איחוד היסטורי - היול"ב קאפ אז והיום (צילומים: יח"צ, באדיבות העירייה)
איחוד היסטורי - היול"ב קאפ אז והיום (צילומים: יח"צ, באדיבות העירייה)

כיכר ספרא: אירוע סטריט בול 2017 יצא לדרך

היום, שלישי, החל בכיכר העירייה אירוע הסטריט בול השנתי, במסגרתו מתקיים גם איחוד של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל שזכתה ביול"ב קאפ בשנת 2004

פורסם בתאריך: 27.6.17 20:03

הערב, שלישי (27.6) יצא לדרך אירוע הסטריט בול המסורתי בכיכר ספרא, שזוהי השנה ה־21 לקיומו, במסגרתו תהפוך כיכר העירייה למתחם כדורסל רחוב עם 15 מגרשים, עשרות קבוצות ומאות משתתפים.

 

 

 

(צילום: מלי ביתן)

 

גולת הכותרת של סטריט בול 2017 מתקיים ברגעים אלה ממש, כשאל מגרש הראווה יתקבצו להם גיבורי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים שזכתה ביול"ב קאפ בשנת 2004. על המגרש יעלו בזה אחר כל הכוכבים מהעונה ההיסטורית ההיא: דורון שפר, ויל סולומון, משה מזרחי, קלי מקארתי, ארז כץ, טונג'י אוואג'ובי, עידן קוז'יקרו, אמיר מוכתרי, יובל נעימי, רביב לימונד, המאמנים שרון דרוקר ואבנר יאור וגם היו"ר המיתולוגי דני קליין. איתם יגיע אל המתחם גם הגביע האירופי ההיסטורי שבו זכתה הקבוצה. הכוכבים בדימוס יחליפו ביניהם חוויות, כשעל הדרך הם ישתתפו במשחקוני ראווה, תחרויות קליעה והפתעות נוספות.

סטריט בול 2017 (צילום: מלי ביתן)

סטריט בול 2017 (צילום: מלי ביתן)

 

מנכ"ל הפועל גיא הראל מציין כי "הפועל 'בנק יהב' ירושלים שמחה להיות חלק מהאירוע ההיסטורי של הבאת כל הכוכבים הגדולים שזכו בגביע היול"ב קאפ. אנו קופצים משמחה לשמחה, ולאחר הזכייה באליפות השנייה נשמח לראות את כל הכוכבים מתאחדים שוב בירושלים. הפועל בנק יהב ירושלים חרטה על דגלה לצד מצוינות והישגיות, לשמר את ההיסטוריה של המועדון ולהוקיר תודה לשחקני העבר של הקבוצה. אנו מצפים בכיליון עיניים לראות את כולם שוב במגרש אחד".

ארז כץ, דני קליין ודורון שפר עם גביע היול"ב (צילום: יח"צ)

ארז כץ, דני קליין ודורון שפר עם גביע היול"ב (צילום: יח"צ)

 

"אנו נרגשים מאוד לקראת האיחוד ההיסטורי של קבוצת הפועל ירושלים שזכתה בגביע האירופי", אומר מנהל אגף הספורט בעירייה איציק קורנפיין ומוסיף ש"אין מתאים יותר לאיחוד שכזה, מאשר בשנת ה־50 לאיחוד העיר. צפוי לנו בהחלט מפגש מרגש, נוסטלגי וחד פעמי ואני מזמין את כולם להיות חלק מהאירוע המיוחד הזה. סטריטבול ירושלים הוא ללא ספק הסטריטבול הגדול והוותיק בישראל ואנו שמחים להוביל אותו בכל שנה לשיאים חדשים. צפויה לכולנו חווית כדורסל אמיתית".

מחר, יום רביעי (28.6), תתקיים במתחם אליפות צה"ל בסטריטבול לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל, שהיה מהדמויות הבולטות בטורנירי הסטריטבול בעיר, אשר נהרג בפעילות צבאית בעזה.

תחרויות הגמר של הסטריט בול יתקיימו ביום האחרון של האירוע, יום חמישי (29.6), אז גם יחולקו הגביעים והפרסים לקבוצות הזוכות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר