מסעדת ואלרו, אביב משה (צילומים: רן בירן, טל מאייר)
מסעדת ואלרו, אביב משה (צילומים: רן בירן, טל מאייר)

12 מנות של שף אביב משה: ואלרו – מסעדה חדשה בשוק

מסעדה כשרה חדשה נפתחה בשוק מחנה יהודה- "ואלרו". על התפריט בסגנון הים תיכוני חתום השף הירושלמי לשעבר אביב משה: "השוק הירושלמי בעיני זה אחד המקומות הקסומים שיש"

פורסם בתאריך: 12.11.17 10:50

"מסה" הירושלמית? בשבוע שעבר נפתחה בשוק מחנה יהודה – בלב מתחם הבילויים באזור – רחוב אגריפס 80 פינת בית יעקב, מסעדה חדשה וכשרה – "ואלרו" בבעלות אתי וירון ישפה. על התפריט המצומצם והמהודק – 12 מנות, בסגנון ים תיכוני עם נגיעות אסייתיות, חתום השף הירושלמי לשעבר אביב משה.

"השוק הירושלמי בעיני זה אחד המקומות הכי הקסומים שיש", מספר משה בשיחה עם "כל העיר". "יש במקום הזה המון אווירה ויהיו ערבי קונספט עם די.ג'יי. התפריט יחסית לא גדול וכולל בערך 12 מנות, שבהמשך צפויות להשתנות".

בין המנות במסעדה – טרטר סלמון (58 שקל), כבד אווז (86 שקל), ריזוטו ראגו פטריות (62 שקל), פילה לברק (118 שקל) וסלמון מקורמל (116 שקל), המבורגר אנטריקוט (82 שקל) ועוד.

מסעדת ואלרו של השף אביב משה - מנת פילה עגל, רביולי סוכריות, שום, קרם סלרי, ציר מרלו (צילום: אפיק גבאי)

מנת פילה עגל, רביולי סוכריות, שום, קרם סלרי, ציר מרלו (צילום: אפיק גבאי)

 



 

המסעדה ממוקמת לא רחוק מ"מחניודה" ו"יודל'ה" של שף אסף גרניט ושף אורי נבון. היא אמורה להתחרות בהן?

"היא לא אמורה להתחרות במסעדות אחרות או להתבלט מעל פני כולם. יש שם מסעדות מצוינות שזה ג'קו סטריט, מחניודה, ויודל'ה שאלו מקומות מצוינים של אוכל ובילוי, מהטובים שיש בירושלים. היא פשוט תהיה עוד אחת. אין עניין, רצון או מגמה שקשורה לתחרות. אתי וירון ישפה, אלו שני חברה צעירים מאוד שהחלום שלהם היה להקים בר מסעדה ותפקידי בכוח היה לייעץ על התפריט. אני אוהב אנשים שמונעים מתוך רצון. זה סוג של הגשמת חלום בשבילם".

אביב משה (צילום: טל מאייר)

שף אביב משה (צילום: טל מאייר)

מה הקהל הירושלמי הכי אוהב לאכול?

"הכל. קהל ירושלמי הוא קהל התפתח ביחד תרבות הקולינריה בכל הארץ. אני חושב שהקהל הירושלמי אנין טעם, שאוהב לבלות ולשתות. גם בתקופות שאני גרתי בירושלים".

משה גדל בקטמונים וכיום הוא מתגורר בתל אביב, ל"כל העיר" הוא מספר כי הוא מקפיד לבקר את משפחתו אחת לשבועיים. "שאמא שלי לא תקרא את זה", הוא צוחק, "אבל אני משתדל לבקר כמה שיותר, די עמוס בעבודות – אחת לשבועיים מגיע להורים, זה חשוב מאוד".

 

מה אתה אוהב בירושלים?

"את בית"ר ירושלים כמובן, ואת כל ירושלים. פעם ירושלמי תמיד ירושלמי".

 



מסעדת ואלרו (צילום: רן בירן)

(צילום: רן בירן)


מה ההבדל בין הקהל הירושלמי לקהל התל אביבי?

"לא יודע להצביע על זה. בתל אביב מבלים המון ירושלמים, ובירושלים מבלים הרבה תל אביבים. לא חושב שיש הבדל היום. מאז שיש את כל תכניות הבישול ושאנשים נוסעים לחו"ל, ותרבות האוכל עלתה, לא חושב שיש הבדל. אני חושב שכולם מעריכים בישול, כל מי שאוהב אוכל, זה לא משנה איפה הוא גר ואיפה הוא נולד".

 


מסעדת ואלרו (צילום: רן בירן)

(צילום: רן בירן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר