עורכי דין לתעבורה בירושלים (צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לתעבורה בירושלים (צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לתעבורה בירושלים

מחפש ייעוץ אישי ומקצועי של עורך דין לתעבורה בירושלים? המומחים בתחום יעזרו לכם להתמודד עם דו"ח מהירות מופרזת, נהיגת רכב בשכרות, פסילת רישוי ופיצוי לנפגעי תאונות דרכים

פורסם בתאריך: 4.7.20 15:45

נהיגה בשכרות, נקודות לפסילה, קנסות ודוחות, בעיות במשרד הרישוי, תו נכה, מצלמות – קשה להתמודד מול כל אלה לבד. ריכזנו עבורכם עורכי דין לתעבורה בירושלים שיעזרו לכם להציל את רשיון הנהיגה.


משרד עורך דין ראובן לרנר ושות'

משרד עורך דין ראובן לרנר ושות' מתמחה ומייצג תיקים רבים בנושאים של דיני תעבורה, תאונות דרכים ועבירות תנועה. כמו כן המשרד מתמחה במגוון ענפי המשפט – המשפט הפלילי ועבירות צווארון לבן. בנוסף, ישנה מחלקה נוספת בתחום המשפט המסחרי, עריכת חוזים והסכמים ועסקאות נדל"ן. עו"ד לרנר בעל תואר ראשון במשפטים ולקראת סיום תואר שני במשפטים במסלול הפלילי באוניברסיטה העברית בירושלים, הקים את המשרד מתוך רצון לתת שירות מקצועי, ישר, עם התוצאות הכי טובות עבור לקוחות המשרד. תחת שירותי המשרד תוכלו למצוא ייצוג תיקים קטנים וגדולים בכל הקשור לתאונות דרכים, פסילת רישיון, נהיגה בשכרות, דו"חות, ייצוג נאשמים ועוד. מטרתו של עו"ד לרנר בראש ובראשונה היא הפחתת העונש למינימום האפשרי וזאת על ידי כישוריו המקצועיים והידע הרב שצבר בתחום.
"האני מאמין של המשרד זה לא להתפשר, להסתכל על הלקוח כאילו אני נמצא במצבו ולפעול בייצוגיות, מקצועיות, ויעילות ולהביא את התוצאות הטובות ביותר עבורו", משתף עו"ד לרנר.

עו"ד ראובן לרנר (צילום: מיטל לרנר)

עו"ד ראובן לרנר (צילום: מיטל לרנר)

עו"ד לרנר שכבר טיפל בעשרות תיקים הכוללים עבירות תנועה מהחמורות ביותר ועד הקטנות. החל מנהיגה בשכירות ועד לדו"ח תנועה שצברו קנסות וחובות גדולים. "כאשר אדם ניצב בפני סיטואציה כזאת של עבירה תנועה משמעותית הוא חייב להיערך בהתאם וזה אומר לקחת איש מקצוע שמכיר את החוק על בוריו, בלי היסוס ועם הרבה תעוזה, נחישות ומקצועיות. אחרת זה יכול לגרום ללא מעט עוגמת נפש שיכולה להביא גם לתוצאות כלכליות קשות" מספר עו"ד לרנר. 

עו"ד לרנר מציג כמה דוגמאות ותיקים בהם טיפל ומסר תוצאות מיטביות עבור הלקוחות "המשרד שלנו ייצג תיק של נהיגה בשכרות, מדובר בנהג שהואשם ששתה כמעט פי שתיים מעל המותר, אחרי שלמדנו את התיק הגענו להסדר של תיקון כתב האישום של נהיגה תחת השפעת אלכוהול ולהסדר ולעונש מקל מאוד בעבירת נהיגה בשכרות של – שלושה חודשי פסילה בלבד" בנוסף, טיפלנו בכתב אישום של נהג שהואשם שעבר באור אדום וגרם לתאונת דרכים עם נפגעים, לאחר שטופל על ידי המשרד הגענו להסדר של תיקון כתב אישום – מאור אדום לעבירה של סטיה מנתיב- עבירה הרבה יותר מקלה והנאשם קיבל קנס קטן ושלילה של חודש וחצי בלבד". מסכם עו"ד לרנר את פעילות המשרד וייצוג התיקים שמגיעים למשרד.

 

לייעוץ וקביעת פגישה >>>

כתובת: שמואל הנגיד 27, ירושלים

טלפון: 050-473455502-6361077

מייל: [email protected]

לאתר: עו"ד ראובן לרנר


עורך דין ומגשר רועי גולן 

"בשנים האחרונות בתי המשפט בארץ מחמירים בכל הקשור לעבירות תעבורה והעונשים על עבירות קלות כחמורות יכולים להגיע אף למאסר ושלילה ארוכה, לכן מומלץ ללקוח לא לנהל את התיק ללא ייצוג, חשוב לקחת עורך דין מומחה בתחום על מנת להביא את התוצאות הטובות ביותר ולא לקחת סיכון מיותר", משתף עורך דין ומגשר רועי גולן בעל משרד בוטיק המתמחה בעבירות תעבורה על כל סוגיהן, החל מנהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, מהירות מופרזת, עבירות תנועה וקנסות, נהיגה בזמן פסילה, ועד למעורבות בתאונות דרכים חמורות.

עו"ד ומגשר רועי גולן (צילום: שחר זינו)

עו"ד ומגשר רועי גולן (צילום: שחר זינו)

משרד עורך דין גולן מתמחה גם בין השאר במשפט הפלילי, בדיני משפחה ומעניק ייצוג מקצועי ובגובה העיניים לכל לקוחותיו. "בעבירות תעבורה תפקיד עורך הדין חשוב, הוא חייב לנתח את התיק באופן מעמיק ולעבוד קשה על מנת להגיע ולהבין את כל החומר הראייתי שעל בסיסו הואשם הלקוח, כל כשל קטן יכול להביא לזיכוי הנאשם- או להפחתת דרמטית בעונש". משרד עורך דין רועי גולן מייצג את לקוחותיו בבתי משפט לתעבורה בכל רחבי הארץ ופועל ימים כלילות להביא להצלחת התיקים "מגיעים אלינו לא מעט תיקים בנושא של עבירות תעבורה, למשל ייצגנו לאחרונה  נהג חדש שנתפס במהירות של 178 קמ"ש, התביעה דרשה שלילת רישיון במיידי למשך שנתיים. לאחר בחינה מעמיקה של התיק וגיבוש אסטרטגיה הצלחנו לסגור את התיק על תנאי וללא שלילה. מקרה נוסף שהגיע למשרדינו של נהג שנעצר בעת נהיגה ובבדיקת שתן גילו כי נהג תחת השפעת סמים קשים. גם במקרה הזה הצלחנו לסגור עסקת טיעון של שלושה חודשי שלילה בלבד". הרזומה של עו"ד גולן כאיש עסקים שניהל תחת כנפיו אלפי עובדים, התמחותו במשרד עורכי דין גדול בתל אביב והיכולת שלו לנתח ולשים לב לפרטים הקטנים ביותר תורמים לנקודת המבט הרחבה והיכולת שלו לנהל תיקים קטנים עד גדולים ולייצג את הלקוחות באופן מקצועי עם עמידה חזקה ואסרטיבית אל מול כל הגורמים הרלוונטיים.

כל התיקים המיוצגים על ידי המשרד מטופלים באופן אישי על ידי עו"ד גולן ובעזרת צוות משפטי מקצועי שעובר על התיקים ובוחן אותם לעומקם בכל שלב ושלב עד לסגירת התיק באופן המקצועי והטוב ביותר ללקוח.

משרד עורך דין רועי גולן – לשיחת ייעוץ התקשרו:
‏050-7996996‏
כתובת: האומן 25 א.ת תלפיות ירושלים

לפייסבוק: https://www.facebook.com/roigolan.law/

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר