מי יביא אליפות? קרטיס ג'רלס וגרגורי ורגאס (צילומים: ניר קידר)
מי יביא אליפות? קרטיס ג'רלס וגרגורי ורגאס (צילומים: ניר קידר)

21:00 ביד אליהו – הפועל נגד חיפה בגמר: "הרכזים הם הברומטר"

המאני טיים כבר כאן. מי מבין קרטיס ג'רלס וגרגורי ורגאס יוביל את הקבוצה שלו לאליפות?

פורסם בתאריך: 15.6.17 11:02

זהו. רגע האמת הגיע. הערב (חמישי, 15.6) תשחק הפועל בגמר הפיינל פור נגד מכבי חיפה (21:00 ביד אליהו). 40 דקות, שבסיומן מקווים האדומים לחגוג תואר אליפות שני בתוך שלוש שנים.

 

השחקנים של שתי הקבוצה יוצרים מאצ'-אפים מעניינים מאוד, כמו למשל ג'רום דייסון וג'ון דיברתולומיאו, או ריצ'ארד האוול מול קווין פינקני. יחד עם זאת נראה שהרבה מאוד תלוי ביכולת שיפגינו הערב שני הרכזים – קרטיס ג'רלס של הפועל מול גרגורי ורגאס של חיפה – שהם אלה שמנהלים את העניינים על הפרקט.

"באופן טבעי הרכזים הם הברומטרים", מנתח שרון דרוקר את המאצ'-אפ המסקרן ומוסיף ש"סגנון המשחק שלהם שונה ולכל אחד יש יתרונות אחרים. ג'רלס הוא יותר שחקן של חצי מגרש, אחד שאוהב לשלוט בקצב של המשחק, עובד הרבה על פיק אנד רול ומייצר ממנו מצבים בעיקר לעצמו. הוא שחקן עם הרבה אומץ, שאוהב לקחת על עצמו. ורגאס מנגד, הוא אנרג'ייזר, הוא אוהב ללחוץ וחוטף לא מעט כדורים. בתקופה האחרונה הוא גם קולע זריקות גדולות מחוץ לקשת. בכל מקרה ולמרות ששניהם רכזים אני מעריך שדווקא קינזי יהיה זה שישמור על ורגאס כדי לעצור את משחק הריצה של חיפה".

ומה אומרים המספרים? ג'רלס סיים את העונה הסדירה עם 12.9 נקודות (49.6 אחוז ל-2 נקודות, 32.9 אחוז ל־3), 2.7 ריבאונדים ו־3.3 אסיסטים בקצת יותר מ־30 דקות בערב.

מאז החל הפלייאוף העלה ג'רלס את הרמה ואת המספרים, שעומדים על 34.4 דקות, 14 נקודות (44 אחוז ל־2 נקודות ו־40.5 אחוז ל־3), 2.8 ריבאונדים ו־5 אסיסטים.

ורגאס מנגד, העמיד שורה סטטיסטית טובה יותר במהלך העונה הרגילה אבל חווה נפילה מסוימת מאז החל הפלייאוף. בליגה העמיד הרכז מוונצואלה ממוצעים של 15.4 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו־6.8 אסיסטים ב־35.5 דקות משחק. בפלייאוף, כאמור, המספרים בירידה אך עדיין לא רעים, כשהוא תורם 11 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו־6.6 אסיסטים ב־35.5 דקות.

השניים הללו הם שחקני מפתח בקבוצות שלהם, וזה שיידע להתעלות יוכל להוביל את הקבוצה שלו אל צלחת האליפות הנכספת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר