סיגל קליין (צילומים: סיגל קליין)
סיגל קליין (צילומים: סיגל קליין)

סיגל קליין מחפשת את התיק המושלם

מותג התיקים LASTER פתח חנות פופ אפ בקניון מלחה. אז מה באמת חשוב כשבוחרים?

פורסם בתאריך: 3.5.17 12:00

הוא צריך להיות רחב וחזק כדי לשאת את כל מה שאני מטילה עליו להחזיק עבורי. לא מדובר בגבר המושלם שלצידי, אלא באביזר החיוני שבלעדיו לא זזים לשום מקום, ומשום מה זוכה הוא לתשומת לב צנועה מדי…

סיגל קליין (צילום: סיגל קליין)

סיגל קליין (צילום: סיגל קליין)

הגיע הזמן לשים את התיק במרכז ההתייחסות, הרי כל החיים שלנו נמצאים בתוכו. הם קיימים באינספור צבעים, גדלים ואורכים. הם שימושיים אבל מוסיפים טאץ' לכל מראה. הם יכולים להיות משעממים או מדליקים ומושכים תשומת לב.

סיגל קליין (צילום: סיגל קליין)

(צילום: סיגל קליין)

חנות הפופ אפ של מותג התיקים LASTER מתארחת בקניון מלחה בעיר, וזו הזדמנות לברר האם יש סטייל שם בשפלה. מהי חנות פופ אפ? חנות שתוכננה מראש להיפתח לתקופה קצרה בלבד, ולפעול תחת הקונספט הכי לוהט כרגע בשוק – פופ אפ – בדיוק כמו החלון שקופץ עם הודעה במחשב.

סיגל קליין (צילום: סיגל קליין)

סיגל קליין (צילום: סיגל קליין)

הבחירה בתיק היא בעצם מאוד פשוטה. אחרי שבודקים איזה אורך רצוי, אילו רצועות נוחות לאחיזה, האם את מעדיפה תיק גב או תיק צד, והרוכסן לנייד, והכיס לליפסטיק, ואם מברשת השיער נכנסת, אם יש מקום למגבונים ואיך בדיוק מקטינים את הרצועות – הגעתי לשלב הבחירה. והיא מאוד פשוטה בדיוק כפי שקונים מכונית. כי בעצם הצבע קובע. אם התיק אדום – הוא זוכה מיד במרב הקולות, כשכל יתר הנתונים כבר אינם חשובים.

הקולקציה בחנות צבעונית וכיפית ומעניקה מענה ללוק שלם ומושלם ליום ולערב. איכות התיקים ניכרת במבט ראשון ועד לפרטים הקטנים ביותר וגם העיצוב מקסים. ההפתעה הגדולה היא המחירים, שבאמת לא יקרים.

המתחם מחולק לפי צבעים, מגוונים פסטליים רכים, לצבעי קיץ עזים של צהוב, אדום, כחול וירוק, גוונים מטאליים מנצנצים וצבעוניות מונוכרומאטית של לבן, שחור ואפור. ניתן להגיע לצבע האהוב, שבו יש מבחר תיקים לשימושים שונים, מתיקי צד גדולים, לתיקי קופסא מעוצבים, תיקי גב, שק, תיקי ערב, קלאץ' ותיקים אלגנטיים ליום ולערב.

סיגל קליין (צילום: סיגל קליין)

(צילום: סיגל קליין)

העיצובים קלאסיים לצד טרנדיים ומודרניים, חלקים לצד ניטים, מודפסים ובעלי פאטצ'ים כמו עיניים, שפתיים, כוכבים ועוד, המעניקים טוויסט קליל וטרנדי. לצד קולקציית התיקים, יש מגוון רחב של ארנקים בגדלים וטקסטורות שונות עם סגירת רוכסן או כפתור.

ועכשיו לשאלה המסקרנת – איך ייתכן שהגברים מסתובבים להם בידיים חופשיות, פנויים מכל משא, לא זקוקים לשום דבר חיוני? לא למגבונים, לא לספר שירה, לא לחוזה שלקחתם הביתה לבדוק, לא לרשימות הטלפונים של כיתה ב'2, לא למשקפי שמש בנרתיק, לא למצרכים לפידור האף, לא לסנדוויץ', ולא לאפרסק או לשוקולד קטן שלקחתם עם הקפה בארומה? ואפילו לא למוצץ דביק בן שלוש? אמנם עם ישבן מעט תפוח – אבל חופשיים ומאושרים.

גם אני רוצה להיות שרה בלי תיק. ועד אז אסתובב עם התיק החדש שאין בו מקום לכלום, אבל הוא אדום. בחירה מושלמת.
"פופ אפ LASTER". קניון מלחה. עד יוני 2017. www.laster-design.com.
מחירים: 599-99 שקל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר