רובי פירו (צילום: פרטי)
רובי פירו (צילום: פרטי)

רובי, אתה מעצב שיער? "ספר זה ספר, לא צריך להתפלצן"

פורסם בתאריך: 28.6.17 10:56

רובי, איך לקרוא לך – מעצב שיער?

"אני ספר! וספר זה ספר ולא צריך להתפלצן", מציין פירו בשיחה עם "כל העיר". "מגיל 15 אני מספר אנשים, בגיל 20 אחרי שלאמא שלי נמאס שאני מספר בבית, היא מצאה חנות קטנה, וזו היתה המספרה הראשונה שלי, שם עבדתי שש שנים כשבמקביל פתחתי מספרה גדולה ונוצצת ברחוב יפו. לצערי, אז החלו שיפוצי הרחוב עם הקמת הרכבת הקלה, והחלטתי להעביר את המספרה לרחוב הדישון במלחה. אני עדיין כאן, אני מאוד אוהב את המקום, הוא גדול ומפנק ובעצם כולל את כל מקצועות היופי. אנחנו ארבעה ספרים וקוסמטיקאית, כיף לנו יחד וזה הדבר הכי חשוב, מפני שאי אפשר לעבוד במקצוע הזה לאורך זמן אם אתה לא אוהב אותו".

 

 

רובי פירו (צילום: פרטי)

רובי פירו (צילום: פרטי)

 

רובי פירו, ספר ירושלמי, בן 37, יליד העיר שגדל בשכונת קרית היובל ומתגורר בה עד היום. הוא נשוי ואב לשלושה בנים – תאומים בני 12 וקטנצ'יק בן שנתיים. פירו, בכל זאת לא רק ספר-ספר, הוא גם אמן שמתעסק בציור, פיסול ועיצוב פנים. "אני הכי רב גוני שיש", הוא אומר. בנוסף, יש לו ליין של מוצרי שיער – שמפו טיפולי ומסכת קראטין "זאת אחרי שהבנתי שרק ספר בעל ניסיון שעובד עם שיער מכל הסוגים ויודע לזהות את כל הבעיות, והתקלות הקיימות בשיער ובכך לבחור במרכיבים ובחומרים הנכונים בכדי שישקמו שיער, וזה באמת הצליח. תוך כמה חודשים זה הפך ללהיט והמוצרים שלי תפסו תאוצה מעבר לקהל הלקוחות הפרטיים שלי, היום כבר מזמינות ממני מוצרים לקוחות מכל הארץ. זה ממש סיפוק אדיר מבחינתי והתקדמות רצינית".

 

רובי פירו (צילום: פרטי)

מתוך ליין המוצרים של רובי פירו (צילום: פרטי)

 

רובי, אמרו לנו לפני כמה שנים נראית אחרת לגמרי?

(צוחק) "נכון, לפני שש שנים עשיתי ניתוח לקיצור קיבה, והורדתי 50 ק"ג, זה שינה לי את החיים מקצה לקצה. מבחור מאוד מופנם וסגור שבקושי יודע מה קורה איתו, הפכתי להיות משהו עם ביטחון עצמי גבוה מאוד, כזה שנהנה לקבל מחמאות מכולם והכי חשוב אני נהנה עכשיו יותר עם הילדים".

בחזרה לשיער – מנסיונך, איך האישה הירושלמית אוהבת להסתפר? 

"הכי סבבה בעולם. אין להן פוזות, למרות שהן בכלל לא פרייריות, הן מעודכנות בכל הטרנדים האחרונים, אבל הכל בצנעה, ללא התרברבות מיותרת".

מה דעתך על הקולגות שלך בתחום? 

"אני חייב להגיד שאני רואה עבודות של ספרים בפייסבוק ולא מפסיק להתפעל. הרמה היא מאוד גבוהה וכולם מבינים זאת ומתחדשים ומתמקצעים כל הזמן".

 

***

 

קול ששון: איש העסקים אוהד אלחרר כרע ברך 

מורה לחיים: מי המוזיקאי שמופיע עם תלמידיו על הבמות בעיר? 

פפראצי בירושלים: הוא לא באי המתים? תראו את מי תפסנו

***

 

רובי פירו (צילום: פרטי9

רובי פירו (צילום: פרטי)

 

ואחרי האומברה, מה עומד להיות הלהיט הבא? 

"הלהיט הוא עדיין 'אומברה' ,כלומר דהייה, הצבע מתחיל בשורש כהה ומסתיים בצבע בהיר בצורה מושלמת. בתספורות –  הקארה לא מת, הוא רק מתחדד עם גזירה מתוחכמת וסגנון. דבר נוסף, הלהיט של הקיץ, להערכתי, זה צבעי סגול וכל גווני האדום, יש שילובים של שורש סגול, באמצע אדום ובסוף אדום בהיר.בתחום תסרוקות הערב הדבר החזק ביותר זה תסרוקת בשילוב צמות, או שכל הראש צמות. בנוסף, אני מפסל בשיער ומתרגם את זה לתסרוקת ערב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר