מחכים להחלמתו - אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן־חקון)
מחכים להחלמתו - אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן־חקון)

"גם אם אבירם יסגור בקטמון ואז תגיע הצעה מבית"ר, הוא יעבור"

בני סיוון, הספונסר של קטמון שמקורב לברוכיאן, מספר על מגעים להארכת חוזה עם קטמון אך גם על דיבורים עם בית"ר. באשר לעוז צבאג אומר סיוון: "הוא סגור בקטמון"

פורסם בתאריך: 22.6.17 13:17

אחרי חצי עונה, שבה שיחק כמושאל בנס ציונה מליגה א', עוז צבאג חוזר לקטמון. "הוא סגור בקטמון, אמנם עדיין לא חתום, אבל סגור", מדגיש בני סיוון, הספונסר של קטמון שמקורב עד מאוד לצבאג.

 

סיוון מוסיף ומתייחס גם לאפשרות שאבירם ברוכיאן, השחקן השני של הקבוצה שאליו הוא מקורב, יישאר בקבוצה לעונה נוספת – הרביעית במספר: "תקציב השחקנים של קטמון לא מי יודע מה ודי קשה להם לשלם שכר לשחקן כמו אבירם. אנחנו בדיונים כמה ימים, בינתיים זה הולך לכיוון של קטמון, אבל תוך מספר ימים נהיה חכמים יותר".

מה עם אופציית בית"ר?
"דיברתי טלפונית עם אלי אוחנה בנושא. אנחנו מכירים הרבה מאוד שנים, הערצתי אותו כשחקן ואני מעריך אותו גם היום. אני מניח שנשב בקרוב, אבל אחרי אלי אוחנה צריך לעבור גם את אלי טביב, ואני מקווה מאוד שהוא יודע לסלוח. אם הייתי בעלים של קבוצה הייתי חוטף את אבירם. הוא אחד השחקנים הטובים בארץ לדעתי. גם אם אבירם יסגור בקטמון ואז תגיע הצעה מבית"ר, הוא יעבור לשם".

עובד על רכש - שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

עובד על רכש – שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

 

פרט לשני הקשרים הוותיקים, בקטמון ממשיכים לבנות את השלד לעונה הקרובה, גם אם אז קורה לאט. ביום שישי שעבר החתימה הקבוצה את הקשר אילן רנקביץ', ששיחק בעונה שעברה במכבי שעריים, ואת המגן הימני אסף כהן, ששיחק תחת ליאור זדה בהפועל רמת גן.

רנקביץ', בן 26, גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק ושיחק בעבר גם בהפועל חיפה בליגת העל. בעונה החולפת הוא כבש לזכות שעריים שישה שערים ב־38 הופעות.

כהן, בן 27, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, ובעונה החולפת, כאמור, היה שחקנה של הפועל רמת גן, במדיה שיחק 22 משחקים.

כעת, לאחר החתמתם של השניים, מתמקדים בקטמון בהשלמת החוליה הקדמית, שבה כבר חתומים, ג'ורג' אקפביו, אריאל הדר ומיקו ממן, כשאחד השמות החמים שעל הפרק הוא רן יצחק, שכבש בעונה שעברה שני שערים במדי הפועל כפר סבא.

בנוסף, בקטמון ממשיכים בניסיונות להנחית בקבוצה את ברק לוי, שוער המשנה של מכבי תל אביב, כשהמנהל המקצועי שי אהרון מנסה להסתייע בקשריו הטובים עם מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף, כדי שלוי יושאל לקטמון במחיר סביר, כשבנוסף מכבי תל אביב תישא בחלק מעלויות שכרו.

בעמדת המתנה - אוהד סיידוף (צילום: אורן בן-חקון)

בעמדת המתנה – אוהד סיידוף (צילום: אורן בן-חקון)

 

מי שנמצא בשלב זה בעמדת המתנה הוא השוער אוהד סיידוף, שקיבל הצעה לשמש כשוער שני במ.ס. אשדוד מליגת העל, אך הוא מעדיף למצות את האופציה של קטמון.

"יש דיבורים עם אשדוד", מאשר סיידוף בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף ש"קטמון עושים את הבדיקות שלהם וזה בסדר גמור. אני בטוח ביכולות שלי ואין לי ספק שבסוף העניינים יסתדרו".

בגזרת העוזבים את קטמון אפשר להוסיף לרשימה גם את רז שטיין, שחתם בתחילת השבוע במכבי הרצליה לשנה עם אופציה לשנה נוספת. שטיין: "פתחתי את העונה בהפועל ראשון לציון, אבל בעקבות בעיות שהיו לי שם ושיחה שקיימתי עם פרדי דוד חזרתי לקטמון לעונה שלישית. בדיעבד, הדברים השפיעו עליי לרעה, ולא הצלחתי לבוא לידי ביטוי העונה. עד שהצלחתי לחזור לעצמי נפצעתי, וכשחזרתי, כבר לא קיבלתי את אותה הערכה. זה הכדורגל. ויתרתי על לא מעט כסף, כדי לחזור לקטמון, קבוצה שהיתה לי בית חם, ויש לי רק מילים חמות על המקום הזה ואני מאחל לקבוצה בהצלחה. כעת אני ממשיך הלאה, לאתגר חדש, לרענן את עצמי. ואני מאמין שאגיע הכי רחוק שאפשר בהרצליה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר