עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)
עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

עו"ד ריול עדיקה: נלחמת למענכם כל הדרך להצלחה

אהבת אדם, מקצועיות חסרת פשרות ורצון לסייע בשיקומו של כל אדם שנקלע לצרה – אלו רק חלק מהערכים העומדים לנגד עיניה של עו"ד ריול עדיקה במלחמתה העיקשת למען השגת צדק ללקוחותיה. זקוקים לייצוג משפטי מעולה בתחום הנזיקין? הגעתם למקום הנכון

פורסם בתאריך: 11.9.19 14:28

עדכון אחרון: 11.1.21 00:00

 כבר מהשיחה הראשונה עם עו"ד ריול עדיקה ניתן להבחין באישיותה הממגנטת ובאנרגיות הסוחפות שלה. תכונות אלו, יחד עם הניסיון והידע הרב שצברה, מסירותה חסרת המעצורים ורצונה האמיתי והכן לסייע ללקוחותיה, אפשרו לה לרשום לזכותה שורת הצלחות מרשימה.

כמי שחלמה מגיל קטן להיות עורכת דין ולהילחם למען הצדק בסוגיות משפטיות שונות, שימשה עו"ד ריול עדיקה כקצינה בפרקליטות הצבאית, וסיימה תואר שני במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית. במהלך הלימודים ולאחריהם, עברה עו"ד ריול עדיקה כברת דרך הן כשכירה במשרד עורכי דין מוכר והן בשירות המדינה, לפני שהחליטה לצאת לדרך עצמאית. כך, הבינה, תוכל לממש את החלום שלשמו פנתה למקצוע ולסייע למי שזקוק לה ביותר, בעיקר מול מוסדות גדולים וחזקים כמו הביטוח הלאומי וחברות הביטוח.

עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

להיות עם הלקוחות ברגעים הקשים

עו"ד ריול עדיקה, אשר ניחנה בכישרון טבעי להעניק לפונים אליה הרגשה טובה ואוזן קשבת, מנתחת סוגיות משפטיות ומצבים לא פשוטים בכנות ובמקצועיות. היא לעולם לא תנסה לצייר בפני הלקוח תמונה שגויה או לתת לו תקוות שווא ותמיד תתנהל מולו בשקיפות. בכל מקרה ומקרה היא מקפידה להסביר ללקוחותיה את הסיטואציה בה הם נמצאים עד לפרטים הקטנים ביותר, ומפגינה חריצות והתלהבות ייחודית ביחס האישי אותו היא מפנה לכל לקוח.

"אני אוהבת אנשים ורוצה לסייע להם ברגעיהם הקשים" אומרת עו"ד ריול עדיקה, "ולצורך כך אני תמיד אמצא את הזמן לשוחח עם הלקוחות ולהסביר להם כל מה שצריך. אם יש משהו שמפריע לי זה שלקוחות מגיעים אליי אחרי חוויה לא נעימה במשרד אחר, שבו לא קיבלו את מלוא האינפורמציה המגיעה להם. אני לא מצפה מהלקוחות שלי להבין מושגים משפטיים, להיות מעורים בחוקים או לדעת מהן הזכויות המגיעות להם. בשביל זה הם מגיעים אליי. לכן, וכאן הבידול שלי, חשוב לי באמת לשבת עם כל לקוח, לתת הסבר מלא ומפורט על התיק, להיות איתם ברגעים הקשים, ויש הרבה כאלה".

השגת פיצויים הולמים על סבל פיזי ונפשי

התחום המשפטי העיקרי של עו"ד ריול עדיקה הוא תחום הנזיקין, הכולל תביעות נזקי גוף בעקבות תאונת דרכים או תאונת עבודה, רשלנות רפואית, תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח השונות ועוד. עבורה, ייצוג הלקוחות בשעתם הקשה ביותר והשגת הפיצויים המגיעים להם על הסבל הפיזי והנפשי אותו הם חווים – הם שליחות חיים.

כבעלת ניסיון רב בתחום הנזיקין, מודעת עו"ד ריול עדיקה לכוחות האיתנים מולם ניצבים לקוחותיה ולמלחמה העיקשת הנדרשת במרבית המקרים כדי להגיע לפתרון ראוי והוגן. על מנת להעניק ללקוחותיה את הייצוג הטוב ביותר, היא מקפידה ללמוד כל תיק לעומק ומכל בחינה אפשרית, נעזרת באנשי המקצוע ובמומחים הנדרשים, ולא שוכחת לרגע את כאבם של האנשים שעומדים מאחורי כל תיק.

"אנשים לא מודעים לאטימות של חברות הביטוח. אדם יכול לשלם פרמיה כל חייו ובסופו של דבר, כשיזדקק לכיסוי, יזרקו אותו לכלבים, לא יתייחסו או במקרה הטוב – יערימו אינספור קשיים. כשמגיע אליי לקוח אני עורכת לו תשאול יסודי במטרה לקבל ממנו את כל הפרטים. כל פרט שקשור לנסיבות שהביאו אותו אליי יוכל לעזור לי בבניית התיק ויאפשר לי לקבל תמונה כללית שבאמצעותה אוכל לבנות אסטרטגיה ייחודית המותאמת למקרה שלו וממקסמת את סיכויי ההצלחה".

את מקצועיותה, יושרתה ועקשנותה  של עו"ד ריול עדיקה לא מצליחים לערער גם המקרים המורכבים ביותר כיוון שטובת לקוחותיה עומדת לנגד עיניה לאורך כל הדרך. גם בתחומים נוספים בהם היא עוסקת, כגון: צוואות וצווי ירושה ועריכת ייפוי כוח מתמשך מגייסת עו"ד ריול עדיקה את מלוא יכולותיה וכישוריה. אין ספק שאם תזדקקו לה, היא תעמוד לצידכם לאורך כל הדרך ותילחם גם בשבילכם!

 

עו"ד ריול עדיקה

כתובת: דרך חברון 101, בית הנציב בניין B קומה 4, ירושלים

אתר www.rivalaw.co.il

נייד: 050-5777079

דוא”ל:  [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר