עו"ד לימור בן חמו (צילום: יובל בן חמו)
עו"ד לימור בן חמו (צילום: יובל בן חמו)

עו"ד לימור בן חמו: ייצוג עורך דין לתאונות דרכים בירושלים

מכל הלב ללקוח, ובכל הכוח כלפי חברת הביטוח - זה המוטו של עו"ד לימור בן חמו, שמתמחה בדיני נזיקין ובתביעות חברות הביטוח במקרים של ייצוג עורך דין לתאונות דרכים בירושלים

פורסם בתאריך: 23.9.19 16:52

אם חלילה נפגעתם בתאונת דרכים, סביר להניח כי בין שלל הבדיקות הרפואיות אתם מוצפים בדרישות ובמסמכים של חברת הביטוח. אם אתם לא יודעים מהיכן להתחיל, והפיצוי הכספי המיוחל מחברת הביטוח לא נראה באופק כדאי שתכירו את עוה"ד לימור בן חמו, הבעלים של משרד עורכי דין בוטיק במרכז העיר ירושלים שמתמחה בדיני נזיקין. המומחיות של בן חמו היא תביעות נגד חברות ביטוח. עד היום היא הצליחה להוציא מהן פיצויים בסכום כולל של מיליוני שקלים ללקוחותיה. אבל אם תשאלו אותה מה עושה את ההבדל בין עו"ד טוב לעו"ד מצויין, התשובה נעוצה ביחס האישי ובטיפול המותאם עבור כל לקוח. "אחד הדברים החשובים ביותר עבורי הוא להסתכל ללקוח בעיניים, להבין את הצרכים והרצונות שלו, ולנהל את התיק יחד איתו, יד ביד, בגובה העיניים ובאופן שיביא למיקסום הפיצוי הכספי מחברות הביטוח", היא מדגישה. "חשוב לי לספק תמיכה ללקוח דווקא בזמן שהוא רגיש עבורם והכאוס הוא גדול, וכמובן להיות זמינה עבורו בכל עת".

לימור בן חמו (צילום: יובל בן חמו)

עו"ד לימור בן חמו (צילום: יובל בן חמו)

לבן חמו, שמתמחה בייצוג עורך דין לתאונות דרכים בירושלים, תואר ראשון (אוניברסיטת בר אילן) ושני (אוניברסיטת חיפה) במשפטים עם התמחות ברפואה ובריאות. היא מסייעת  ללקוחות במקרים של נזקי גוף: תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, ביטוח תאונות אישיות לתלמידים וחבויות, נפגעי פעולות איבה ותביעות מול קצין התגמולים. את דרכה המקצועית החלה במשרד עורכי דין ירושלמי שמתמחה בנזיקין ולפני מספר שנים יצאה לדרך עצמאית. היום, כשמאחוריה קילומטראז' של 13 שנות ניסיון, בן חמו יודעת להצביע על מה שדרוש כדי להגיע להישגים משמעותיים ומיקסום הפיצויים הכספיים בתביעות נגד חברות הביטוח. "יש צורך בטיפול אסרטיבי, לא מתפשר ומהיר", היא מסבירה.

תחום דיני הנזיקין עוסק במצבים שבהם נגרם נזק לאדם, לגופו או לרכושו והוא זכאי לקבל על כך פיצוי. "כיוון שמדובר בתחום משפטי רגיש, שכולל בתוכו גם סוגיות אישיות ובריאותיות, אני מלווה את הלקוחות צעד אחר צעד בוועדות הרפואיות ובערכאות המשפטיות. כשאני מטפלת בתיק מתחילתו ועד סופו אני מכירה אותו על כל המורכבויות שיש בו וברזולוציות הכי מדויקות. לקוח שמתקשר זוכה למענה מיידי ולפתרון בעיות ON LINE. אין אצלי מצב שבו לקוח לא נענה לפנייה או שאינו מודע לשלבי התיק ולהתפתחותו", היא מדגישה.

"הידע המשפטי אותו צברתי באמצעות ניסיון רב שנים מאפשר לי לסייע ללקוחות ולהשיג את הפיצויים המרביים שמגיעים, גם במצבים המורכבים ביותר. באופן שוטף אני מקפידה להמשיך ולהשתתף בהשתלמויות של לשכת עורכי הדין ושל האוניברסיטאות השונות בתחומי עיסוקי. קריאת פסיקה והתעדכנות בחקיקה ובמצב המשפטי בעיניי הם חובה". בנוסף, מתמחה בן חמו גם בעריכת ייפוי כוח מתמשך וצוואות. יפוי כוח מתמשך הוא "כלי" משפטי חדש בו נעשה שימוש לאחרונה, ומאפשר לאדם לקבוע מה ייעשה בענייניו האישיים, הרכושיים והרפואיים כאשר הוא לא יהיה מסוגל עוד לקבל החלטות, אם מחמת פגיעה קוגניטיבית או מכל סיבה אחרת.

כתובת: רחוב הלל 24, קומה 4, ירושלים

טלפון: 02-6272018

נייד: 050-8922908

אימייל: [email protected]

לאתר: www.lbh-law.com


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אופירה

    כלקוחה שלה, חייבת לציין שהיא תותחית על !
    נלחמת בכל זירה מול כרישים ויוצאת גדולה !!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר