אני מכבד אותה, ממשיך הלאה ומאחל הצלחה בהמשך הדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר