אילוסטרציה עריכת דין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה עריכת דין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

השתלמות יוקרתית לעורכי דין בדיני גירושין בירושלים

עו"ד ריקי אופק אבן צור בעלת משרד עורכי דין, בשיתוף המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט, מזמינה עורכי דין מכל התחומים להשתלמות אקדמית יוקרתית. ההשתלמות נועדה להרחיב את הידע המקצועי בתחום דיני גירושין וללמוד מהמרצים הטובים ביותר. ההרשמה בעיצומה

פורסם בתאריך: 24.11.19 11:32

עורכי דין, מתעניינים בדיני משפחה? מעוניינים להרחיב את הידע המקצועי בתחום דיני גירושין? מוזמנים להירשם להשתלמות אקדמית יוקרתית בדיני גירושין בירושלים בהשתתפות מרצים מהשורה הראשונה בתחום. מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל.

לראשונה בירושלים תיערך בעיר הבירה השתלמות מקצועית לאורך 7 מפגשים. המפגש הראשון יתקיים כבר בתחילת חודש דצמבר, בתאריך 5.12.19 ויעסוק בתחומי דיני המשפחה והגירושין. ההשתלמות היא פרי שיתוף פעולה פורה בין עו"ד ריקי אופק אבן צורב עלת משרד עורכי דין, ובחסות המרכז האקדמי לשערי מדע ומשפט."מדובר בהשתלמות יחידה מסוגה המהווה סנונית ראשונה ואני בטוחה שלא אחרונה, בכל הנוגע להשתלמויות וכנסים של עורכי דין מירושלים והסביבה", מצהירה עו"ד אבן צור, "עד כה נאלצו עורכי דין פרטיים ועצמאיים להשתלם בתחומם בכנסים שהתקיימו ברובם במרכז הארץ. אומנם גם אלה מבורכים, אבל הערך המוסף הזה היה חסר בנוף הירושלמי ואני שמחה וגאה לבשר שבפעם הראשונה הצלחנו להביא את היוקרה לעיר".

עו"ד ריקי אופק (צילום: פול סגל)

עו"ד ריקי אופק (צילום: פול סגל)

בשביל עו"ד אבן צור מדובר בחלום שהתגשם. כבעלת משרד עורכי דין עם ותק של עשרות שנים בתחום דיני המשפחה והגירושין היא רצתה וביקשה ללמוד כל הזמן כיצד להתמקצע עוד יותר בתחום. כדי לעשות זאת היא נאלצה, כמו עורכי דין רבים מירושלים והסביבה, להרחיק עד אזור המרכז בו התקיימו מרבית הכנסים וההשתלמויות עבור ציבור עורכי הדין. הצורך לקיים השתלמות יוקרתית שכזו מחוץ לגבולות גוש דן עלה לא פעם מהשטח, אך עד כה אף אחד לא הצליח להרים את הכפפה. לפחות לא עד שגמלה בלבה של עו"ד אבן צור ההחלטה להיענות לאתגר. "אני טיפוס שאוהב אתגרים וגם ללמוד ולהתמקצע כל הזמן", אומרת עו"ד אבן צור. "שילוב של שתי התכונות הללו יחד הביאו אותי ליזום את ההשתלמות הראשונה בירושלים עבור עורכי הדין. לשמחתי המרכז האקדמי לשערי מדע ומשפט פרס עלינו את חסותו ויחד הצלחנו להביא את הבשורה המשמחת. חשוב לי להדגיש שאני לא מתחרה בלשכת עורכי הדין, אבל כן שמחה על כך שביוזמה פרטית יצרנו השתלמות יחידה מסוגה, יוקרתית ובהשתתפות מרצים מהשורה הראשונה".

השתלמות דיני משפחה (עיצוב: פרסום אופיר שפיגל)

השתלמות דיני משפחה (עיצוב: פרסום אופיר שפיגל)

מדובר, כאמור, בהשתלמות חוזרת בעלת 7 מפגשים. כל מפגש יעסוק במבט אקדמי בנושא אחר, אם בדיני משפחה, פירוק חברות מסחריות, רשלנות רפואית וכן הלאה. המפגש הראשון, שיתקיים ב-5.12.19 בנושא דיני גירושין וענייני משפחה, יעניק כלים מתחום דיני הגירושין לכלל עורכי הדין לדיני משפחה מתחילים וותיקים, במטרה להרחיב ולהעמיק את הידע בתחום על היבטיו השונים. בהשתלמות זו ייקחו חלק מיטב המרצים הבכירים בתחום, בהם: פרופ' אביעד הכהן נשיא המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט; השופט מנחם הכהן סגן נשיא בדימוס בתי משפט לענייני משפחה מחוז ירושלים; הרב מרדכי רלב"ג ראש אבות בתי דין הרבניים; הרב מאיר כהנא אב בית הדין האזורי אשקלון; השופטת תמר רפפורט-בזק מבית המשפט המחוזי בירושלים; השופט משה יאיר-דרורי סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים בדימוס; פרופ' אליקים רובינשטיין שופט עליון בדימוס; השופט פליקס גורודצקי מבית משפט למשפחה בירושלים; פרופ' איילת בלכר-פריגת דיקנית בית הספר למשפטים במרכז האקדמי למדע ומשפט, וכן מרצים נוספים.

ההשתלמות תתקיים בהנחייתה של עו"ד ריקי אופק אבן צור (L.L.M), ששימשה בעבר בין היתר כבאה כוחו של היועץ המשפטי לממשלה, ראש אגף הכונס הרשמי לענייני ירושה ואפוטרופוס כללי וכיו"ר ועדת ערעור בתחום המשפט במוסד לביטוח לאומי. לפני כ-16 שנה היא יצאה לדרך עצמאית ופתחה משרד המתמחה בפירוקי חברות ובענייני משפחה העוסק בכל הקשור לגירושין, מזונות, ירושות, הוצאת ילדים בסיכון מהבית ועוד."ההשתלמות נוגעת לכל עורך דין או משפטן שיש לו נגיעה בתחום דיני המשפחה ותעסוק בתכנים מגוונים, החל מהתמודדות עם מצבים מסובכים בבית המשפט, תקדימים משפטיים, ערכאות משפטיות, חלוקת רכוש, מזונות, הליכים בבתי הדין הרבניים, גירושין בעשירון העליון, כתיבת הסכמים וכלים להתנהלות נכונה באולם המשפט", מסבירה עו"ד אבן צור. "כמו כן יתקיימו קבוצות דיון, פאנל שיהיה פתוח לשאלות לגבי תיקים שמתנהלים כעת, שאלות ותשובות בוובינרים שיתקיימו לפני כל מפגש, כיבוד מפנק כיד המלך, הופעה מדהימה ולבסוף קבלת תעודות במעמד פרופ' אליקים רובינשטיין. הדגש הוא שאירוע שכזה לא יהיה חד פעמי, אלא יהפוך את ההשתלמות לבית עבור עורכי הדין והמשפטנים. לתת להם את מה שהם לא קיבלו בשום אוניברסיטה, ללוות אותם גם אחרי ההשתלמות ולהעניק להם משהו אחר, ייחודי ויוצא מן הכלל".

לנרשמים בהרשמה מוקדמת תינתן הנחה ייחודית. יש לציין כי לאור הביקוש הרב מספר המקומות מוגבל ולכן מומלץ למהר ולהירשם.

 

לפרטים נוספים ולהרשמה מוזמנים ללחוץ על הקישור

ניתן ליצןר קשר עם עו"ד ריקי אופק אבן צור בטלפון: 02-5770095 / 050-4212393

לדף הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר