עורכי דין נזיקין בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏
עורכי דין נזיקין בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏

עורכי דין נזיקין בירושלים עבורכם

עורך דין נזיקין בירושלים יכולים למצות את זכויותיכם אל מול הנתבעים גורמי הנזק ברשלנות וכן אל מול גופים ממשלתיים והמוסד לביטוח לאומי

פורסם בתאריך: 1.6.20 15:35

עדכון אחרון: 2.12.23 23:00

תביעת נזיקין היא תביעה נגד אנשים או נגד גופים וארגונים (פרטיים, ציבוריים וממשלתיים) שנהגו ברשלנות או הפרו חובה חוקית וגרמו לנזק לתובע. התביעה יכולה להיות בגין נזקי גוף או נזקי רכוש שנגרמו לתובע. עורכי דין נזיקין בירושלים יכולים לייצג את התובע לו נגרם הנזק ויכול לייצג את הנתבע שגרם לנזק. בנוסף יש עורכי דין נזיקין בירושלים שעוסקים בתביעות אל מול גופים ממשלתיים כגון המוסד לביטוח לאומי, משרדים ממשלתיים ותביעות ביטוח.

רועי גולן ושות', משרד עורכי דין

משרדו של עו"ד ומגשר רועי גולן הוא משרד בוטיק, המתמחה, בין היתר, בנזיקין, חדלות פירעון, גבייה והוצאה לפועל. את מחלקת הנזיקין במשרד, מנהל עו"ד תומר ששון, העוסק בתחום הנזיקין, המקרקעין והביטוח על כל גווניו זה יותר מ-15 שנה. המשרד מעניק ייצוג במקרים של תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים, ועדות רפואיות, תאונות במרחב הציבורי, רשלנות רפואית, תביעות מכוח פוליסות ביטוח ועוד.

למשרד רועי גולן ושות' ידע רב בכל מה שקשור לדרכי הפעולה של חברות הביטוח. בעברו הוא ייצג חברות ביטוח, רשתות שיווק וחברות גדולות וחזקות, ובזכות עבודתו עם הגופים הגדולים הללו, הוא צבר ניסיון רב, מה שמהווה יתרון מוחלט ללקוחותיו, שזוכים לשירות אמין ומקצועי, תוך שיתופם המלא בכל שלבי התביעה.

"משרדנו חרת על דגלו את המטרה הנעלה ביותר, והיא – להשיג ללקוח את הפיצוי הגבוה ביותר", מסביר עו"ד גולן. "רק לאחרונה ייצגנו לקוחה שעברה תאונת דרכים וקיבלה מחברת ביטוח, בהסכם פשרה, פיצוי של 2.2 מיליון שקלים. הניסיון שצברנו בטיפול במאות תיקים מעניק ללקוחות שלנו יתרון משמעותי בתביעות מסוג זה. זה הערך המוסף שאנחנו מעניקים ללקוח".

עו"ד רועי גולן (צילום: שרון גבאי)

עו"ד רועי גולן (צילום: שרון גבאי)

לצידו של עורך הדין גולן עובד עורך הדין תומר ששון של ניסיון של 15 שנים בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית. עו"ד ששון היה בעברו עורך דין מטעם חברות ביטוח ושנים רבות משמש כעורך דין במשרדו של עורך הדין רועי גולן.

עו"ד גולן היה בעברו איש עסקים מצליח, שניהל חברות מסחריות גדולות במשק הישראלי בתחום הביטחון וכוח האדם, עד שהחליט לשנות כיוון ופנה ללימודי משפטים. לאחר שהתמחה במשרד עורכי דין גדול ובעל מוניטין בתל אביב, הוא הפך לבעליו של משרד עורכי דין עצמאי, המעניק ללקוחותיו ייצוג הולם, אמין, אישי, מקצועי ובגובה העיניים, ללא פשרות וקיצורי דרך, וזאת על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. המשרד מעניק שירות בתחומים נוספים: דיני משפחה, גירושים, צוואות, ירושות, אפוטרופסות, משפט פלילי, תעבורה ומשפט אזרחי ומסחרי.

משרד עורך דין רועי גולן – לשיחת ייעוץ התקשרו: ‏050-7996996‏

סניף מרכזי ירושלים: האומן 25 א.ת תלפיות, ירושלים

סניף מרכז: רח' נעמי שמר 7, בת-ים

לאתר: https://www.roigolanadv.co.il/about

לפייסבוק: https://www.facebook.com/roigolan.law/


עו"ד ונוטריון ריול עדיקה | נזיקין וייפוי כוח מתמשך

קרה לכם נזק גוף בתאונה? תאונת דרכים? תאונת עבודה? תאונה ברחוב? עו"ד ונוטריון ריול עדיקה בעלת ניסיון של שנים, אנושיות ומקצועיות – היא האדם למיצוי מה שמגיע לכם. ריול שמה לעצמה למטרה לעזור לאנשים, לסייע להם לקום ולהתרומם מהמצב העגום והקשה אליו נקלעו עקב תאונה ולנהל מלחמה עיקשת כנגד הבירוקרטיה. ריול יודעת להתאים אסטרטגיה לכל לקוח ולקוח תוך אנושיות, אמפתיה והכי חשוב – במקצועיות רמה, על מנת להביא לתוצאה אופטימלית בהתאם לנסיבות האישיות של כל לקוח ולקוח.

"תביעת נזיקין – נזקי גוף" אומרת עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, "היא תביעה שבה אדם ניזוק בגופו. המקרים הנפוצים ביותר הם נזקי גוף בעקבות תאונות דרכים, אך קיימים מקרים נוספים ומגוונים אחרים, למשל תאונת עבודה או תאונה שקרתה עקב רשלנות. המקרה הקלאסי הוא רשלנות רפואית, למשל במהלך ניתוח, במהלך לידה, אך גם רשלנות מסוג אחר, כגון רשלנות עירייה, אם הלכת על מדרכה שבורה ורעועה ברחוב ונפלת. התביעה לרוב היא נגד חברות הביטוח וכמו כן עוסקת גם בתביעות למיצוי זכויות כנגד הביטוח הלאומי, תביעות נפגעי פעולות איבה וביטוחים פרטיים. בתיקים שאני מנהלת – נכנסת לתמונה ומעניקה למי שנפגעו, ליוויי וייעוץ משפטי בכל ההתנהלות מול חברות הביטוח או הביטוח הלאומי משלב פתיחת התיק ועד לסיום התיק – כאשר על פי רוב מסתיימים התיקים בכספי פיצויים/גמלה שמושגים ללקוחותיי".

עו"ד ריול עדיקה | צילום: אינגה Q ELITE BEAUTY

עו"ד ריול עדיקה | צילום: אינגה Q ELITE BEAUTY

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה רואה בנושא סוג של שליחות. כבעלת ניסיון ומקצועיות בתביעות נזיקין זה שנים רבות, היא יודעת שהלקוחות שלה זקוקים לה. לריול ניסיון עשיר בעבר גם במגזר הפרטי וגם במגזר הציבורי, מה שמקנה לה ראיה מרחבית וידע עצום כמי שהייתה פרקליטה משני צידי המתרס.

"המהות של העבודה שלי היא לעזור לאנשים. כל מקרה הוא סיפור חיים שבו תאונה פגעה לאדם בחייו ושינתה אותם. קשה לי כעורכת דין לראות אנשים נלחמים לבדם על הזכויות המגיעות להם, כאשר לרוב הם לא מצליחים למצות אותן ולקבל את המגיע להם, וכאן אני נכנסת לתמונה. אני מלווה ליווי צמוד את לקוחותיי, לומדת את התיק מכל בחינה אפשרית, מעניקה ללקוחות ייעוץ משפטי ומסתכלת עליהם בגובה העיניים, תוך הגינות ויושרה מרבית. כל תיק ותיק מנותח בהתאם לנסיבות האישיות של כל לקוח ולקוח שאני מייצגת, ובזכות הכלים המשפטיים שברשותי, אני בוחרת אסטרטגיה מתאימה על מנת להשיג תוצאה אופטימלית ומקסימלית".

"חברות הביטוח פועלות בשיטת מצליח. למרות שאדם שילם פרמיה ביטוחית במהלך שנות חיים, חברות הביטוח לא ממהרות לשלם את הכסף בזמן תאונה. אנשים שנפגעו בתאונה, יכולת הפרנסה שלהם נפגעה, וכל החיים שלהם השתנו בעקבות התאונה שקרתה ביום בהיר אחד. אף אחד לא מבקש להיפצע או להיות נכה. התפקיד שלי בכוח, עם ניסיון של למעלה מעשור, הוא להילחם עבור לקוחותיי ולתת להם שקט נפשי ללכת ולטפל בעצמם ובנזק הגוף שקרה להם, מבלי להתעסק בבירוקרטיה ובשיטות ההתשה של גופי הענק. מכל מקום, חשוב לי להדגיש כי כאשר בוחרים עורך דין, רצוי לפנות למי שמהוקצע בתחום הספציפי של נזקי גוף מאחר שזו תורה שלמה, מורכבת ומסועפת, אותה אני חיה ונושמת מדי יום ביומו". עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, בוגרת תואר שני מהאוניברסיטה העברית, קצינה לשעבר בפרקליטות הצבאית והיא כאן בכדי לעזור לכם.

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, יו"ר ועדת רשלנות רפואית ומרכזת נפגעי איבה בוועדת ביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין במחוז ירושלים

כתובת: דרך חברון 101, בית הנציב בניין B קומה 4, ירושלים

אתר: www.rivalaw.co.il

טלפון: 02-6507770, פקס: 02-6507771

דוא”ל: [email protected]

לפייסבוק לחצו כאן

לאינסטגרם לחצו כאן


משרד עורכי-הדין זרחי-יידוב

מאז הקמתו פועל משרד עורכי-הדין זרחי-יידוב להגשה וניהול תביעות בתחומי הנזיקין והביטוח, ביטוח לאומי, תביעות ביטוח – פוליסות אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות וכו', תביעות נגד משרד הביטחון, תביעות עקב תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות במרחב הציבורי והפרטי, רשלנות רפואית ומקצועית ועוד. עוה"ד זרחי ויידוב, שייצגו בעבר חברות ביטוח, חברות קבלניות, עיריות ורשויות מקומיות, רשתות שיווק, בתי חולים וכיוצ"ב גופים גדולים וחזקים, עברו מאז לצד השני של המתרס.

משרד עו"ד זרחי-יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

משרד עו"ד זרחי-יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

זרחי ויידוב נעזרים ביתרון העצום שרכשו מהיכרותם הקרובה וארוכת השנים את חברות הביטוח והנתבעים ורותמים את הידע, המומחיות והניסיון שצברו לטובת כלל הציבור וה"אזרח הפשוט" כדי לתת שירות ולהעניק סיוע לנפגעי תאונות ונפגעים בגוף ונפש, ולהילחם עבורם בהתמודדותם הלא הפשוטה מול המוסדות והגופים החזקים במדינה ובמשק.

"מגיעים אלינו לקוחות רבים שניסו לפעול באופן עצמאי ולא מבינים מה המשמעות של התמודדות עם חברת ביטוח או גופים אחרים וחזקים מאוד, וגם אין להם את הידע והכלים לכך. מצער לגלות, שוב ושוב, נפגעים רבים שבתמימותם סבורים שמדובר בעניין "פשוט" שהם יכולים לבצע לבד ולא יודעים שעלול להיגרם להם נזק גדול שיכול להגיע לעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ויותר. בתביעות למימוש זכויות מול המוסד לביטוח הלאומי למשל, במקרים רבים אנשים לא מפרטים את כל הפגיעות ולא יודעים את החשיבות שיש למילוי הטפסים הדרושים בצורה נכונה, מלאה ומדויקת. זה יכול להסתכם בקבלת פיצוי לא הולם ומופחת במקרה ה"טוב", אך במקרה הפחות טוב – זה גם יכול להביא לדחיית התביעה כולה.

משרד עורכי הדין זרחי -יידוב ילווה אתכם מ-א' ועד ת' בכל השלבים של הטיפול בתביעה, מרגע יצירת הקשר ועד לסיום התיק, החל מלמלא טפסים ועד להופעה בועדות ועררים או ערעורים, כיצד לפעול נכון ואלו פעולות לעשות, או לא לעשות, במטרה לקבל את התשלום והפיצוי המקסימליים.

זרחי ויידוב מאמינים בטיפול מקצועי ויסודי תוך תשומת לב מלאה לכל פרטי התיק והשאלות המשפטיות שעולות ממנו. לצד זאת, הם דוגלים במתן יחס אישי ובשיתוף מלא של הלקוח בשלבי התביעה: "אנחנו תמיד מדברים עם הלקוחות ומסבירים להם על התהליך והשלבים, והכל בגובה העיניים ובשקיפות מלאה. חשוב לנו מאד הקשר השוטף עם הלקוח, שיהיה מעודכן ובעניינים לגבי מה קורה ומה הולך לקרות. חשוב לנו גם שהלקוח תמיד יבין מה קורה בתביעה שלו, את השיקולים השונים שצריך להביא בחשבון ושקבלת ההחלטות בכל תיק תעשה בשיתוף עימו וכל זאת על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, וחשוב לא פחות מכך – שיהיה לנו עוד לקוח מרוצה, מכל הבחינות".

לשיחת ייעוץ התקשרו עם זרחי- יידוב משרד עורכי דין >>>

02-6236333 משרד

0544-810614 ירון

0544-956536 אבי

דוא"ל: [email protected]

אתר אינטרנט:  https://www.yeza-law.com/


 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר