בסוף הוא נשאר - אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)
בסוף הוא נשאר - אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

עזו: "אם להיות ריאלי, אנחנו כבר 85 אחוז בליגה א'"

הקשר, שהפך לעוזר מאמן, מוסיף: "כואב לי מאוד על האוהדים"

פורסם בתאריך: 18.5.17 10:50

כשהיא קרובה מאוד לירידה לליגה א', תעלה מחר (שישי) הפועל למשחק האחרון של העונה נגד הפועל עפולה (16:00 בטדי) עם ידיעה שגם ניצחון כנראה לא יספיק לה לשרוד בליגה הלאומית.

 

הפועל, כאמור, לא תלויה בעצמה ופרט לניצחון על עפולה היא זקוקה גם להפסדים של נצרת עילית ושל עירוני נשר (בהפרש מצטבר של ארבעה שערים) כדי להבטיח את מקומה בלאומית. הפסד של אחת מהן (נצרת עילית בכל תוצאה ונשר בהפרש של ארבעה שערים) ישלח את הפועל למשחקי המבחן נגד קבוצה מליגה א'.

"אם להיות ריאלי, אנחנו כבר 85 אחוז בליגה א'", מודה עוזר המאמן אופיר עזו ומוסיף ש"ברגע האמת לא סיפקנו את הסחורה. בשלושת המשחקים האחרונים היינו חייבים לעשות את העבודה, ולצערי זה לא קרה. כואב לי מאוד על האוהדים, שבמשחקים המכריעים חזרו ליציעים במספרים שלא ראינו הרבה זמן ולמרות זאת אכזבנו אותם. גם השחקנים וגם אנחנו בצוות המקצועי שבורים. אחרי המשחק נגד שעריים לא יצאתי מהבית עם יום ראשון. הייתי שבור מנטאלית".

למרות הדברים הללו, עזו עדיין נאחז בסיכוי הקלוש שנותר. "דברים קורים בכדורגל", הוא אומר. "אני גם שואב עידוד משיחה שקיימתי עם מאמן שעריים אופיר חיים, שאמר שהם יגיעו למשחק נגד נשר וייתנו 100 אחוז. אני קורא גם לאייל ולניר ברקוביץ מראשון לציון לדאוג שהשחקנים שלהם ייתנו 100 אחוז. אנחנו לא נוותר עד לשנייה האחרונה ואני משאיר מקום לאמונה שבכל זאת נצליח להגיע למבחנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר