תיק של אייס קיוב (צילום: נועם קליין)
תיק של אייס קיוב (צילום: נועם קליין)

גאווה ירושלמית: סיגל קליין בחנות האופנה "ICE CUBE"

בקניון מלחה פועלת חנות הדגל של הרשת, שבבעלות משפחת רחימי - משפחה ירושלמית מאז ולתמיד - שם ניתן למצוא את כל מה שחם בעולם האופנה

פורסם בתאריך: 20.7.17 13:39

השבוע יצא לי לצפות בסרט “וונדר וומן” בכיכובה של גל גדות. כשאני חושבת מיהי ה”וונדר וומן” של ימינו, אני לא רואה בעיני רוחי אישה בעלת כוחות על אנושיים, ששמה לה כמטרה למגר את הרשע מן העולם. “וונדר וומן” של המאה ה־21 היא, מבחינתי, אישה, או אמא, בעלת קריירה, שמגשימה את עצמה ואת חלומותיה. כזו שלא תמצאו אותה מוזנחת, שיודעת למצוא זמן למשפחה, לקריירה, לחלומותיה ועוד הרבה יותר מכך. ואולי הכי חשוב – אישה שנהנית מכל העולמות הללו גם יחד.

אחת כזאת בדיוק מצאתי בקניון מלחה, בחנות שאני באופן אישי מאוד אוהבת. תכירו – סיגל רחימי, שמוכרת לכולכן כמוכרת מהחנות המיתולוגית “מיס סיגל” בעיר. סיגל היא אמא של עידן רחימי, מנהל רשת האופנה “ICE CUBE”. ירושלמים טהורים, שהתחילו את הכל כאן בירושלים.

עידן ואלברט רחימי - אייס קיוב. (צילום: ילנה חולי)

עסק משפחתי – עידן ואלברט רחימי (צילום: ילנה חולי)

לפעמים נדמה לנו, שתל אביב היא ה’מכה’ של עולם האופנה: המעצבים הכי חמים, המותגים המגניבים שמגיעים מעבר לים, בתי האופנה היוקרתיים בכיכר המדינה עם שלל הטיפוסים האופנתיים.

אבל מביני עניין, אני למשל, יודעים שגם מירושלים יוצאת בשורת אופנה. קחו למשל את “ICE CUBE”, הרשת שהפכה בשנים האחרונות לאתר עליה לרגל של כל הפאשניסטות וחובבות הטרנדים, שלא מתפשרות על איכות ויוקרה. הידעתם שקוביית הקרח הלוהטת הזאת היא ירושלמית גאה? הצצה קטנה בחנות שבקניון מלחה מביאה ניחוח של צבע, נשיות ושמחת חיים בקולקציות. בהחלט גאווה ירושלמית.

 

מתוך הקטלוג (צילום: איתן טל)

מתוך הקטלוג (צילום: איתן טל)

הסיפור התחיל לפני כמעט 30 שנה. אלברט רחימי, יזם ירושלמי צעיר החליט להיכנס לתחום האופנה והפך להיות בעלים של בוטיק, שנקרא אז על שם אשתו היפה – “מיס סיגל”.

לימים, אחרי כ־25 שנה של פעילות, הוחלט לבצע שינוי. להעמיד את הבן עידן בראש מותג אופנה חדש – “ICE CUBE”. הבן לבית משפחת רחימי מינף ופיתח את העסק והפך אותו לרשת עם 12 סניפים, שמפעילה גם אתר אופנה משובח ומשווקת את בגדיה לעשרות בוטיקים בישראל.

 

 

מתוך הקטלוג (צילום: איתן טל)

מתוך הקטלוג (צילום: איתן טל)

מתוך הקטלוג (צילום: איתן טל)

מתוך הקטלוג (צילום: איתן טל)

אבל בואו נחזור רגע לוונדר וומן – רשת אופנה בתאוצה שכזו, בבעלות משפחתית, זה עניין לא פשוט. כשהאבא עוסק בבחירת הקולקציות ובייבוא, הבן עידן מנהל את הרשת, בן נוסף הצטרף לאחרונה לצוות הניהולי, והאמא, סיגל, מנהלת את החנות הירושלמית בקניון מלחה – חשוב לדעת איך לתמרן בין כלל הרצונות והתפקידים, לגבש את המשפחה, לפרגן, לתמוך, להבין מתי ללחוץ ומתי לשחרר, וזו סיגל. מדובר באישה שמגיעה כל בוקר לחנות עם חיוך עצום והנאה שמיימית מהעבודה, הלוואי על כולנו. אמרנו וונדר וומן.

ואלברט? הוא עדיין פעיל ועם הבנה אמיתית של מה נשים רוצות ללבוש, נוסע ברחבי העולם ומייבא את פריטי הלבוש היפהפיים הללו.

***

***

רשת ICE CUBE (צילום: סיגל קליין)

"ICE CUBE" בקניון מלחה (צילום: סיגל קליין)“ICE CUBE” מתמחה באופנה נשית, טרנדית, צבעונית וצעירה לנשים בגילאי 30+. שיטוט בחנות המעוצבת דומה לדפדוף במגזין “Vouge”. כל טרנד אפשרי שפסע על מסלולי התצוגות של מעצבי העל מתורגם לפריטים מחמיאים, צעירים וצבעוניים שעושים כבוד לגוף הנשי ומותאמים במיוחד לנשים הישראליות.

ועם כל השיק האופנתי הזה, משפחת רחימי מתגוררת בירושלים, אוהבת את העיר ושומרת לה אמונים וזיכרונות נוסטלגיים. בהחלט גאווה ירושלמית.

“ICE CUBE” – קניון מלחה. טל’ 1800-800-430.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר