עו"ד בועז גרוק (צילום: יגאל דוד חכמון)
עו"ד בועז גרוק (צילום: יגאל דוד חכמון)

בועז גורק משרד עורכי דין מומחה לדיני משפחה

"חשוב לי מאוד שמי שפונה אלי יקבל את היחס האישי שלי וכמובן את הידע המקצועי המבוסס על עשרות שנות ניסיון בתחום המשפחה. תהליך הגירושים גובה מחיר נפשי יקר ולכן חשוב לי ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהיות עבורו כתף תומכת", אומר בועז גורק, משרד עורכי דין מומחה לדיני משפחה

פורסם בתאריך: 23.12.19 16:22

עורך הדין בועז גורק הוא מומחה בתחום דיני המשפחה ועוסק בו מזה 23 שנים, כאשר ב-15 השנים האחרונות הוא מנהל משרד מצליח במודיעין ומעניק שירותים לתושבי העיר והאזור. כיום הוא נחשב לאחד מעורכי הדין העסוקים ביותר בעיר – וכאשר הוא נשאל לגבי סוד ההצלחה של משרדו, מסביר בועז כי הדבר החשוב ביותר מבחינתו הוא לעסוק לא רק במשפטים, אלא גם באנשים. לכן הוא מקפיד עד היום להעניק לכל לקוח שירות אישי ודואג להכירו לעומק.

עו"ד גורק מתמחה בכל ענייני המשפחה – גירושים, מזונות, משמורת, חלוקת רכוש וגישור. הוא מסביר כי  כיום כל זוג אשר מחליט לעבור תהליך של גירושים חייב על פי חוק לפנות קודם כל להליך של גישור, ורק לאחר מכן לפנות לבית המשפט במידה והניסיון לא צלח. הוא מספר כי בתור עורך דין עליו קודם כל להתאים את התהליך עבור הלקוחות שפונים אליו: "הליך של גישור הוא הליך במסגרתו שני בני הזוג פונים אלי על מנת שאסייע להם להגיע להסכמה הטובה ביותר עבור שניהם. בתור מגשר, אני דואג לכך ששני הצדדים יקבלו את המענה האופטימלי ביותר לצרכיהם. אני תמיד שמח כאשר זוג מעוניין בגישור, אך כמובן שזה לא מתאים לכולם. ישנם זוגות שהמרחק ביניהם כל כך גדול עד כדי כך שלא ניתן לגשר על הפערים, ואז אין מנוס אלא להגיע להכרעות בבית המשפט. במקרים אלו אני משמש כעורך דין מייצג של צד אחד ודואג שהלקוח או הלקוחה שלי יעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר ויצאו שבעי רצון".

עו"ד בועז גרוק (צילום: יגאל דוד חכמון)

עו"ד בועז גורק (צילום: יגאל דוד חכמון)

כיוון שפעמים רבות לזוגות אשר מחליטים להתגרש יש גם ילדים, חשוב מאוד לבחור בעורך דין אשר רואה קודם כל את טובתם: "כיוון שאני עוסק בתיקי משפחה רגישים, חשוב לי לראות כל הזמן את ההיבט האנושי. מבחינתי זה אף פעם לא עוד תיק או עוד סיפור. כל לקוח הוא עולם ומלואו, וחשוב לי להתנהל במלוא הרגישות, בייחוד כאשר מעורבים ילדים בתהליך. אני משתדל לעשות ככל יכולתי כדי שהילדים לא יפגעו מההליך הכואב של הפרידה".

עו"ד בועז גרוק (צילום: יגאל דוד חכמון)

עו"ד בועז גרוק (צילום: יגאל דוד חכמון)

גם לאחר 15 שנים בתחום, בהן סייע עו"ד בועז גורק לאלפי לקוחות, הוא מתעקש לטפל בכל לקוח אשר פונה אליו באופן אישי, להכיר אותו לעומק ולעבור את ההליך הקשה יחד איתו: "חשוב לי מאוד שמי שפונה אלי יקבל את היחס האישי שלי וכמובן את הידע המקצועי שלי המבוסס על עשרות שנות ניסיון בתחום המשפחה. תהליך הגירושים גובה מחיר נפשי יקר ולכן חשוב לי ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהיות עבורו כתף תומכת, בכדי שלא ירגיש שהוא נמצא לבד במערכה. בנוסף, חשוב לי שהלקוחות שלי ירגישו שהם יכולים לפנות אלי בכל עת, ואני תמיד זמין בשבילם ועושה ככל יכולתי בכדי להשיג עבורם את התוצאה המיטבית".

 

כתובת:

משרד מודיעין: רח’ ערער 9 ,קניון עזריאלי, בית שמעון ( קומה 4)

משרד תל אביב: מגדל המוזיאון, ברקוביץ' 4, תל אביב

*ניתן לתאם פגישות גם במוקדי קבלת הקהל שלנו בירושלים, רעננה וחיפה

טלפון: 08-9268402

נייד- 052-4832348

אימייל: [email protected]

לאתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר