סיורי הקיץ של מרכז בגין
סיורי הקיץ של מרכז בגין

מרכז מורשת בגין: סיורי קיץ היסטוריים ברחבי העיר

במהלך חודש יתקיימו הסיורים “שחוברלה”, שחוזר לירושלים של לפני איחודה, ו”תנ”ך בגיא”, שבו תקבלו הצצה אל ימי בית ראשון

פורסם בתאריך: 17.7.17 10:00

מרכז מורשת בגין מרחיב את פעילותו במהלך חודשי הקיץ עם מגוון סיורים ופעילויות מיוחדות שמתאים גם למשפחות.

במהלך חודש יולי מוציא מרכז בגין להוציא מספר סיורים מרתקים אל נבכי “הירושלמיות”, סיורים שיציגו בפניכם את ירושלים האחרת והעתיקה שאולי לא הכרתם עד עכשיו. יצוין כי הסיורים כולם מתקיימים בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים.

כך בסיור המכונה “שחוברלה”, שבו תיחשפו לסיפורה יוצא הדופן של ירושלים של לפני מלחמת ששת הימים, כאשר מרחב התפר של עכשיו והגבול עם ירדן של אז כונה “הקו העירוני”. הסיור יתחיל במרכז בגין ויעבור דרך מתחם התחנה וגיא בן הינום כשנקודת הסיום היא במשכנות שאננים. במסגרת הסיור יהיו פעילויות וסיפורים, כתבי חידה ושירים ירושלמים. (ימי שלישי וחמישי, 16:30).

“תנ”ך בגיא” הוא סיור עששיות שיתקיים בשלושת השבועות הראשונים של חודש יולי. בסיור תינתן הצצה אל העולם התנ”כי של הנביאים בימי הבית הראשון. הסיור יסתיים בקבר דוד בהר ציון. (ימי שלישי וחמישי, 19:00).

גם במהלך חודש אוגוסט צפויות לכם פעילויות חווייתיות עם מרכז בגין. אחת מהן היא “תיאטרון מסייר – משפחות יורדות לוואדי”, שבמסגרתו יתקיים תיאטרון ברחובות ירושלים שייקח את המשתתפים למסע בעקבות העיר ההיסטורית ורבת הסיפורים המרתקים. הסיור התיאטרלי ייצא ממרכז בגין ויסתיים במשכנות שאננים. (ימי שלישי וחמישי במהלך חודש אוגוסט, 16:30).

למיטבי הלכת שביניכם יתקיים סיור שמיועד למבוגרים והוא נקרא ‘אל סודות הגיא’ במסגרת הסיור תתאפשר הצצה לבונקר ירדני, בית קברות קראי ועוד. גיא בן הינום הוא לא רק פינת טבע סמוכה לעיר העתיקה אלא מוקד היסטורי מרתק. (ימי שלישי וחמישי במהלך חודש אוגוסט, 18:00).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר