לייף סטייל (צילום ורד רוזנפלד)
לייף סטייל (צילום ורד רוזנפלד)

ארוחה, הופעה וקניות: סיגל קליין במתחם בצלאל 7

האם זהו הבילוי המושלם? במתחם בצלאל 7 פועל בית הקפה הוותיק נוקטורנו, שבו גם חלל להופעות, ומעליו מפלס אופנה והום סטיילינג משובח

פורסם בתאריך: 2.7.17 09:45

היה לי קשה להחליט אם להתחיל בקיש בטטה וכוס קאווה בזמן שאני ממתינה להופעה של איציק פצצתי, תוך כדי שהאולם הקטן מתמלא אט-אט בצעירים וצעירות – יפים אחד-אחת, או להתחיל קומה אחת למעלה, במתחם הקרוי "First Floor".

 

ואם עדיין לא הבנתם, אז הייתי השבוע בבצלאל 7 – שם פועל בית הקפה הוותיק נוקטורנו, שהפך גם למקום להופעות, ומעליו קיים מפלס שכולו אופנה והום סטיילינג. המפלס, שמאכלס בוטיקים של מעצבי אופנה ישראליים, לצד אקססוריז ותכשיטים מקוריים, משלים למעשה את נוקטורנו כאחד ממוקדי התרבות האהובים בעיר.

לייף סטייל (צילום סיון נאור)

לייף סטייל (צילום: סיון נאור)

 

כשמוסיפים לכך את צירוף המילים "בוגרות בצלאל", כבר ברור לאן נפלה ההחלטה. נו, זו מהפתיח – קיש בטטה וקאווה או "First Floor". אז נכנסתי דרך קפה נוקטורנו ועליתי למפלס העליון, שם פגשתי קונספט ייחודי לירושלים ואף לישראל  –  שילוב של חדרי סטודיו של מעצבות ירושלמיות, כאלו שחולמות, ומייצרות עיצובים מיוחדים. שלושתן חיכו לי למעלה במטרה להלביש אותי. אפשר לסרב לפינוק שכזה? אולי, אבל ברור שלא סירבתי, ואם להודות על האמת, גם אחת מהן היתה מספיקה לצורך השכנוע.

המפלס העליון רחב ונקי לעיניים, ובו ארבעה חדרי סטודיו סגורים בהם פועלות מעצבת תיקי העור אורטל רייניש, מעצבות התכשיטים אפרת יפה נוף וג'ודית בלומפנפרוכט והמעצבת תמר מירסקי, בעלת המותג "נערה". כולן מביאות רוח חדשה ויצירתית שעדיין לא פגשתי. קוראים לזה מקוריות.

לייף סטייל (צילום ורד רוזנפלד)

לייף סטייל (צילום: ורד רוזנפלד)

 

לצד המעצבות מצאתי גם פינת משקפי שמש בסגנון וינטג', סניקרס בגווני פסטל ופריטים משלימים לעיצוב הבית, מקסימים ביותר, כולם נאספים בקפידה ממעצבים שונים בארץ.

הודעתי להן שאני לא לובשת שחור אלא רק צבעים של קיץ. ואז תהיתי איך תמיד אני יוצאת בהצהרות שנמסות בשנייה אחת כמו ארטיק שוקו-שוקו באוגוסט? כי יצאתי מאובזרת בשמלה שחורה חצי שקופה חצי מוזהבת. אז מספיק עם הצהרות.

 

כשמדברים על חווית בילוי למה בדיוק מתכוונים? האם חווית בילוי מושלמת משמעה שהלכה משכורת יוני? או שהכוונה לקנייה מושכלת בצד הנאה? חווית הבילוי במתחם נוקטורנו מתחילה בארוחה טובה בבית הקפה-מסעדה, דרך קניית אופנה ישראלית איכותית, ועד בילוי בערבי תרבות, מוזיקה, הרצאות, סדנאות ופאנלים הזורמים בין המפלסים השונים, כל אחד יבחר מה שהוא מעדיף.

לייף סטייל (צילום: פרטי)

 

בינתיים, בקומת הקפה העניינים התחממו והשולחנות הקטנים הפכו עמוסים במנות מהפס החלבי-צמחוני-טבעוני של המטבח. ארוחות בוקר, פסטות, מאפים וסלטים מרכיבים את התפריט של נוקטורנו, אחת מהמסעדות שיודעות איך לעשות את זה כבר 21 שנה. לאחר שהוחלט לסגור את מתחם המעצבים שפעל כאן, נעשו במתחם חילופי לוקיישן, כך שבקומה התחתונה מתקיים מדי ערב נוקטורנו לייב. הופעות חיות כמעט כל ערב, עם ליינים של הופעות מוזיקה, ריקודים, הרצאות על הבר, סטנד אפ, פואטרי סלאם וערבי קונספט.

בנוקטורנו תוכלו להתחכך, לצד סטודנטים ומרצים של בצלאל, גם בסופרים ועיתונאים, כמוני למשל. וכן באנשי עסקים ותיירים מחו"ל ומכל רחבי הארץ. אפילו התפריט מעוטר באיורים מקוריים של בוגרי בצלאל, עם מדור טבעוני מפותח במיוחד האהוב על הסטודנטים מהזן החדש. אז חוויית בילוי יש ובשפע – אתם תחליטו כמה לנצל אותה ואיך.

"נוקטורנו". בצלאל 7. טל' 050-3057582. www.nocturno.co.il.
"First Floor". א'-ה' 18:00-10:00, ו' 15:00-09:30. טל' 052-6627665.
www.facebook.com/firstfloorjlm.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר