סיגל קליין, משכית אירועים (צילומים: פרטי)
סיגל קליין, משכית אירועים (צילומים: פרטי)

סיגל קליין במתחם "משכית אירועים" במוזיאון ארצות המקרא

במוזיאון, שמציין 25 שנות פעילות, הושק באחרונה מתחם אירועים ייחודי, שמשתלב היטב עם הייחודיות של המוזיאון

פורסם בתאריך: 13.6.17 19:38

יש אנשים שאוספים מטבעות מיוחדים מרחבי העולם, יש שאוספים פקקים של בקבוקים, ספלים, בולים או תמונות יקרות מאוד, ואחרים מביעים גאווה כאשר את קירות הסלון שלהם מעטרים עשרות חתולי קרמיקה מרחבי העולם.

 

לכולם יש ערך רגשי רב המצטרף לאוסף. אבל מעטים הופכים זאת למפעל חיים אמיתי, שכל כולו כמיהה ותשוקה להעביר את האוספים הללו כידע לכל המתעניין. ד"ר אלי בורובסקי ז"ל, חוקר מפורסם ואספן אמנות עתיקה, צבר במשך למעלה מחצי מאה את הפריטים המוצגים כיום במוזיאון ארצות המקרא בעיר. כל פריט ופריט משקף את החיים המרתקים של העולם הקדום ולנו, תושבי העיר בפרט ותושבי המדינה בכלל, יש לנו הזדמנות לצפות, ללמוד ולמלא את הלב.

סיגל קליין (צילום: פרטי)

סיגל קליין (צילום: פרטי)

 

השנה מציין מוזיאון ארצות המקרא 25 שנה להיווסדו, וכחלק מחגיגות חצי היובל הושק מתחם "משכית אירועים". אין ספק שמדובר במתחם ייחודי לאירועים ושמחות, ולכן חשוב שהקייטרינג, האווירה והעיצוב יאפיינו גם הם את היוקרה הטמונה במפגש עם המוזיאון.

משכית אירועים (צילום: פרטי)

משכית אירועים (צילום: פרטי)

 

מתחם האירועים של "משכית" מציע חוויה כוללת של חושים, צלילים, ניחוחות, צבעים וכמובן טעמים. הצלחתי לטעום חלק מן המנות, ובהחלט ניכרת ההשקעה והרצון להביא קונספט ייחודי. בין אם מדובר בסלמון כבוש המוגש על קרח לצד גרניטה אקליפטוס, קרפציו סינטה בוויניגרט קפה, עוף שלם במעשנת בניחוח הדרים ואפילו סוכריות גלידה בחנקן, הכל נראה כאילו מעוצב על ידי אמן וחבל ממש להרוס ולקחת ביס. אבל כשלוקחים את הביס – הוא מענג.

משכית אירועים (צילום: פרטי)

משכית אירועים (צילום: פרטי)

 

החוויה הייחודית של "משכית" מתחילה כבר בכניסה למוזיאון, חוויה שבה עברתי דרך אוסף מרשים של ההיסטוריה העברית ועד לירידה אל מבואת האירועים, שכוללת גן מטופח עטור עצים לתפארת, המשולב כולו בפסלים ובהיסטוריה, שמהווים מפגש מקסים בין עבר ועתיד. לכל אלה מתווסף התפריט בניצוחו של השף גיא בנסימון, שמתמחה בכל שיטות הבישול והטכניקות המתקדמות כגון בישול מולקולרי, בישול בואקום וכו', אשר מול עינינו המשתאות קיים עם הצוות מופע מדעי, כלומר – קצף שבעבע מפטל, פירורים מאבקת עשבי תיבול ועוד.

אמנדה וייס מנכלית המוזיאון, ח"כ נאוה בוקר, איתמר יקותיאלי ויעקב אלירז מבעלי משכית (צילום: עודד אנטמן)

אמנדה וייס מנכלית המוזיאון, ח"כ נאוה בוקר, איתמר יקותיאלי ויעקב אלירז מבעלי משכית (צילום: עודד אנטמן)

 

שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם מוזיאון ארצות המקרא בהחלט מספק מקום מוצלח לאירוע, שונה ויוקרתי, ועם זאת ירושלמי.
אם אין לכם אירוע – אני ממליצה להגיע ולבקר באחת התערוכות המופלאות במקום. למשל "ירושלים שהיתה בבבל", אשר מגוללת את סיפור גלות בבל; או תערוכת "בין דוד לגוליית", אשר חושפת ממצאים ייחודיים.

אז בין חתונה לחתונה כדאי לסייר במוזיאון ארצות המקרא, כי כל תכשיט, חותם, פסל או בפיסת קרמיקה, מתעדים חיים ומנהגים בעברנו העתיק וכל המוצגים הללו יחד יוצרים פסיפס צבעוני יפהפה.

"משכית אירועים" במוזיאון ארצות המקרא. רחוב שמואל סטפן 21. טל' 052-9095184.
[email protected].
www.maskit-events.co.il.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר